minnaar deel 13

26-09-2010 21:24 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
Vind je Bkstr?
ja dat vind ik ja
Jeetje, wat een hoop leesvoer op dit topic in een paar dagen.

Zat zelf een paar dagen "opgesloten" met minnaar dus heb even niets kunnen volgen. Heb het ook even niet gemist want het was heerlijk om voor het eerst een paar dagen en nachten samen te zijn.

Het heeft zijn beslissing om er thuis helemaal voor te gaan, zeker niet makkelijker op gemaakt, maar het was zijn eigen keuze om onszelf deze dagen toch te gunnen.

En Rooss: ben een grote meid geweest en ben niet aan zijn benen gaan hangen toen het voorbij was .

Nu zien hoe het gaat lopen. Afgesproken elkaar wat meer ruimte te geven. Niet meer iedere dag bellen en nog ongeveer 1 keer in de maand een date. We kunnen het niet opbrengen om op dit moment alle (prive)contact te verbreken.

Laatste ontwikkeling mbt (ex)nr. 1:

Ik had er de laatste weken vooral veel moeite mee, dat ik hem had verlaten en hij "weer alleen" verder moet.

Vertelt'ie me, al weken ingeschreven te staan op een "relatie-zoek-site".
itsyou: leuke dagen gehad lees ik; ben jaloers! Vind t wel dubbel v j minnaar: thuis er helemaal voor gaan en toch 1x p mnd met jou daten...
Half jaar nu

Ene keer zien we elkaar 2x per week, soms ook 1x per 2 weken, ligt een beetje aan behoefte en de tijd.

itsyou:lijkt me best even " afkicken" voor je nu.... succes! Fijn dat de dagen samen lekker waren(Y)
Wow wat een berichten allemaal! Ben zo druk geweest de afgelopen week dat ik niks heb kunnen lezen...

Goede discussie geweest...heerlijk! Ga er ook maar niet weer verder op in;)! ieder zo zijn/haar mening en gevoelens! Juist dat maakt het leven leuk.

Bij mij is het allemaal een beetje rustig...sv al bijna 2 weken niet gezien en vind het eigenlijk wel even lekker. Gewoon thuis bij mijn mannetje...wel ontzettende zin in geile sex. maar komt vast snel weer.
quote:miz1982 schreef op 23 februari 2011 @ 17:45:

we voelden in het begin veel schuldgevoel maar ook veel naar elkaar toe, we hebben enorm veel gemeen maar willen geen van beide een relatie met elkaar. Nu kunnen we gewoon genieten en is dat over. We hebben overgins nog steeds veel gemeen met elkaar maar met minder heavy gevoelens.

Wat ik altijd zo 'bijzonder' vind is dat 'dit soort vrouwen' denken dat ze hun leven allemaal op orde hebben, dat de rest van de wereld er niet toe doet en dat ze alles voor zichzelf kunnen rechtvaardigen.................het sneu en de waarheid is dat ze tonen dat ze geen ballen hebben (want anders doe je je stinkende best om het bij je eigen vent of vrouw te houden).

Eigenlijk ontbreekt er een ruggengraat en daar kan ik alleen maar medelijden mee hebben.

Hoe makkelijk om je eigen saaie leven te ontvluchten en er een sv op na te houden: dit is de makkelijkste weg kiezen.

Volgens mij staan dit soort vrouwen en mannen ergens onderaan de voedselketen.
Hai Schilderspalet, probeerde je het maar weer eens een keertje? Gezellig... Ik hoef je niet te wijzen op het topic "vind jij een minnaar ook zo vervelend" toch? Het bestaan daarvan weet je nu zo ondertussen wel.

Ga je nu weer even leuk een leven nemen??
Rooss, stond jij ook weer als laatste in de rij bij de voedselbank;-)
**grinzzz** was ik dat??

En jij dan Stew? Kwam jij als "onderste aan de voedselketen" ook maar weer eens onder je steen vandaan gekropen?
Onder het voedselpakket , Rooss...niet onder een steen. Begrijp jij die opmerking eigenlijk?
Welke opmerking? Onder het voedselpakket? Nee, daar snap ik niks van maar het lijkt me wel stinken. En jij? Snap jij die opmerking? En zo ja, wil je die dan even aan me uitleggen?

(ik zat te denken aan onderste van de voedselketen en dat zijn meestal insecten, vandaar onder een steen... maar goed, misschien moet ik een keer een goed gesprek aan gaan met schilderspalet, zij snapt het nl wel..)
Nooit geweten van die insecten...maar daar kan Schilderspalet ons waarschijnlijk alles over vertellen.
Ja, nu maar hopen dat ze nog even terugkomt om het allemaal uit te leggen... dit is ook zo`n open eindje zo.

Goed..over tot de gore, geile loeder routine maar weer. Wie gaat er nog lekker schoftig vreemd aankomende week?

Ik niet!!
mag ik me als domme blonde bimbo aanmelden voor de eerst volgende cursus aquarellen?
quote:bkstr schreef op 24 februari 2011 @ 17:39:

mag ik me als domme blonde bimbo aanmelden voor de eerst volgende cursus aquarellen?Mag ik mee doen,heb toch niks beters te doen
quote:Rooss4 schreef op 24 februari 2011 @ 17:38:

Ja, nu maar hopen dat ze nog even terugkomt om het allemaal uit te leggen... dit is ook zo`n open eindje zo.

Goed..over tot de gore, geile loeder routine maar weer. Wie gaat er nog lekker schoftig vreemd aankomende week?

Ik niet!! Vreemdgaan?wat is dat rooss??
*zucht*

Wat was het leven eenvoudig toen ik nog gewoon vreemdging.
quote:bkstr schreef op 24 februari 2011 @ 17:39:

mag ik me als domme blonde bimbo aanmelden voor de eerst volgende cursus aquarellen?We kunnen beter gaan punnikken
Gut.. is Schilders Pallet ook weer onder haar steen uit gekropen?

Wat doet die toch haar best om zo eens in de zoveel weken haar ongenoegen uit te spreken.. Je gaat bijna denken dat ze jaloers is...
ik wilde het niet zeggen Sense... maar iv joe koelt riet mai maind...

Lisa: knuffeltje voor jou!
Lisannez: hoe is het meid? complicated?

Jammer dat onze opperschilderes niet even opnieuw ons de les is komen lezen. Had me al grondig voorbereid met een ezel (jaja), aquarelverf en liters en liters water (om alle sterke argumenten toch een beetje te kunnen verdunnen; heb gehoord dat dat zo werkt met aquarellen). Maar ik mis het schilderspalet nog! Damn

Hier eindelijk ook weer eens wat nieuws: bij (ex-)minnaar langs geweest. Tijdens het werk gisteren enorme spanning, complimentjes op onbewaakte ogenblikken en ik moest gisteren in de buurt van zijn huis op huisbezoek. Bij hem langs gegaan, heeeeerlijk gezoend, geknuffeld, eigenlijk bijna alles, tot het op seks aankwam en Bkstr zei: 'nu moet ik naar huis'....

Wisten we vooraf al hoor, dat het niks uitgebreid zou worden, maar feels good om de touwtjes eens in handen te nemen. Heeftie wat om naartoe te werken he!
Geweldig Bkstr!
Bkstr!! You go girlll!! Zo leuk om een man met een st.... nou ja dinges dus, achter te laten! Woehaha!! Houd jij de touwtjes maar lekker strak in de handjes hoor! Heel goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven