Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nou ja Theo precies, maar ik vind het ook leuk om iets te ontvangen. En stuur daarom niets meer!

Het is idd weekend, ws afspraken etc etc.

Hij kan niet wachten totdat ik weer terug in Nederland ben.

Misschien te lui en al vol vertrouwen, ik leun nu achterover en wacht tot het zover is.

Ben ook bang dat ik TE hard ben als ik iets verneem.

Wij vrouwen zijn natuurlijk ook wel veeleisend, iets is niet gauw goed.

Vroeg me alleen af hoe jullie daarover denken.

Vind het wel leuk om te lezen dat jij Theo dus ook vol spanning je mailbox opent.

En zit er wat leuks in??
Dat zou jij dus nog doen Alive?

Ik doe dat dus niet, ik heb de ochtend van vertrek nog laten weten dat ik wegging en we houden contacten zorg goed voor jezelf.

En stuurde hij ook antwoord graag wil graag contact houden met je. Nu had ik woensdag iets leuks gestuurd, en ja toen hebben we de halve middag en avond gemaild.

Ik wil iemand niet op zijn huid zitten, zou dat nl zelf ook niet willen. Laat ze ons maar missen, vrouwen en mannen.
@dman

Mannen sturen ons wel veel berichten maar het moet natuurlijk maar net ons type zijn ( ik kijk persoonlijk toch altijd eerst naar de foto ) en ja dan moet het ook nogeens klikken.

Verwacht je misschien niet te snel vlinders?

Of voel je je niet gedwongen om vlinders te voelen, een soort van druk. Als ik niets voel en er komt niets van loop ik misschien iets mis, zoiets?
Kan het me voorstellen Daisy!

Ik kreeg onlangs in het buitenland ook een berichtje en inderdaad, was erg leuk, heb de hele dag met een grote smile rondgelopen daar! Uiteindelijk is daar de eerste date uit voortgekomen. Maar goed, dat was uiteindelijk niet de ware, maar nu dus een nieuw contact opgedaan, en dat lijkt leuk.

Nu kijk ik vooral uit naar vanavond, is ze weer online :-)
Nou ik hoop voor je dat ze iets achterlaat haha

Leuk is dat mijn meneer al we heeft laten weten hoor dat ik in zijn hoofd zit, en dat hij het leuk vind met me.

Ik woon in het land waar zijn ouders vandaan komen.

We zitten een beetje in hetzelfde beroepsveld, en zo zijn er nog wat zaken.

Maar ja, mijn mailbox zou een mailtje van 1 regel ook geweldig vinden.

Sinds gisteren heb je dus dat contact, dat is helemaal nog pril!

kriebels heb je dus al wel?
quote:Daisy376 schreef op 27 februari 2011 @ 16:59:

Dat zou jij dus nog doen Alive?

Ik doe dat dus niet, ik heb de ochtend van vertrek nog laten weten dat ik wegging en we houden contacten zorg goed voor jezelf.

En stuurde hij ook antwoord graag wil graag contact houden met je. Nu had ik woensdag iets leuks gestuurd, en ja toen hebben we de halve middag en avond gemaild.

Ik wil iemand niet op zijn huid zitten, zou dat nl zelf ook niet willen. Laat ze ons maar missen, vrouwen en mannen.

Hangt er vanaf. Hoe goed het contact is/was. Vaak laat ik het ook gaan. Maar als contact echt goed was heb ik de neiging nog weleens een poging te wagen.

Heb af en toe het gevoel dat een contact net zo snel verdwijnt als gekomen is. Zijn we zo murw geslagen, oppervlakkig? Relaties, in welke vorm dan ook, opbouwen kost nou eenmaal tijd en investering in contact houden.

Begrijp ik nu uit je laatste berichtje dat je in een ander land woont dan hij? Hoe zie je het dan voor je als het serieus gaat worden? Kom je dan zijn kant op?
Ik woon een aantal maanden per jaar in het land waar zijn ouders oorspronkelijk vandaan komen.

Hij is in Nederland geboren en opgegroeid, en stuurde me 2 dagen voor mijn vertrek een berichtje via een datingsite waar ik nog altijd op sta maar weinig mee deed.

Ik heb ooit laten vallen dat ik niet de rest van mijn leven hier blijf wonen. Nu lopen we idd ver vooruit maar het is wel erg toevallig dat iemand me 2 dagen voor vertrek een bericht stuurt die net zoals ik binding heeft met dit land. Want zowel hij als ik hebben niets wat dat betreft in ons profiel vermeld.

Alive kan me zo voorstellen dat je het daten af en toe beu bent.

Wat weerhoudt je om je profiel op te heffen?
quote:Daisy376 schreef op 27 februari 2011 @ 17:16:

Sinds gisteren heb je dus dat contact, dat is helemaal nog pril!

kriebels heb je dus al wel?Ja dat is inderdaad erg pril, en ik heb ook echt nog geen vlinders, maar wel kriebels omdat ze iemand is die me erg boeide tijdens het gesprek gisteren. Was echt anders dan wanneer je een leuk gesprek hebt en je op een gegeven moment meer aan het chatten bent om het chatten zeg maar. Vooralsnog staan alle tekenen gunstig dus!
Daar liep ik de laatste weken ook wel aan te denken. Maar dan komen er toch weer 2 leuke berichtjes binnen tussen alle meuk en dan kan ik het toch niet laten.

Merk wel dat ik steeds minder vaak op badoo kom. En dat zonder afkickverschijnselen.

Mijn opmerking van murw en oppervlakkig was algemeen gesteld overigens. Wat ik concludeer nav mijn chats tot nu toe, wat hier geschreven word en ik in het dagelijkse leven merk.

Waar bedoel je met niet hier blijven wonen? "Daar" of hier in NL? Wat zijn zijn plannen? Wil hij ooit terug naar land van zijn ouders?
Ik denk dat er vroeg of laat een moment komt dat ik terug kom naar Nederland. En hij zal, naar wat ik denk te weten niet weg willen gaan uit Nederland. Zoals gezegd hij gaat morgen aan zijn coschappen beginnen.

Hij vroeg al hoe ik denk over het samen opbouwen van een relatie. Of ik iemand ben die daar echt voor kan gaan.

Denk dat hij al best serieus is, zei dat hij hoopte dat hij me blij maakte en of hij dat mag blijven doen. Heeft ws geen idee dat ik denk sukkel waarom laat je niets horen haha

Alive, chat/ mail je lang met de mannen of denk je laten we maar snel daten zodat je snel kan zien of het echt iets zou kunnen worden? Is er weleens een relatie uit voort gekomen?

Theo ik vind het leuk om te lezen, want nu lees ik ook de ervaringen en gevoelens van de andere kant!
Alive, ik kan me ook wel voorstellen dat je er op een gegeven moment een keer moe van wordt hoor! Ik zat op RP en was het continu soliciteren zonder afwijzingsberichtjes helemaal zat. Ik ben overgestapt naar Paiq en merk dat ik daat veel vrolijker van wordt. Je komt in gesprek en ja, dan kan het niet klikken, maar dat is in real life ook zo.

Het feit dat je niet duizenden profielen langs hoeft te lopen is ook wel prettig merk ik. Daar vlak je ook door af, ik merkte dat ik ging schrijven om het schrijven, en na 10 of meer pogingen, hoe echt is dan je bericht nog...Was voor mij de reden een andere site te zoeken.
Hahaha, solliciteren! Inderdaad, daar lijkt het wel op. Terwijl je niet echt weet wáár je op solliciteert.

En dan al die profielen die op elkaar lijken maar ook weer niet. En die mensen die een A-4tje aan tekst in hun profiel zetten... Wie léést dat nou, denk ik dan.
ja, het zijn inderdaad open solicitaties, echt leuk is dat niet.. en inderdaad, je soliciteerd zonder te weten voor welke functie, maar toch je gaat er wel voor, raar toch?

Neemt niet weg dat ik redelijk wat open solicitaties verzonden heb, meer dan in mijn professionele leven :-)

In de regel trouwens ook op vacatures waar ik norlamiter niet op in zou gaan, maar goed..aparte wereld dat daten. Ik vraag me wel af waar de HR afdeling in deze wereld (de vrouwen dus) nou op selecteerd, bij een groot aanbod kijk je denk ik naar wat er boven het maaiveld uit komt, dus de vraag is wat het maakt om er boven uit te komen voor ons mannen, maar dat zal wel per vrouw verschillen lijkt me.

nu afronden, ze is zo weer online
tja moeilijk... ik val niet op bepaalde types en als ik dan een berichtje kreeg van iemand, nou en veelal was dat echt niets geloof me maar, en zijn eigenlijk de meeste dates die ik heb gehad puur geweest op wie ik reageerde.. Waar ik dan keek was hoe is zijn profiel geschreven, ik hou wel van humor en veel raakvlakken, iemand moet wel iets te vertellen hebben en vooral humor en een klik dat je denkt ja die lijkt me erg leuk om meer te leren kennen..

moet ook wel zeggen dat ik wel wat punten heb bij een man: hij moet niet te ver wonen, eigenlijk geen kids, maar ja in onze leeftijdscategorie is de kans dat iemand geen kids heeft 25% zoiets? en iemand met werk, brede interesses en iemand niet veel ouder dan mij.. maar ja dat laat ik ook gewoon varen als diegene erg leuk vind..

dus daarom is het best moeilijk waar de vrouw nu op selecteerd, toch het grootste gros op uiterlijk..

chat ze!
Ook aan deze kant wordt erg gekeken naar raakvlakken, humor en soort werk hoor, zijn toch belangrijk tenslotte.

Zelf selecteer ik ook op afstand, wel of geen kids en dergelijke.

En ook zijn daar de uitzonderingen, ik heb een kind, maar zie ook leuke vrouwen zonder, meestal zijn die dan wel wat jonger dan ik zelf ben, en dan maak ik een afweging..

Over gisterenavond:

Erg leuk gesprek gehad, en heb eigenlijk zin haar in het echt tegen te komen of over de telefoon te spreken, ik ben echt onder de indruk van haar persoonlijkheid, ze boeit me, ze heeft mijn volledige interesse, ze is leuk!

Nu maar afwachtten.
anoniem_97398 wijzigde dit bericht op 28-02-2011 10:24
Reden: typo
% gewijzigd
OMG ik lijk wel een puber :-)
@ Daisy: Hij kijkt wel erg ver vooruit. Heb je inmiddels al wat van hem gehoord?

Er zijn tot nu toe alleen dates uit voort gekomen. In eerste instantie zat ik ongeveer 2 weken met iemand te chatten voor ik afsprak. Dacht dat het wel een mooie periode zou zijn, maar bracht me niet wat ik wilde.

Daarna vrij kort gechat voor ik afsprak, een paar dagen. Maar dat beviel niet.

Nu mezelf voorgenomen om er geen tijdspad aan te geven en maar gewoon zien hoe het loopt.

@ Theo: Mooie omschrijving solliciteren. Probeer iedereen die de moeite neemt om mij te berichten antwoord te geven.

Af en toe stond ik er raar van te kijken wanneer ik in een leuk chat/mail contact zat ineens het profiel verwijderd werd. En nu ik zelf zo begin te twijfelen vind ik het ineens niet meer zo raar.

Leuk dat je nieuwe chat contact zo gezellig is. Nu maar hopen dat het wederzijds is en je haar binnenkort gaat zien.

Ik heb via hyves een bericht gekregen van wilde man die ik al een paar jaar oppervlakkig ken. Staat niet bij mijn "vrienden" oid. Bericht terug gestuurd en weer antwoord. Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen.

Mr. Black heeft niks meer van zich laten horen. Zegt mij leuk te vinden maar in welke hoedanigheid?!?!?! Just sex of ook om wie ik ben? Sowieso zou hij moeten worden opgevoed in contact onderhouden, weet niet of ik daar wel zin in heb. Gedachtes daarbij voelen aan als vermoeiend.
@Alive

Goed dat je de moeite neemt iedereen een antwoord te geven, kan niet zeggen dat ik dat vaak tegengekomen ben, maar de keren dat het zo was kon ik allemaal erg op prijs stellen, ook al was het een afwijzing.

Wel grappig, ik had Hyves nog niet bekeken als date platform, is wel anders lijkt me, je begint immers niet anoniem, als je sociale info is zichtbaar..Wie weet wordt het wat!
Via hyves is het zeker anders. Tweede keer dat het me overkomt. Eerste keer is daar een relatie uit voortgekomen.

Voordeel, in mijn geval dan, is dat je elkaar al een beetje kent door eerdere ontmoetingen.
Hoe doen jullie het? Springen jullie in de grote visvijvers van L*xa of R*l.Pl*n*t of zoeken jullie het kleinschaliger, via doelgroep-dating zoals "spiritueel", internationaal of anders??? Ik heb het gevoel dat ik niet tot mijn recht kom op de dating-reuzen . . . .
quote:xxroosjexx schreef op 27 februari 2011 @ 11:36:

Ooo Pandapop dat klinkt goed! geniet maar lekker na vandaag! al weer nieuwe plannen op komst?

en marianne jij hebt het dus ook leuk gehad!

hmm ik heb niks meer van hem gehoord, en ook niet meer van me laten horen. Heb ik hier te maken met een afwachtende man ;) of.... het was heel gezellig hoor, maar weet eigenlijk zelf ook niet zo goed of ik er op dit moment nog meer van verwacht dan alleen die gezellige vrijdagavond....Inmiddels ben ik gisteren bijna de hele dag bij hem geweest. Het was echt heel gezellig en het klikt gewoon heel goed. Ik voel me op mijn gemak bij hem en heb het gevoel dat ik alles kan en mag zeggen bij hem. Het is net alsof ik hem al heel lang ken. En dat zegt heel bij mij. Ik ben best heel onzeker, en zeker bij nieuwe mensen. Hij stelt me op mijn gemak en geeft me complimentjes. Zelfs een frietje eten met hem gisteren was leuk!
@carenza

zoek maar eens op datingwebsites dan kom je op een site waar ze allemaal met elkaar vergeleken worden, kan je kijken wat het beste bij je past.
Hoi Carenza....heb even gegoogeld voor je en kwam deze site tegen....

http://www.laatstedatingnieuws.nl/

Heel overzicht met diverse doelgroepen...
Theo71, rara70:

Dankje voor jullie tips, daar kan ik wel verder mee. Er zal zeker wel ergens een website zijn waar ik wel bij pas. Heb vandaag een ander project en morgen een klusdag bij dochter, daarna duik ik hier even in. 1e date kom ik hier wel posten!
Carenza ik ben door een bekende in de vijver van Badoo gesprongen. Af en toe denk ik dat ik ook beter af ben op niet massale sites. Dus de sites van Theo en Rara ga ik zeker ook raadplegen.

Pandapop: Klink leuk en gezellig. Ben benieuwd naar hoe dit zich gaat ontwikkelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven