Werk & Studie alle pijlers

Vliegen bij KLM

23-11-2010 20:05 2009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier meer dames die vliegen bij KLM? Ik ben ruim 2 jaar geleden aangenomen en mag nu waarschijnlijk binnenkort starten met de cursus. Naast het stewardessen-forum hoop ik ook hier ervaringen te kunnen lezen/delen, aangezien ik hier onder mijn andere nick altijd zoveel plezier heb.
@Smiley_Face: spannend dat jij ook volgende week naar KLM moet. Ik ben erg benieuwd naar het gesprek en rollenspel. Ik heb inderdaad ook alles opgeschreven wat ik heb gezegd, zodat ik dat in ieder geval goed kan verantwoorden. Rollenspel is nu niet perse mijn favoriet bij een sollicitatie, maar als dat goed gaat heb je wel punten gescoord denk ik! Veel succes alvast volgende week.

Stess_to_be, ik heb steeds je enthousiaste verhalen meegelezen. Wat mij alleen nog maar enthousiaster maakt om te willen vliegen! Onlangs nog iets leuks meegemaakt?
Ik wens iedereen heeeeeel veel succes met de sollicitatiegesprekken bij adecco/manpower/KLM! Wat een spannende tijden zijn het toch haha. Ik heb eind maart pas mijn gesprek bij manpower...moet nog even geduld hebben dus!

Volgens mij krijgt STB vandaag haar wing of niet??? (als alles goed is gegaan met de toetsen e.d.;)) Ben benieuwd of het gelukt is!!!!!!!
Even een vraagje voor de mensen die bij adecco geweest zijn: is het makkelijk om daar te parkeren of is het OV juist handiger? Wordt er op het kaartje op google maps niet veel wijzer uit.
quote:americagirl schreef op 24 februari 2011 @ 16:40:

Even een vraagje voor de mensen die bij adecco geweest zijn: is het makkelijk om daar te parkeren of is het OV juist handiger? Wordt er op het kaartje op google maps niet veel wijzer uit.Je kan heel makkelijk bij Adecco parkeren, wel 3,50 per uur. Je auto staat dan vlak bij het Transavia gebouw. Succes!
Ik stond voor de deur geparkeerd! Tien stappen en ik stond binnen. En was inderdaad wel 12 euro aan parkeergeld kwijt haha, ik was een beetje te vroeg...
Ik stond naast het gebouw geparkeerd en was 2,50 per uur kwijt. Ook ik was vroeg aanwezig en dus best veel geld kwijt.

Ik ben net gebeld en mag over 2 weken op gesprek bij de KLM!

Alles gehaald, wing is binnen!!!! En wat ben ik er trots op.
GEFELICITEERD stb!!!!! Goed gedaan:) Nu kan het ECHT beginnen...je eerste vlucht gaat naar Seoul of niet? Wanneer vlieg je?

Maar geniet eerst ook maar eens van het behalen van je wing...lekker gevoel moet dat zijn denk ik!
Dat was echt een fantastisch gevoel inderdaad, en de KLM maakt er met een enorme taart en champagne ook echt iets bijzonders van. Zondag ga ik inderdaad naar Seoul, en voor het eerst zal ik dan bij een deur zitten. Spannend!!!
Gefeliciteerd Stess to be!

Goed gedaan! Je mag er zeer zeker trots op zijn!

Geniet van je eerste vlucht en van Seoul!

Ik wens je heel veel gezellige en leuke vluchten toe!

Many happy landings!

Gefeliciteerd!!!!
GEFELICITEERD!! Wat leuk voor je Stess-to-be...of ehh..eigenlijk ben je dan nu officieel Stess toch en mag dat to-be er af?? :-)

Oh fijn dat het makkelijk parkeren is. Chipknip of kan je ook gewoon pinnen? Dat verschilt ook echt per stad/regio.

Ik mag vandaag over 2 weken op gesprek!! Pff nog even wachten dus maar het komt opeens toch ook wel heel dichtbij.

Hopelijk kom ik er doorheen!
Oh nog een vraagje aan Stess: zijn er veel mensen die het niet gehaald hebben of valt dat erg mee?
Stess (to be), gefeliciteerd! Wat gaaf zeg

Ik ben een meelezer op dit topic, erg leuk om jouw verhalen hier te lezen. En natuurlijk die van de anderen. Ik hoop dat jullie hier blijven schrijven over wat jullie meemaken. En Seoul, leuk, succes!
Gefeliciteerd! Echt super!
Oww gefeliciteerd, Stess :-) ik wens je enorm veel plezier in de lucht en vele happy landings! Pop die champagne en geniet dit weekend van je rust, alvorens je zondag je eerste echte vlucht als 'Stess' meemaakt!

@americagirl: ik had gepast, maar je kan ook met chip- of pinpas betalen. no prob!
Stess to be gefeliciteerd!!!!!! heel veel plezier op je eerste vluchten los

ik mag volgende week voor mijn tweede gesprek ben nu al super zenuwachtig maar meer dan mijn best kan ik niet doen.....
Gefeliciteerd!!!
Stess to be gefelicteerd!!!

Ik heb gisteren mijn eerste gesprek gehad en ben door! Nu wachten op het telefoontje van KLM wanneer ik daar op gesprek mag.

Ik ben nu al super blij en kan de lach niet meer van mijn gezicht halen. Kan me dus niet voorstellen hoe blij jij wel niet moet zijn met je wing!!!

Hoop dat je blijft schrijven over je avonturen.

Liefs
Stess,gefeliciteerd!!Vele goede vluchten toegewenst en geniet van je nieuwe baan.Eenmaal bevangen met het luchtvaartvirus kom je er nooit meer vanaf.Alle anderen veel succes met de sollicitaties.Enne,parkeren voor Adecco is op Triport zeker?Zorg dat je genoeg parkeergeld betaald,ze controleren er regelmatig.Er is ook een parkeergarage onder de gebouwen en evt. ook nog achter Triport een grote parkeergelegenheid,even omrijden tot aan de slagbomen.
Stess to be, gefeliciteerd!

PKT ook gefeliciteerd. Ik snap hoe je je voelt.

Ik ben vandaag gebeld door KLM dat ik mijn laatste sollicitatie 10 maart mag gaan doen! Ik kan haast niet wachten. Wat zou het te gek zijn om aangenomen te worden zeg....! Pfff....

Nu lekker verder dromen hihi.

Ik ben trouwens ook enorm benieuwd hoe de andere dames het er van de week van af gaan brengen.

Succes girls!!
STB, gefeliciteerd met je wing!!

Iemand vroeg naar het aantal afvallers. Ik weet het natuurlijk niet van haar cursus... in mijn groep is er één dame afgevallen. Mensen vallen niet met bosjes tegelijk af, maar het is zeker niet vanzelfssprekend dat iedereen de eindstreep haalt.

Je kunt op je één na laatste cursusdag nog zakken bij de simulatoroefening... ook al heb je al die weken daarvoor alle testen e.d. gehaald, als je die oefenening (2x) verprutst (het zogeheten star item vergeten), is het alsnog exit... hard maar waar.
He Stess, van mij ook gefeliciteerd (en man zegt via Skype: 'van mij oohook', dus bij deze ook van hem). Ik wens je ook many happy endings toe en vind het erg jammer dat we nooit samen zullen vliegen. (Maar misschien kun je me een keertje upgraden wanneer je die paar extra strepen op je mouw hebt...)

Tot bij de Starbucks!!

Wat is dat star item?De manual inflation?

mayou, 23 minuten geleden

Ik wens je ook many happy endings

Het is te merken dat je in Azië zit

Stess,

Gefeliciteerd! Kijk eens naar je OP van 2 jaar geleden.... en nu eindelijk aan de slag!

Wishing you many happy landings

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven