Rammelende Eierstokken - DEEL 3!!!
vrijdag 27 augustus 2010 om 13:11
Wie wil er meepraten over haar kinderwens?
Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!
Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten.
Er zijn inmiddels al flink wat dames zwanger, maar we gaan gewoon gezellig verder met deel 3!!!
NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 15/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 201023/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Pauley312011 Moimoi30April 2010?/03/11Frutje30Oktober 201021/03/11Pipo32Oktober 201004/03/11Romorantin25201127/02/11Springstof30September 2011Orchis30Begin 2011Lavender32?Magz25(hopelijk heeeel snel) in 2011?Vicodin25?gember99926?
Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!!
Deel 2
Heb jij ook rammelende eierstokken maar is je vriend nog niet toe aan kinderen, lucht hier je hart!
Hier kun je je 'ei' kwijt bij lotgenoten.
Er zijn inmiddels al flink wat dames zwanger, maar we gaan gewoon gezellig verder met deel 3!!!
NaamLeeftijdStart!!N.O.D.Zwanger!Uitgerekend!Boefje30December 2009Babyboef geboren!! 31/08/10Verkademeisje30Januari 2010Milkamannetje geboren!! 15/11/10Orchid34Begin 2010Orchidmannetje geboren!! 03/12/10janine2000131April 2010 Meisjes geboren!!! 13/12/10Nukje33April/Mei 201023/03/11Saartje3131Augustus 201014/06/11Assie7832December 201023/08/11Pauley312011 Moimoi30April 2010?/03/11Frutje30Oktober 201021/03/11Pipo32Oktober 201004/03/11Romorantin25201127/02/11Springstof30September 2011Orchis30Begin 2011Lavender32?Magz25(hopelijk heeeel snel) in 2011?Vicodin25?gember99926?
Als je iets wil veranderen in de tabel, dan hoor ik het graag!!
Deel 2
donderdag 24 februari 2011 om 21:43
@Pipo
De teleurstelling is wat gezakt, het is niet anders. Ik heb mezelf net getrakteerd op wat chocola en heb wel een goede zelf-werkdag gehad (wrs twee opdrachten binnen gesleept). Dus dat verzacht de pijn wel. Maar ronde 7, pffft. Ik hoop lucky number seven.
Frutteman is de nuchterheid zelve. Hij heeft vaak pech met dingen en gaat er daarom vanuit dat het wat langer gaat duren. het verbaast hem dus niets en hij houdt de moed erin. Mannen... Maar wel lief hoor.
De tijd kruipt op het bankje he. Hopelijk wacht je op een mooi bericht!
De teleurstelling is wat gezakt, het is niet anders. Ik heb mezelf net getrakteerd op wat chocola en heb wel een goede zelf-werkdag gehad (wrs twee opdrachten binnen gesleept). Dus dat verzacht de pijn wel. Maar ronde 7, pffft. Ik hoop lucky number seven.
Frutteman is de nuchterheid zelve. Hij heeft vaak pech met dingen en gaat er daarom vanuit dat het wat langer gaat duren. het verbaast hem dus niets en hij houdt de moed erin. Mannen... Maar wel lief hoor.
De tijd kruipt op het bankje he. Hopelijk wacht je op een mooi bericht!
vrijdag 25 februari 2011 om 08:11
Annayake! Wow, gefeliciteerd! Een tweeling, en ook al tien weken, je bent gewoon al over 1/4 van een tweelingzwangerschap.
Je bent het positieve begin van hopelijk veel positief nieuws de komende tijd.
Frut, wat balen zeg. Die onzekerheid lijkt me zo erg, als je nou weet van tevoren dat het in ronde 9 raak is, dan duurt het wel een tijd, maar heb je het er voor over.
Romo? Genoten van je wijntje? Ik hoop zo op een positieve test morgen!
Je bent het positieve begin van hopelijk veel positief nieuws de komende tijd.
Frut, wat balen zeg. Die onzekerheid lijkt me zo erg, als je nou weet van tevoren dat het in ronde 9 raak is, dan duurt het wel een tijd, maar heb je het er voor over.
Romo? Genoten van je wijntje? Ik hoop zo op een positieve test morgen!
vrijdag 25 februari 2011 om 08:14
Annayake: gefeliciteerd! Wow, twee kindjes! Zit dat ergens in de familie? Spannend hoor!
@ frutje: dat potje foliumzuur drukt je wel lekker met de neus op de feiten... Op naar lucky number 7 dan maar! Wel goed van je werk en die opdrachten zeg! En tja mannen, hier nog zo'n nuchter geval! Tja of ik ben zwanger of nog niet, maar dan komt het vast snel goed... Pff...
@ pipo: jaaa echt de tijd gaat traag op het bankje! Maar ja we maken het gewoon lekker gezellig in de tussentijd! Iemand nog een stukje taart? 'voel' je trouwens alweer iets?
@ orchis: sluit maar gewoon gezellig aan op het wachtbankje, is voor iedereen die ergens op wacht! Hier blijft het spannend... Borsten blijven gevoelig, blijf het koud hebben en heb nog steeds vage buikpijn...
Gister trouwens wel lekker genoten van 2 glaasjes wijn! Voelde wel apart, wie weet wel de laatste 2 voorlopig...
Fijne dag allemaal!
@ frutje: dat potje foliumzuur drukt je wel lekker met de neus op de feiten... Op naar lucky number 7 dan maar! Wel goed van je werk en die opdrachten zeg! En tja mannen, hier nog zo'n nuchter geval! Tja of ik ben zwanger of nog niet, maar dan komt het vast snel goed... Pff...
@ pipo: jaaa echt de tijd gaat traag op het bankje! Maar ja we maken het gewoon lekker gezellig in de tussentijd! Iemand nog een stukje taart? 'voel' je trouwens alweer iets?
@ orchis: sluit maar gewoon gezellig aan op het wachtbankje, is voor iedereen die ergens op wacht! Hier blijft het spannend... Borsten blijven gevoelig, blijf het koud hebben en heb nog steeds vage buikpijn...
Gister trouwens wel lekker genoten van 2 glaasjes wijn! Voelde wel apart, wie weet wel de laatste 2 voorlopig...
Fijne dag allemaal!
vrijdag 25 februari 2011 om 09:43
@Romo: en, en, en? Heb je al nieuws? Ik vind het ZO spannend voor je. Zeker met al die kwaaltjes die je hebt.
Ik voel nog helemaal niks en denk dus ook niet zwanger te zijn. Ik krijg voor mijn NOD altijd kwaaltjes, dus mocht ik volgende week van alles voelen, dan zegt dat bij mij nog niks. Afwachten maar weer dus. Relaxt weekend voor de boeg, dus dat scheelt. Ga vanavond op stap met een vriend, morgen naar de kapper en misschien nog even op zoek naar een nieuwe outfit (en heul misschien sporten). Heb volgende week afspraken met recruiters, dus moet wel een beetje patent voor de dag komen
Ik voel nog helemaal niks en denk dus ook niet zwanger te zijn. Ik krijg voor mijn NOD altijd kwaaltjes, dus mocht ik volgende week van alles voelen, dan zegt dat bij mij nog niks. Afwachten maar weer dus. Relaxt weekend voor de boeg, dus dat scheelt. Ga vanavond op stap met een vriend, morgen naar de kapper en misschien nog even op zoek naar een nieuwe outfit (en heul misschien sporten). Heb volgende week afspraken met recruiters, dus moet wel een beetje patent voor de dag komen
vrijdag 25 februari 2011 om 09:43
He Annayake: van harte gefeliciteerd!!!! En direct 2
Vertel eens wat meer!!! Waarom dacht je bijvoorbeeld dat het mis zou zijn?
Hoe voel je je, krijg je al een buikje? Met 2 gaat het natuurlijk wat sneller allemaal.....hoe reageerde Annayakeman, etc.?
Ben verder helemaal niet nieuwsgierig hoor! haha
Vertel eens wat meer!!! Waarom dacht je bijvoorbeeld dat het mis zou zijn?
Hoe voel je je, krijg je al een buikje? Met 2 gaat het natuurlijk wat sneller allemaal.....hoe reageerde Annayakeman, etc.?
Ben verder helemaal niet nieuwsgierig hoor! haha
vrijdag 25 februari 2011 om 09:51
@Assie: hihi ach ik vertel wel hoor.. ZIt er nofal vol van op het moment. Alhoewel het n steeds niet helemaaal geland is....
Had woensdag last van bloedverlies. niet zo veel maar toch...
HA gebeld nou mevrouw dat gaat vast niet goed....
volgende morgen weer gebeld zat alt zo'n beetje tegen plafond van de stress onderhand
Okay doorgestuurd voor een echo...
Bij de uitwendige echo leek het er 1 te zijn en alles goed. Dus ik al helemaal blij!
maar ze vond het toch wat te onduidelijk dus hup inwendige echo er achteraan...
en toen waren het er twee....
lagen achter elkaar dus op de uitwendifge echo niet te zien
Had woensdag last van bloedverlies. niet zo veel maar toch...
HA gebeld nou mevrouw dat gaat vast niet goed....
volgende morgen weer gebeld zat alt zo'n beetje tegen plafond van de stress onderhand
Okay doorgestuurd voor een echo...
Bij de uitwendige echo leek het er 1 te zijn en alles goed. Dus ik al helemaal blij!
maar ze vond het toch wat te onduidelijk dus hup inwendige echo er achteraan...
en toen waren het er twee....
lagen achter elkaar dus op de uitwendifge echo niet te zien
vrijdag 25 februari 2011 om 12:11
en je gaat groeien hoor.. bij een tweeling loopt je omvang van je buik ongeveer 4 weken voor. Bij mij begon je het pas laat te zien maar toen ging het opeens heeeeel hard. Weet niet of je werkt maar ik zou ze op tijd inlichten dat het een tweelingzwangerschap betreft en je moet rekenen op eerder verlof of ziektewet... Verder gewoon lekker genieten!!
vrijdag 25 februari 2011 om 12:27
Haha pipo, dankje voor het meeleven! Vind het zelf toch ook wel echt heel spannend! Heb een soort vreemde spanning in mn onderbuik die normaal altijd vooraf gaat aan het ongesteld worden... Maar heb het nu al 3 dagen en nog geen bruin of bloed te bekennen... Vind ergens ook gewoon beetje eng om te gaan testen, maar ik wil het ook wel weer graag weten.. Moeilijk, moeilijk.. Ben zo bang dat ik te vroeg test en dus nog niets zeker weet, maar afgelopen keren was ik nu al ongesteld.. En verder heb ik het gewoon echt constant koud en voelen mn borsten vreemd aan... Nou ja ik hou me aan mn voornemen om morgen te gaan testen!
@ annayake: kan me goed voorstellen dat jullie even aan het idee moeten wennen! Hier ook veel tweelingen in de familie, maar vriend wil dat liever niet horen haha op dit moment lijkt hem dat echt helemaal verschrikkelijk.. Maar ik vind het juist echt heel speciaal! Krijg je nu ook vaker controles eigenlijk?
@ janine: hoe gaat het met de meisjes?
@ de rest: leuke weekendplannen? Hier een heel relaxed weekend voor de boeg, zin in!!
@ annayake: kan me goed voorstellen dat jullie even aan het idee moeten wennen! Hier ook veel tweelingen in de familie, maar vriend wil dat liever niet horen haha op dit moment lijkt hem dat echt helemaal verschrikkelijk.. Maar ik vind het juist echt heel speciaal! Krijg je nu ook vaker controles eigenlijk?
@ janine: hoe gaat het met de meisjes?
@ de rest: leuke weekendplannen? Hier een heel relaxed weekend voor de boeg, zin in!!
vrijdag 25 februari 2011 om 13:22
Annayake; kan me voorstellen dat het nog niet helemaal "geland" is........geldt zelfs voor een zwangerschap van "maar" 1 kindje.....kost gewoon tijd en ik begin er steeds iets meer aan te wennen.
Ze zeggen niet voor niets dat je die 40 (38) weken zwangerschap echt nodig hebt.....geloof ik nu al in.
Romo: alles wat je schrijft doet me zo enorm denken aan mezelf begin december.......het gevoel van ongesteld worden (ik had Assieman ook al gezegd dat hij geen superzaad had), het wegtrekken van dat gevoel, het wegblijven van bloed (en al dagen in de weer met check acties op de wc en tampons bij afspraken), beetje zenuwachtig (anders dan anders) gevoel.
Ja, ik gok op een nieuwe jompel!!!!
Ze zeggen niet voor niets dat je die 40 (38) weken zwangerschap echt nodig hebt.....geloof ik nu al in.
Romo: alles wat je schrijft doet me zo enorm denken aan mezelf begin december.......het gevoel van ongesteld worden (ik had Assieman ook al gezegd dat hij geen superzaad had), het wegtrekken van dat gevoel, het wegblijven van bloed (en al dagen in de weer met check acties op de wc en tampons bij afspraken), beetje zenuwachtig (anders dan anders) gevoel.
Ja, ik gok op een nieuwe jompel!!!!
vrijdag 25 februari 2011 om 13:54
vrijdag 25 februari 2011 om 14:27
vrijdag 25 februari 2011 om 14:37
@annayake: ja mij is tot 20 weken onduidelijkheid geweest over een tussenschot... de kans op navelverstrengeling is behoorlijk. 12-25%. en daardoor kunnen beide kindjes overlijden. naar mate de zwangerschap vordert, neemt het risico af. maar mochten ze echt in 1 zak zitten (soms wordt er alsnog een vlies gevonden) dan worden ze rond 31-43 weken gehaald middels keizersnede.
ik ben opgenomen met 27 weken zwangerschap.. 33 weken gehaald
ik ben opgenomen met 27 weken zwangerschap.. 33 weken gehaald
vrijdag 25 februari 2011 om 14:53
Het brengt in elk geval weer extra zorgen met zich mee zo'n zwangerschap! Hoop dat het allemaal goed gaat verlopen voor je! Heb je nog kwaaltjes verder? Hebben jullie het al aan iedereen verteld?
Hier geen testen in huis en wil die ook pas echt morgen gaan kopen, want als ik ze eenmaal in huis heb dan kan ik me ook niet meer inhouden... Ik had vanmiddag ineens heel veel gerommel en kleine pijnscheutjes in mn buik en dacht echt 'oh daar zul je t hebben' dus bijna soort van teleurgesteld naar het toilet voor (heel herkenbaar assie!) een check, maar weer helemaal niets... Buikpijn zeurt lekker door nu, maar ja dat heb ik de afgelopen dagen wel vaker gehad en was dan steeds ineens weer weg... Ik durf er gewoon niet op te hopen, erg eigenlijk toch? Zelfbescherming? Vriend hier begon gister zelf al over zn superzaad haha!
Hier geen testen in huis en wil die ook pas echt morgen gaan kopen, want als ik ze eenmaal in huis heb dan kan ik me ook niet meer inhouden... Ik had vanmiddag ineens heel veel gerommel en kleine pijnscheutjes in mn buik en dacht echt 'oh daar zul je t hebben' dus bijna soort van teleurgesteld naar het toilet voor (heel herkenbaar assie!) een check, maar weer helemaal niets... Buikpijn zeurt lekker door nu, maar ja dat heb ik de afgelopen dagen wel vaker gehad en was dan steeds ineens weer weg... Ik durf er gewoon niet op te hopen, erg eigenlijk toch? Zelfbescherming? Vriend hier begon gister zelf al over zn superzaad haha!
vrijdag 25 februari 2011 om 14:55
ja, spannend...!
Mijn zwangerschap heb ik minder angstig ervaren dan de artsen volgens mij. Zij zagen dat de kleinste minder goed groeide dan de grotere.. uiteindelijk was dat verschil niet eens zo heel groot. Bij elke opname (2x opgenomen geweest) dachten ze dat al gehaald moesten worden (heb 2x longrijpingspuiten gehad) maar ik had alle vertrouwen in ze. (je moet ook wel). Daarbij als je zwanger bent maak je een soort hormoon aan die je rustig maakt..
En ja, ze zijn gezond ondanks wat kleine opstartproblemen...! Ik ben maar wat blij met ze.
Succes maandag.. welk ziekenhuis zit je?
Mijn zwangerschap heb ik minder angstig ervaren dan de artsen volgens mij. Zij zagen dat de kleinste minder goed groeide dan de grotere.. uiteindelijk was dat verschil niet eens zo heel groot. Bij elke opname (2x opgenomen geweest) dachten ze dat al gehaald moesten worden (heb 2x longrijpingspuiten gehad) maar ik had alle vertrouwen in ze. (je moet ook wel). Daarbij als je zwanger bent maak je een soort hormoon aan die je rustig maakt..
En ja, ze zijn gezond ondanks wat kleine opstartproblemen...! Ik ben maar wat blij met ze.
Succes maandag.. welk ziekenhuis zit je?
vrijdag 25 februari 2011 om 15:00
Romo: die zelfbescherming had ik ook. Ik had me er al bij neergelegd dat het niet raak zou zijn en was al weer gericht op de volgende ronde......had ook pas op zaterdag, net voor sluitingstijd, testen gehaald. Die had ik op zondag, heeeeeel vroeg, gebruikt. Assieman was die nacht laat thuis gekomen, dus heeft het niet echt meegekregen, maar kon nog wel iets mompelen........toen hij wat meer wakker begon te worden heb ik de tweede test gedaan en beiden onder z'n neus gehouden! haha