Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
Ik vind 't toch wel een mooi verhaal Hanneke

* is nu jaloers op allebei*
Op dat moment was het ook bijzonder leuk moet ik zeggen Had van mij wel een vervolg aan mogen zitten, maar ja...
Aww Hanneke

Als dat een leuk vervolg had gehad was die blaasontsteking misschien nog te overzien geweest, maar nu pfff hoop dat hij frostbite op z'n schwanz heeft gekregen
Nee, forstbite is me te tijdelijk. Ik heb ingezet op een druiper. Of Chlamydia ofzo.
'n degelijke frostbite is anders wel een goede kandidaat voor amputatie
Oei niet van jou toch! Dan toch op z'n minsanten druiper van de Nacht Vorst die hem even flink op z'n schwanz heeft getrapt.

Ik zit zenuwachtig te wezen in de trein trouwens... Aaah echt erg dit. Heb prosecco bij voor m. En mezelf in een heel mooi setje, hopelijk krijgt ie dat te zien! (ik doe niet zo moeilijk over seks op date 1- als t moet, pas ik me gewoon aan Hahaha)
Succes SexNJaZz!! Veel plezier!
En nu je op dit topic schrijft: uitgebreid verslag naderhand is verplicht natuurlijk!!
@ Hanneke: aahh, dus je hebt 5 van die romantische avonden met hem beleefd? Sjongejonge wat een slappe lul dat hij je zo laat zitten daarna.

@ SexnJazz: ben benieuwd hoe jouw date af gaat lopen, inderdaad, je schrijft hier nu, dus nu willen we een verslag!

Ik heb nog wel een soort van sms contact gehad met de pyjama man, hij is boos en gekwetst. ( Ik heb het contact namelijk zelf verbroken vanwege pyjama-gate wat natuurlijk gelijk staat aan 'ben-nog-niet-over ex-heen', wat ik niet meer trok) Ik voel me ook enorm gekwetst, want ik kon niet anders. Dus twee gekwetste mensen die wel gevoelens hebben voor elkaar en zo moet het dan eindigen..belachelijk eigenlijk.

Moeilijk om te accepteren ook, want hij is natuurlijk geen eikel. En ook weer wel omdat hij mij laat lopen, en dat had ik stiekem helemaal niet verwacht...

ok einde monoloog. Snyggin, hoe gaat het, nog lekker skypen vanavond met Zweedmans?
Jouw verhaal klinkt ook bizar zeg!! Hij had dus spullen van zijn ex liggen, jou spullen mochten niet blijven, maar hij is nu wel gekwetst dat je weg bent gegaan?! En hij doet nu ook geen moeite meer?! Ja, dan had ik me ook wel gekwetst gevoeld!
Ja, kan me goed voorstellen dat je dan toch hoop hebt, vooral als je hem ook echt leuk vond. Maar blijkbaar zag hij het allemaal luchtiger, klote hoor.

Mijn verhaal is eigenlijk niet zo bizar als dat het klinkt, gewoon een typisch geval van vorige relatie ( dat was nog maar heel kort over) nog niet verwerkt. Daarom heb ik na een aantal maanden besloten om elkaar niet meer te zien, zoiets goed verwerken kost tijd.( en ik wil niet het risico lopen om de rebound te zijn..) Wilde dit alleen op een goede manier doen, zodat we in de toekomst nog eens konden afspreken als de gevoelens blijven, maar de pyjama verdwenen is Had alleen helemaal niet verwacht dat hij boos zou worden. Ben er nogal verdrietig over en begrijp 't niet zo goed. Het lijkt op een mannenreactie, zo van 'rot dan ook maar op ook' uit gekwetstheid.
Snyggin ik ben zo jaloers! .

Ik trek alleen maar sukkels aan.

Gisteren eentje die me probeerde te imponeren met zijn Minecraft-map . (dat is een of ander stom computerspelletje dat ik niet eens speel).
@DeKenau

@Sorcha_

Ach, jij trekt tenminste nog mannen aan
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt...ik hou ook niet van 'vaag' gedoe en als ik iemand echt leuk vind ben ik daar serieus in ( en ja, ik verwacht dus ook dat die ander eerlijk is)

Helaas kun je jezelf niet altijd beschermen, dat blijkt maar weer. En het komt gewoon heel hard aan als blijkt dat je er naast zat. Ikzelf kan dat nu alleen nog niet echt geloven.
Ik heb de beslissing tot niet meer afspreken recent genomen ( anderhalve week geleden)

Mijn bedoeling was om het open te houden ( ik ben nog steeds heel erg verliefd, maar kon dus ook niet meer tegen de onduidelijkheid) maar hij wil nu helemaal geen contact meer, want hij is boos. Dus dat was het dan, blijkbaar?

En ik ben nu dus heel verdrietig, want dit was voor mij niet de bedoeling..

Krijg zelfs langzamerhand bijna spijt dat ik het heb afgekapt. ( al weet ik rationeel gezien wel dat het verstandig was)
Pfff... Ja, dat is ook kut.... Wat teleurstellend dat hij zo klote reageert. Je komt op een bepaald moment toch in een leeftijdscategorie dat je verwacht dat mannen zich niet meer als 14-jarigen gaan gedragen. En hoe kut het ook is; dan is het dus schijnbaar niet "de bedoeling". Maarja, na pas 1,5 week is dat niet de meest vrolijke conclusie.
Ja, dat heb je mooi omschreven, ik had dit kinderachtige gedoe ook niet verwacht eigenlijk. En de gedachte 'niet de bedoeling' kan ik inderdaad ook absoluut nog niet aan

Ik ben ook helemaal niet snel onder de indruk van iemand, dus ik zie nogal op tegen de komende tijd...Het duurt bij mij altijd zo lang voor ik over zo'n verliefdheid heen ben. Dat krijg je als je op dat gebied zo serieus bent, als het dan een keer gebeurd, slaat het ook in als een bom. Bah. Inderdaad gewoon hardstikke kut.

Hopelijk kunnen we hier over een tijdje ( geen eeuwigheid ) wat rationeler op terugkijken!
hahahaha, volgens mij lijken we erg op elkaar

quote:hanneke000 schreef op 27 februari 2011 @ 20:59:

@Sorcha_

en 1 iemand die alleen maar wou neuken (bleek achteraf) Zo eentje ben ik laatst ook tegengekomen... ben er toen wel gelijk achter gekomen dat een ONS echt niets voor mij is! . Wat een sukkel was dat zeg. En ook nog vrienden met mijn huisgenoten. Kwam erachter dat mijn huisgenoot hem ook nog heeft uitgenodigd op zijn verjaardag.
quote:Sorcha_ schreef op 27 februari 2011 @ 23:11:

[...]

Zo eentje ben ik laatst ook tegengekomen... ben er toen wel gelijk achter gekomen dat een ONS echt niets voor mij is! . Wat een sukkel was dat zeg. En ook nog vrienden met mijn huisgenoten. Kwam erachter dat mijn huisgenoot hem ook nog heeft uitgenodigd op zijn verjaardag. Autch...., dat is ook pijnlijk. Wil je er vanaf, kán het nog (even) niet!
Nou heb ik geregeld dat ik precies dan een weekje naar NL ga . Maar ik besef me wel degelijk dat ik deze jongen niet voor eeuwig kan blijven ontlopen. Ik zag hem laatst nog op straat hand in hand met een ander meisje. . Gek genoeg wist ik niet hoe ik me precies moest voelen. Aan de ene kant vind ik het een ontzettende sukkel, aan de andere kant voelde ik me een beetje jaloers.

Ik heb mijn lesje wel geleerd over teveel zuipen overigens .
Maar goed, dat zei ik de keer daarvoor ook, toen ik de longen uit mijn lijf had gekotst.
@ Hanneke

Ik moet wel even slikken van je vorige bericht, want hoe je het beschrijft is heel erg herkenbaar. Ik had ook voor het eerst het gevoel dat iemand bij me hoorde. En ik bij hem. Dat gevoel was er gewoon, er waren geen woorden voor nodig. Ik ben er kapot van dat ik me zó kan vergissen. Toch raar he, dat je je zo snel verbonden kan voelen met iemand en dan blijkt het toch een illusie te zijn ofzo? Zo te lezen heb jij dat ook zo ervaren, het klinkt zo mooi hoe je het omschrijft.

Misschien zijn die gevoelens wel echt, maar waren ze tijdelijk. Ik weet nog niet zo goed hoe dat soort dingen werken, dat blijkt maar weer. Ik ben ook eingelijk wel een beetje (te) romantisch aangelegd hoor ( maar dat mag niemand weten)

En ik ben groot liefheber van Mumford & Sons en dat nummer...ja daar kreeg ik altijd al een knoop van in mijn maag, leuk dat je dat hier neerzet!

White blank page doet het ook goed bij liefdesverdriet

En ik kan je Laura Marling ook aanraden

deze ( what he wrote)

http://www.youtube.com/watch?v=Okc42xI7Tig

niet zo'n directe tekst, maar raakt bij mij momenteel wel een snaar..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven