Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
quote:SexNJaZz schreef op 27 februari 2011 @ 13:28:

als dat zo is, had ie in elk geval gepakt MOETEN worden... ik geloof niet dat je met apen in je kleding verstopt internationaal mag reizen... of ik heb iets gemist :S

WHOEHAHAHA

Nou Snyg, pas maar op, als 'ie straks op Weeze/Eindhoven/Schiphol/Brussel landt, en je wordt omgeroepen ("Wil Snyggin, die Zweed uit Zweden komt ophalen zich melden bij de marechaussee") dan moet je dus NIET gaan! Rennen, heel hard! Of ze missen zijn smokkelactie, en zit jij opeens met een circus aan beesten thuis
en z'n mouwen sowieso even goed controleren als je 'm ziet (en voor de zekerheid ook maar gelijk de broekspijpen - je weet maar nooit... )
quote:SexNJaZz schreef op 27 februari 2011 @ 13:49:

en z'n mouwen sowieso even goed controleren als je 'm ziet (en voor de zekerheid ook maar gelijk de broekspijpen - je weet maar nooit... )Scherp! Snygg, misschien moet je even een paar van die lekkere politiemannen inhuren en hem direct na aankomst kunnen fileren fouilleren. Gewoon, voor de zekerheid. Je kan het ten slotte nooit weten met zulke engerds!
Ik doe gewoon of ik 'm niet ken...haha.

"Nee hoor meneer de marechaussee, ik weet niet wie deze persoon is..."

"Oh zegt hij dat ie me kent? Die's niet goed wijs, nooit gezien...wat een gek"

Zou ik daarmee wegkomen?
Ik zou het iets aandikken. Gewoon, voor de zekerheid?

"Maar meneer Agent, u gelooft toch zelf ook niet dat ik op zulke lelijke en onbetrouwbare mannen val! *gechoqueerd gezicht* Ik ben een MOEDER meneer! Een MOEDER! Ik geef een goed voorbeeld aan mijn kinderen hoor! En ik sta hier om mijn eigen moeder op te halen! Wat dacht u? Lekker makkelijk, we hebben weer zo'n allochtoon? U stemt zeker PVV he? Oooooh, hij zegt dat hij mij kent? Maar meneer Agent, wie gelooft u nu zelf? Een enge 'aap-in-de-mouw' smokkelende, slecht uitziende, onbetrouwbare Zweed, of een hardwerkende, eerlijke, oprechte moeder die een week voor haar moeder gaat zorgen? Nou?"

Zoiets
* knoeit soep bijna over laptop heen van het lachen *
"Hij zegt dat hij eerder bij mij op bezoek is geweest? Nou wordt 'ie mooi. Zeg Meneer Agent, ik ben 29. Ne-gen-en-twin-tig! Ik weet niet hoe oud die krielkip is meneer, maar ik wens niet geassocieerd te worden met omgang met minderjarige jongetjes. U moet begrijpen dat het niet niks is, waarvan u mij nu beschuldigd! Hoe DURFT u! Heeft u zelf kinderen?"
quote:hanneke000 schreef op 27 februari 2011 @ 14:12:

Ik zou het iets aandikken. Gewoon, voor de zekerheid?

"Maar meneer Agent, u gelooft toch zelf ook niet dat ik op zulke lelijke en onbetrouwbare mannen val! *gechoqueerd gezicht* Ik ben een MOEDER meneer! Een MOEDER! Ik geef een goed voorbeeld aan mijn kinderen hoor! En ik sta hier om mijn eigen moeder op te halen! Wat dacht u? Lekker makkelijk, we hebben weer zo'n allochtoon? U stemt zeker PVV he? Oooooh, hij zegt dat hij mij kent? Maar meneer Agent, wie gelooft u nu zelf? Een enge 'aap-in-de-mouw' smokkelende, slecht uitziende, onbetrouwbare Zweed, of een hardwerkende, eerlijke, oprechte moeder die een week voor haar moeder gaat zorgen? Nou?"

Zoiets

Maar goed dat ie geen Nederlands kent....dan had ik nog heel wat uit te leggen gehad "hoooezooo slecht uitziend en onbetrouwbaar?!"

dumdeedumdeedum
quote:hanneke000 schreef op 27 februari 2011 @ 14:24:

"Hij zegt dat hij eerder bij mij op bezoek is geweest? Nou wordt 'ie mooi. Zeg Meneer Agent, ik ben 29. Ne-gen-en-twin-tig! Ik weet niet hoe oud die krielkip is meneer, maar ik wens niet geassocieerd te worden met omgang met minderjarige jongetjes. U moet begrijpen dat het niet niks is, waarvan u mij nu beschuldigd! Hoe DURFT u! Heeft u zelf kinderen?" je bent goed op dreef Hanneke!
"Hoezo, hij beweerd dat ik een moedervlek in de vorm van een hartje op mijn linkerbil heb? En die wilt u nu ZIEN? *verafschuwd gezicht* MENEER!! Ik wil NU met de korpschef spreken!! Dit is de reinste seksuele intimidatie! Ik ga toch niet in de aankomsthal mij van mijn sexy oma ondergoed ontdoen! Wat verwacht u nu? Dat u even makkelijk kan rukken mastru... mastra... mastroe...? MASTRUBEEREN bij het aanzien van een vrouwelijke bilpartij? Nou meneer, dan moet ik u teleurstellen, dat gaat namelijk NIET gebeuren. En ik wens NU een gesprek met uw korpschef en dan ga ik een klacht tegen u indienen. Bent u nou helemaal!!" GOEDEMIDDAG *beent weg*
quote:Snyggin schreef op 27 februari 2011 @ 14:27:

[...]

Maar goed dat ie geen Nederlands kent....dan had ik nog heel wat uit te leggen gehad "hoooezooo slecht uitziend en onbetrouwbaar?!"

dumdeedumdeedum je moet wat doen om uit de handen van de marechaussee te blijven
quote:Snyggin schreef op 27 februari 2011 @ 14:28:

[...]

je bent goed op dreef Hanneke!
Hanneke en Snyggin, als jullie nu eens de nieuwe nicci french wordne (schrijversduo dus) met chicklits, ik weet zeker dat het verkoopt!!!! ik bestel alvast de eerste die uitkomt!!!
Snyghan zeker, ipv Snyggin
kijk kijk, het pseudonym is er al!

Suggestie voor een titel voor deel 1:

Nöcken op z'n Zweeds en hoe blijf ik uit handen van de pölitie?

(en dan deel 2: Nöcken op z'n Grieks, deel 3: Russisch, deel 4: Frans, nouja you gët the Pöint )
Het enige wat ik kan verzinnen is "Gelukkîg, zijn piëmøl ruîkt nïet nåår øst"
quote:hanneke000 schreef op 27 februari 2011 @ 15:00:

Het enige wat ik kan verzinnen is "Gelukkîg, zijn piëmøl ruîkt nïet nåår øst"

Jee thanks Hanneke, ik geloof dat ik dit niet had willen lezen op dit moment....wilde net wat eten

Trouwens als ik zo van leer trek op het vliegveld tegen een zo'n blauw figuur word ik stante pede meegenomen....Duits vliegveld he, volgens mij zijn die niet zo lief

Zie het bedremmeld gezicht van Zweed zó voor me haha. Daar zit je dan moederziel alleen op een vaag regionale Duitse luchthaven en je geliefde wordt door 2 ambtenaren onder de arm meegenomen en langs je gezicht afgevoerd
Hmm bedacht me net, als hij nou a la Tökkie dan ook even stampij gaat maken, zitten we samen in de nor. Ook weer een nieuwe ervaring erbij?
quote:Snyggin schreef op 27 februari 2011 @ 15:10:

[...]

Jee thanks Hanneke, ik geloof dat ik dit niet had willen lezen op dit moment....wilde net wat eten

Geen dank!

quote:Trouwens als ik zo van leer trek op het vliegveld tegen een zo'n blauw figuur word ik stante pede meegenomen....Duits vliegveld he, volgens mij zijn die niet zo lief Jammer, ik heb nog op het punt gestaan de Wet van Godwin erin te gooien. Maar op een Duits vliegveld zal ik dat maar niet doen quote:Zie het bedremmeld gezicht van Zweed zó voor me haha. Daar zit je dan moederziel alleen op een vaag regionale Duitse luchthaven en je geliefde wordt door 2 ambtenaren onder de arm meegenomen en langs je gezicht afgevoerd Hij kan natuurlijk met de eerste de beste ryanair vlucht mee terug Of hij haalt alsnog een bananenpak en gaat eerst nog even lekker feesten
quote:Snyggin schreef op 27 februari 2011 @ 15:15:

Hmm bedacht me net, als hij nou a la Tökkie dan ook even stampij gaat maken, zitten we samen in de nor. Ook weer een nieuwe ervaring erbij? Hij had toch een aap in zijn mouw? Daarom ga JIJ naar de nor, dankzij hem! Ik vind het verontrustend dat je het zo voor hem opneemt Snyg. Die gozerT is niet te vertrouwen, en nu weet je de feiten zo te draaien dat JIJ als eerste fout zat. Weet je zeker dat je hier niet eens met iemand over wil praten?
Het is de roze bril! damnit!

Om even nog weer een kwijlmoment erin te gooien.

Om 12.30 kreeg ik smsje, van Zweed, of course.

"Baby I love you : ) muuaaaah <3

Stuurde ik terug:

Ik hou ook van jou blablabla (dat blablabla stond er natuurlijk niet letterlijk)

Kreeg ik terug:

Does that mean "I love you too"?

Reactie:

No, it means you are the most horrible person ever.

haha gemeen, ik vond het wel funny.

Heb paar minuten later maar voor de goede orde alsnog een smsje erachter aan gestuurd om te zeggen dat dat maar een geintje was En dat het inderdaad dat betekende...
Volgens mij is dit ook een roze bril, dat hele SMS gesprek
Jij bent gewoon jaloers!

stelletje idioten zijn jullie
quote:Snyggin schreef op 27 februari 2011 @ 15:54:

Jij bent gewoon jaloers! [afbeelding]

Klopt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven