Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@ L2C. Hoe is het met de signalen dat je haar niet zo leuk vind? Of in elk geval niet op die manier?!

Haha. Ik was wezen stappen, allemaal wildemannen maar ja geen leuke. Jammer dat ze dan toch je opzoeken op de netwerksites :P.
Ja, we gaan gewoon wat drinken. Verder maar even zien. Hij heeft dit vaker gedaan, ook even een relatie gehad met een meisje via Rp. Achja over 2 uur zit ik daar en het wordt vanzelf morgen toch 
Roosje veel plezier! Komt vast wel goed. Als je niet te hooggespannen verwachtingen hebt en gewoon gaat voor een gezellige avond komt het vast wel goed. En een stilte kan best gebeuren... Morgen wordt het inderdaad vanzelf....

Voor alle anderen die gaan daten van het weekend heel veel plezier!!

Rasa leef je nog????? Heb je al lang niet meer gezien hier!

Miepie hoe is het nu tussen jou en nr 3???

Marit jammer is dat dan dat minder leuke wildemannen je wel opzoeken.

Ik kreeg wel een onwijs leuk aanbod van de week van een (single) vriendin. Of ik misschien zin had om met haar op vakantie te gaan. Ik was de enige (single) vriendin waarmee ze het zag zitten om op vakantie te gaan. Lijkt me stiekem natuurlijk super leuk. Maar wil dit jaar voor het eerst met dochterlief gaan vliegen. En 2 buitenlandvakanties als alleenstaande moeder is misschien wat teveel van het goede...... Zowel financieel als qua vrije dagen.

Vandaag weer een hele tijd met F op de chat gezeten. Leuke opmerkingen tussendoor. Ik zat hem te plagen en toen kwam hij dat hij een gezegde kende.... iets over plagen en kusjes vragen...... Haha moest er wel een beetje om lachen. Hij is zo voorzichtig in toenadering zoeken dat ik me bijna af ging vragen of hij me echt wel leuk vind. Maar dan laat hij tussendoor een opmerking vallen over een evenement in de toekomst waar hij aan deelneemt. Ik zei dat ik hem dan aan kwam moedigen en dat vond hij helemaal leuk.

Ach ik zie het allemaal wel... alles op z'n tijd. Binnenkort eerst date 4 eens plannen...
Elise: hmm een weekendje weg met die vriendin dan geen optie?

Ik was gister rond 1 uur weer thuis. Was een gezellige avond. Wijntje, toastje en gelukkig genoeg gespreksstof ;) Hij heeft wel een leuk (mannen)huis. De eerste minuten waren beetje gespannen, maar dat ging gelukkig snel voorbij.
Even weer eens berichtje van mij.

Las over jezelf verliefd voelen terwijl je alleen maar iemand van het chatten kent en of dat suf is haha.

Heb dat maar digiverliefd genoemd voor mezelf als me dat overkomt. Til er ook niet zwaar (meer) aan want het vervliegt weer net zo makkelijk, zelfs zonder iemand te zien (date)

xxroosjexx

voelde je een kriebel?

Miepie , hoe is het bij jouw?

Elise, is het niet te combineren reis samen met dochter en vriendin??
elleuw dames

hier gaat t goed, woe avond smste hij me nog dat hij me LLL vond :-) om vervolgens 2 uur later n sms te sturen met de boodschap dat ik vrijdag vrij moest houden, had hij n verassing... we zijn naar onwijs top concert geweest, gedanst heerlijk!!hij is alweer naar huis en ik ben thuis ivm kat die opeens erg ziek is

dus t was n leuke aaf roosje? heel mooi!! vervolgdate?
Wel gelezen maar te veel om op alles te reageren.

Lees over leuke dates, verrassingen en digiverliefdheden. Had ik het net nog met iemand over. Vind het wel een mooie omschrijving. Merk bij mezelf dat wanneer er een paar dagen geen contact is dat die persoon me ook nog maar weinig doet. Duidelijk dat je met chatten weinig band opbouwd. Dat dat toch echt in het echte leven moet gebeuren.

Mr. Black heeft dus echt 2 weken niets laten horen. Gisteravond een sms waar ik vrij star op reageerde. Die durft nu duidelijk niet meer te vragen of we elkaar nog gaan zien.

Leuke man met haar lijkt in zijn manier van chatten veel op ex-minnaar. Gevaarlijk lekker. Dus die hou ik ook maar op afstand.

Leuke kale man heb ik al een tijdje niet meer gesproken. Ook prima.

En op mijn hyves ineens een berichtje van een wilde man die ik al een tijd niet gesproken had. Normaal berichten we elkaar ook helemaal niet. Oppervlakkig contact als vage kennissen als we elkaar ergens tegen komen. Heb geantwoord. Ben benieuwd waar ik deze eer aan heb te danken.

Vanmiddag lekker weg even borrelen en kletsen met vrienden. Ben benieuwd of mr. Black er ook zal zijn.
Ook weer even een berichtje van mij; geen hutje op de hei maar wel even in mijn eigen bubble.....

Veel gedoe met ex ten koste van kid ( stopt het nooit na 3 jaar???). Dus even pas op de plaats....
Rara: exen vreten energie.

mail voor leuke man in B?
Hallo allemaal,

Ben ook aan het internetdaten... Heb het al eerder gedaan maar nu weer opgepakt. Leuk om mee te lezen met andere in zelfde schuitje! Vraagje hebben jullie weleens contact met meerdere mannen online en daten jullie ook weleens met meerdere tegelijk of houden julllie het netjes bij 1 date per keer? Ben nu aan het daten met iemand maar heb ook via msn contact met iemand, voelt wat raar. Vandaar mijn vraag aan jullie.

Groetjes "pink"
Hoi Pink, ik heb weleens met meerdere tegelijk contact op de chat. Vind ik niet altijd even handig. Nadeel vind ik dat ik ze niet de volledige aandacht kan geven dan en er ook niet een echt gesprek uit komt. Probeer dat te beperken tegenwoordig door met een tegelijk te chatten. Daten heb ik ook weleens vlak na elkaar gedaan. 1 dag tussen. Ook dat beviel niet. Ging ongemerkt toch vergelijken en afvragen hoe de andere date zou zijn.
@A&K; Hahha...oke....#####@####
Kan weg rara. mail volgt.
@A&K; ben benieuwd.....;-)
U've got mail.
Ik heb zo het idee dat mijn mama hier aan het meelezen is, want mijn papa was zo nieuwsgierig aan de telefoon.... Dus bij deze: Dag mams!
@A&K; U2!
Haha! Pandapop! Dat meen je niet! Mijn familie zijn gelukkig digibeten.

Zo en nu ga ik me weer nuttig maken op deze druilerige zaterdagmiddag.
quote:Aliveandkicking schreef op 26 februari 2011 @ 15:34:

Haha! Pandapop! Dat meen je niet! Mijn familie zijn gelukkig digibeten.

Zo en nu ga ik me weer nuttig maken op deze druilerige zaterdagmiddag.Ik weet het niet zeker hoor, maar mijn vader was me zo aan het uithoren wat ik vanavond en morgen ga doen en met wie. Dat doet hij normaal niet haha.. En ik weet dat mijn moeder mijn nickname weet haha..
ooo haha het zou toch niet pandapop... zou wel erg sterk zijn alshij bij dit forum uitkwam...

pffff wat een snertweer, ben verkleumd!!!
Hee Poezelig, dankjewel voor je reactie!

digiverliefd vind ik wel een leuke omschrijving...

hopelijk weet ik morgen al of het zin heeft gehad al die kriebels (Toch al weken inmiddels) bij inkomende mail van een nog onbekende vent.

Hee Roosje, dat ging dus heel goed. Super zeg. Dat je het aandurfde om meteen bij hem thuis langs te gaan, ik vind dat maar eng... Hebben jullie ook al een vervolgdate afgesproken?

@ iedereen, hallo allemaal! Fijn weekend!
Pandapop ik vind het wel,,heel lief, dus mams als je meeleest , ik vind het lief.

Mymelody, heel veel suc6 morgen ik hoop dat de digivlinders , echte worden.

Miep,, leuk te horen dat weer snor zit en dat jullie het samen zo leuk hebben.

rara, ex is inderdaad pffffff maar de persoon verandert vaak niet, soms vlakt het af maar zal altijd, grr blijven.

A&k,,inderdaad snert weer,,kwam vast niet uit
oeps dubbel!
nou ik ga mezelf verwennen met overheerlijke ovenfrites (sorry geen wereldnieuws haha)...

ja t was gewoon erg leuk gisteraaf, hij kan lekker dansen en lekker tegen elkaar aangedanst mmmm...

digidates ,digivlinders, digilieft.. we hebben nieuwe woorden haha!
eetsmakelijk! waren ze lekker? en klinkt als een leuk avondje gister

hmm...vandaag wel een lekker dagje gehad, eerst een verjaardag en daarna wat in huis bezig geweest...was er perfect weer voor.

Heb niks meer van hem gehoord (of van mijzelf laten horen)...wel nog een berichtje gestuurd toen ik snachts thuis was, en ook een berichtje terug.

hoe nu verder weet ik nog niet. Gezellig was het zeker, geen rare stiltes, maar echt kriebels heb ik ook niet...aan de andere kant bij m'n 2 exen moest het ook een beetje 'groeien'

wat gaan jullie van het weekend nog doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven