Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
Kenau en Hanneke, ik vind het lief dat jullie in mijn topic zo openhartig durven te schrijven

Ik wou dat ik jullie goed advies of iets dergelijks kon geven, maar helaas doe je zo verdomde weinig aan die dingen dan hopen dat het met de tijd allemaal slijt en je op een dag beseft dat je eigenlijk helemaal niet zo vaak meer aan hem gedacht hebt de afgelopen tijd.

Aero: kindje is erbij tot woesndag, dus helft van de tijd bij mij, andere helft van de vakantie bij vader.

Daar heb ik wel met Zweed over gehad, dat we niet zomaar spontaan 's avonds even weg kunnen of even sexen overdag etc. Zijn woorden: "stop worrying" maar ik vind het wel eng ja, t zijn 4 volle dagen die we met zijn 3en doorbrengen. Nu krijgen we die wel om met de Carnaval, optochten kijken etc. En een avond komt een vriendin van mij oppassen zodat we 's avonds de stad in kunnen, maar toch, is een hele andere leefwereld voor mij dan voor hem. Hij maakt zich daar in ieder geval geen zorgen over of heeft daar uit zichzelf een woord over gerept. En ook kindje vind het best. Afgelopen vrijdagavond zelfs gingen we nog wat "weekendsnacks" halen en ik had me 2 biertjes meegenomen. Kreeg ik de vraag: is dat een voor jou en een voor Zweed? Vond ik wel weer schattig.
*Zucht* Wat fijn dat het zo loopt Snyggin!

@DeKenau & Hanneke... Klootzakken zijn het! Dr komt vast wel beter!
Hallo dames!

Jee jullie hebben niet stilgezeten zeg ik had alweer een hoop bij te lezen. Ik ga niet overal op reageren maar wat Dekenao schreef vond ik wel heel treffend:

quote:DeKenau schreef op 27 februari 2011 @ 22:56:

Ja, dat heb je mooi omschreven, ik had dit kinderachtige gedoe ook niet verwacht eigenlijk. En de gedachte 'niet de bedoeling' kan ik inderdaad ook absoluut nog niet aan

Ik ben ook helemaal niet snel onder de indruk van iemand, dus ik zie nogal op tegen de komende tijd...Het duurt bij mij altijd zo lang voor ik over zo'n verliefdheid heen ben. Dat krijg je als je op dat gebied zo serieus bent, als het dan een keer gebeurd, slaat het ook in als een bom. Bah. Inderdaad gewoon hardstikke kut.

Hopelijk kunnen we hier over een tijdje ( geen eeuwigheid ) wat rationeler op terugkijken!Die bom slaat dus bij mij ook gelijk in als ik iemand écht leuk vind. Ik raak dan helemaal 'carried away' en denk meteen oh hopelijk wordt dit echt wat en gaan we samenwonen, trouwen en kindjes krijgen (niet dat ik dat de man in kwestie durf te laten blijken - ik wil ze niet gelijk helemaal wegjagen haha)
quote:DeKenau schreef op 28 februari 2011 @ 11:39:

jaaaa, gezien! leuk zijn jullie samen

enneh...hij ziet er niet uit als een typische Zweed eigenlijk.

Hij lijkt een beetje rossig, nu is dat natuurlijk ook wel viking-achtig, maar toch.

ik wil hem nu natuurlijk ook zien!!!!! ik ben ook zo nieuwsgierig naar leuke Zweed!!!

mag het mag het mag het??

mijn e0mail is heel makkelijk; mijn nick met hotmail punt com erachter. (ps is natuurlijk niet mijn 'echte' hotmail maar ik wil je best ook mijn FB dan showen anders is het niet eerlijk he - maar da doen we dan wel even via de mail)
Hanneke en deKenau,

jullie hebben het ook niet getroffen nee.

HEt wegrennen van die pyjama man heb ik helaas vorig jaar ook met iemand meegemaakt. Hij was echt 'all over me' en leuk gedate etc (heb hem zelfs bij me laten slapen omdat het zo goed voelde en da's heel wat - ik vind slapen intiemer dan seks eerlijk gezegd) en er dan mee komen dat ie pas 3 weken single is en dat ik te snel ga. Tssss. Heb hem laten gaan, de rotzak. Maar toen voelde ik me idd ook nogal belazerd door m'n intuïtie.

Hanneke, jouw buitenlandse man heeft ook echt zo'n klassiek spelletje met je gespeeld he. Op gevoelens inspelen, dingen insinueren, je helemaal verliefd laten worden en dan....

heeft ie je echt laten staan ergens op een station dat ie niet op kwam dagen? Mijn god wat een L&L~!!!! dat had ik nog niet eerder gelezen maar sjeeezus dan voel je je echt voor paal.

Hopelijk zakt het rot gevoel en gevoel voor hem gauw (en zakt die zak ergens heel diep in weg)
OKé nu het verslag van de date, want daartoe heb ik me inderdaad wel verplicht nu door te mengen in dit topic

Het was op z'n zachtst gezxegd niet helemaal wat ik verwachtte.

Hij kwam me met paraplu halen op 't station en hij woonde op een prachtige plek, maar het huis was amper ingericht. OMdat ie er bijna nooit is en nu was een binnenhuisarchitecte bezig voor 'm. OKé dat was nogal een shock, zo'n huis had ik niet verwacht. Onpersoonlijk en niet leuk 'aangekleed' (terwijl hij er juist altijd fabulous uitziet)

Ik had een fles prosecco voor m bij die die meteen koud zette (we hebben hem uiteindelijk niet aangeraakt overigens...)

Hij had nog lang niet alles klaar voor het eten en of ik mee wilde helpen. Oké. Kreeg gelijk een kokspak aan en moest sinasappels gaan ontvellen - voor het toetje (sinaasappel parfait in een uitgeholde sinasappel en met compote er overheen, bleek het later te worden).

In de keuken gezellig gekookt en hij raakte me af en toe aan als ie ergens bij moest waar ik voor stond, met zijn haar en zijn hand (kriebels!!!)

Na anderhalf uur waren de amuses klaar; coquiles en gegrilde trostomaatjes. (ik heb na een uur om wat drinken gevraagd want hij ging zo in het koken op dat ie vergat me iets aan te bieden. Het werd een heerlijke rode wijn).

Toen de tomaten klaar waren dekte hij de tafel en zei zelfs "ik zal wat kaarsjes aan doen, doen we lekker romantisch" Het gerecht smaakte heerlijk.

Toen heeft hij het voorgerecht gemaakt (soort kabeljauw - gestoomd op zeezout) met spinazie en ik heb de kastanjepuree gemaakt. Jazeker, wilde chinese kastanjes gepoft en daarna stuk voor stuk gepeld (wat een rot karwei... maargoed t smaakte wel.)

Het hoofdgerecht was slow cooked varkenshaas (heerlijk mals!) met aardappelgratin (die had ik gemaakt).

Daarna kregen we dus nog de sinaasappelparfait. Hij had er nog een sausje met whiskey bij gemaakt.

Ik heb lang niet alles op gegeten want ik zat na het 2e gerecht eigenlijk al vol, maargoed.

Al met al een heerlijke maaltijd en best leuk om zo samen in de keuken te staan - al duurde het me veel te lang. Om 22.15 gingen we pas van tafel (en ik was al om 18u bij hem)

En toen wilde ik wel even lekker op de bank zitten maar hij had maar 1 bank en die lag vol paperassen en dergelijke. Hij heeft hem leeggeruimd en daar zaten we.

Beetje gekletst over school. Tijdens het eten en koken hadden we het over vakantie's gehad, dansen, en even over familie enzo, maar niet heel diepgaand.

Op een gegeven moment zo'n stilte moment. Tja. En toen. Nouja, niks natuurlijk!!!!

GRRRRR.

Hij begon er over dat hij volgende week op vakantie gaat en dan pas de 28e terug is en ik hem dus een maand niet zie (ik dacht bij mezelf: jij gaat mij ook missen hoor, meneer!)

Hij keek wel heel lief maar maakte geen zoen- aanstalten en ik ook niet. Heb wel even zijn haar aangeraakt (hij heeft zo'n mooie bos krullen!!!! zwijmel)

En toen vroeg ik of hij al lang alleen was. Ja, een jaar al, maar al zijn 'verkerinkjes' (zo zei die t echt!) waren uitgegaan omdat de meisjes vonden dat hij te weinig tijd voor ze had, en als ze dan samen waren dan wilden ze niks doen, iets waar hij een hekel aan heeft. Film kijken bijvoorbeeld vind ie zonde van de tijd. Maar ze hadden ook geen gemeenschappelijke hobbies. (en ik en hij wel --> salsa en dezelfde studie, en gisteren bewezen dat we ook goed samen kunnen koken)

Hij wilde het ook aan mij vragen of ik al lang alleen was maar ik heb er snel overheen geluld en dat vond ie geloof ik wel best toen.

Toen zei ik dat ik niet goed wist wat ik met hem aan moest omdat ik hem nogal 'lauw' vind reageren. Hij vroeg of ik bedoelde 'niet handtastelik genoeg' -- ja inderdaad, en dat ik dat niet gewend was. En dat ik hoopte dat hij vanuit het midden (lauw) ook naar een uiterste kon, en dan 't liefst de hete kant op. toen moest ie lachen.

Op het station kreeg ik 3 kussen en toen zei ik; weer zo lauw, kom hier! enheb hem 'n flinke knuffel gegeven, en toen in de trein gestapt.

Ik was een beetje in de war en bang dat ik het verknald had dus moest huilen, maar toen het druk werd in de coupé ben ik 1e klas gaan zitten en ja hoor komt gelijk een conducteur aan. Die vroeg of het wel ging, en hoefde geen kaartje te zien. Ging bij me zitten en heb een lulverhaal opgehangen dat ik gedumpt was....

De man was wel erg zorgzaam en ergens deed me dat goed.

Thuis nog even nagedacht, een joint aangestoken maar die viel niet goed bovenop die 2 glazen wijn en al dat eten wat ik niet geend ben, dus kwam het er allemaal uit. Nu al heel de dag gammel en tot 13 u in bed gelegen.

Vanavond moet ik naar college, ik kijk wel of ik ga (als ik ga moet ik trouwens over een uur de deur uit dus zo eerst maar eens douchen).

Oké dat was mijn verslag, we hebben ook nog gesmst naderhand maar dat is weer een heel verhaal dus komt nog

fijne dag allemaal!!
Nou SexNJazz, waar het heen gaat... ik weet het niet. Maar ik wacht vol spanning op het volgende verhaal.

Op zich kan het best romantisch zijn als een man voor je kookt. Maar hij moet ook een beetje moeite doen om je te veroveren hoor vind ik. Succes meid!
hmmm S&J, ik weet niet hoe ik dit tactvol kan brengen maar je komt best wel 'heftig' over. Zware sms-jes ( ander topic), huilen in de trein.. daarna blowen...

Zo zou een eerste date niet moeten zijn, hoor!

Ik ben zelf ook wel iemand van de grote emoties, maar die moet je wel een beetje kunnen doseren ( en voor jezelf houden, vooral in het begin) anders wordt het allemaal véél te heftig en dat lijkt me geen gezonde situatie.
Ik zou sowieso ook afknappen op iemand die meteen 4 uur lang een haute cuisine diner in elkaar wil gaan zetten op date 1. Een beetje eenvoud siert de mens hoor, dit is wel een tikkie too much. Vooral ook omdat bijna die hele date om het eten draait en hij niks had voorbereid. Kun jij lekker de hele avond in de keuken gaan staan.

Is hij trouwens een beetje een 'glad' type? Zo klinkt het een beetje ( huis wordt ingericht door architect, haute cuisine, bla bla)
Ja hij is wel een beetje decadent. Dat weet ie zelf ook.

Ik ben inderdaad heftig. Dat is ook dubbel hè; ik kan mijn heftigheid wel (een beetje) verbergen, van de andere kant denk ik dat degene die een goede partner voor mij zou zijn, daar niet voor wegrent ook niet in het begin. Veel mannen blijken mij als te heftig en te sterk te ervaren. Degenen die overblijven, daar kan ik iets mee ;)

Daarbij, als je je eerst heel 'normaal' voordoet en dan heel anders (dus idd heel hetftig) blijkt te zijn dan kan de ander zich ook in de maling genomen voelen.

Hoe doe jij dat? Dat doseren / bepaalde kanten van jezelf wel/ niet laten zien?
Ik heb hem gesmst dat ik niet naar college kom omdat ik wat ziekjes ben, en hem morgen wel zie.

Hij smste terug dat ie hoopte dat het niet door gisteren kwam, en dat ik het niet te moeilijk voor mezelf moet maken. En dat ie er morgen niet is en hem dus woensdag weer zie. En weer een x erbij. Laat ik me dus maar niet meer opfokken.
Dubbel
Ik ren met je mee naar de supermarkt! ( ga een indiase curry maken)

kom later weer reageren
quote:Snyggin schreef op 28 februari 2011 @ 13:29:

Kenau en Hanneke, ik vind het lief dat jullie in mijn topic zo openhartig durven te schrijven

Ik wou dat ik jullie goed advies of iets dergelijks kon geven, maar helaas doe je zo verdomde weinig aan die dingen dan hopen dat het met de tijd allemaal slijt en je op een dag beseft dat je eigenlijk helemaal niet zo vaak meer aan hem gedacht hebt de afgelopen tijd.

Aero: kindje is erbij tot woesndag, dus helft van de tijd bij mij, andere helft van de vakantie bij vader.

Daar heb ik wel met Zweed over gehad, dat we niet zomaar spontaan 's avonds even weg kunnen of even sexen overdag etc. Zijn woorden: "stop worrying" maar ik vind het wel eng ja, t zijn 4 volle dagen die we met zijn 3en doorbrengen. Nu krijgen we die wel om met de Carnaval, optochten kijken etc. En een avond komt een vriendin van mij oppassen zodat we 's avonds de stad in kunnen, maar toch, is een hele andere leefwereld voor mij dan voor hem. Hij maakt zich daar in ieder geval geen zorgen over of heeft daar uit zichzelf een woord over gerept. En ook kindje vind het best. Afgelopen vrijdagavond zelfs gingen we nog wat "weekendsnacks" halen en ik had me 2 biertjes meegenomen. Kreeg ik de vraag: is dat een voor jou en een voor Zweed? Vond ik wel weer schattig.

Lief? Joh, we misbruiken je topic helemaal! Ben allang blij dat je dat goed vind

En spannend, zo met je dochter erbij voor een paar dagen hoor. Dat maakt het nu wel extra spannend zeker?

quote:DeKenau schreef op 28 februari 2011 @ 17:24:

hmmm S&J, ik weet niet hoe ik dit tactvol kan brengen maar je komt best wel 'heftig' over. Zware sms-jes ( ander topic), huilen in de trein.. daarna blowen...

Zo zou een eerste date niet moeten zijn, hoor!

Ik ben zelf ook wel iemand van de grote emoties, maar die moet je wel een beetje kunnen doseren ( en voor jezelf houden, vooral in het begin) anders wordt het allemaal véél te heftig en dat lijkt me geen gezonde situatie.Dit vind ik eigenlijk ook wel... Was het een eerste date, of kennen jullie elkaar al langer en werd het nu voor het eerst 'officieel'? Hoe is het nu met je? Ga je morgen wel gewoon naar college?
quote:DeKenau schreef op 28 februari 2011 @ 17:57:

Ik ren met je mee naar de supermarkt! ( ga een indiase curry maken)

kom later weer reagerenLekker, indiase curry! Hier gewoon simpel aardappels en groente. had geen zin om meer moeite te doen vandaag
Zo, die curry was aardig gelukt, al zeg ik zelf! Lekker met rijst en naanbrood hmmm

Hanneke wat een soap zeg, met die man...het klinkt vooral alsof hij er niet teveel moeite voor wilde doen ofzo. Heb je terug in Holland nog iets van hem gehoord?

quote:SexNJaZz schreef op 28 februari 2011 @ 17:45:

Hoe doe jij dat? Dat doseren / bepaalde kanten van jezelf wel/ niet laten zien?

Nou ja, ik heb wel een natuurlijke grens. Ik ben wel gewoon mezelf maar bepaalde dingen laat ik gewoon niet zien aan iemand die ik nauwelijks ken. Ik ben zelf een klein beetje wantrouwend naar mensen die al heel snel hun hele hebben en houden op tafel gooien, vaak is dat uit angst/onzekerheid en dat vind ik geen goede basis...

Maar die balans daarin vinden kan inderdaad lastig zijn. Vooral als je dingen zelf heel heftig ervaart. Al geloof ik erin dat als iets écht goed voelt het allemaal niet zo heftig hoeft te zijn. Dan loopt het gewoon en zijn er niet vanaf dag 1 al zoveel zorgen en tranen...
Oooeh, lekker, naan! Maak je dat ook zelf?

Ik vind je stukje over die balans erg herkenbaar. Grappig!
Wat een vreemd verhaal, het is inderdaad óf een lulsmoes, óf hij is wazig/chaotisch in afspraken maken, geloof me, die mensen ken ik ook. Ik doe aan couchsurfing en daar maak ik ook regelmatig van dit soort situaties mee...

Ik zou er zelf ook gigantisch van balen, ik ben zelf wel van de duidelijke afspraken en al helemaal in het buitenland.

Aangezien je niks meer van hem hebt gehoord lijkt het erop dat hij het allemaal heeft laten waaien...ontzettend onbeschoft, hij had je inderdaad gewoon kunnen bellen. Lekker handig ook om op zo'n moment via fb te gaan communiceren.
---
anoniem_115728 wijzigde dit bericht op 11-03-2011 17:22
Reden: ivm privacy medemensen
% gewijzigd
quote:hanneke000 schreef op 28 februari 2011 @ 21:26:

Nouja. Ik ben over een week of 3 weer in dat buitenland. En op dit moment eet ik zowat mijn vingers op om niet een nieuwe afspraak te gaan maken. Maar.... Ik. Doe. Dat. NIET. Punt. ZO.

ik wil als je terug bent sowieso je hiermee nog een keer om de oren gaan zwaaien.

maar voor nu: hou je vingers heel, want bij gebrek aan lekkere buitenlander/ man in je bed kunnen die soms best handig zijn die heb je nodig om ons te blijven vermaken met leuke verhalen en goede grappen :D
quote:DeKenau schreef op 28 februari 2011 @ 20:44:

[...]

Nou ja, ik heb wel een natuurlijke grens. Ik ben wel gewoon mezelf maar bepaalde dingen laat ik gewoon niet zien aan iemand die ik nauwelijks ken. Ik ben zelf een klein beetje wantrouwend naar mensen die al heel snel hun hele hebben en houden op tafel gooien, vaak is dat uit angst/onzekerheid en dat vind ik geen goede basis...

Bedoel je hiermee dat je om die reden zelf ook niet je hebben en houden op tafel gooit? Dat je bang bent om onzeker /angstig over te komen?

Bij mij is het juist omdat ik bang ben dat ik teveel over mezelf praat, of om de ander inderdaad weg te jagen. Degene die mij helemaal leert kennen moet goed in zijn schoenen staan, en de tijd nemen want no way dat ik mijn secrets op tafel gooi!!

Wel vind ik de gevoelens m.b.t. de relatie met je 'date' belangrijk om te vermelden i.v.m. het al op een vroeg stadium op elkaar afstemmen van verwachtingspatronen / wat mag ik hopen? snappie?

Maar die balans daarin vinden kan inderdaad lastig zijn. Vooral als je dingen zelf heel heftig ervaart. Al geloof ik erin dat als iets écht goed voelt het allemaal niet zo heftig hoeft te zijn. Dan loopt het gewoon en zijn er niet vanaf dag 1 al zoveel zorgen en tranen...Zorgen en tranen... tja... groots en meeslepend leven kán niet zonder! en dat is wel wat ik (op mijn eigen/wijze) manier doe. Meestal ben ik heel blij hoor!
hmm...ik weet niet hoor, ik vind 'm toch in iedere beschrijving iets minder een lul worden

Het klinkt toch als communicatie-gedoe ( en misschien waren jouw verwachtingen hoger dan die van hem bij de afsoraak en de manier waarop?)

Maar ik blijf erbij dat het raar is dat julie nu geen contact meer hebben. Dáár had hij nou wél even wat extra in kunnen stoppen om het goed te maken. Maar wel sterk van je dat je niet voor de verleiding gaat bezwijken...ik weet niet of ik dat zou kunnen.

lalalalala*
Wanneer is ie jarig, en hoelang is het ook weer geleden dat jullie elkaar gesproken hebben?

Ik weet niet wat ik zou doen. Je kunt m op FB of hyves ofzo even krabbelen. Of een kort smsje; Gefeliciteerd met je verjaardag.

MAar je kunt natuurlijk ook gewoon niks van je laten horen, weet ie gelijk dat jij het echt gehad hebt en er niets om geeft wat hij van je denkt (of je beleefd bent of iet als het gaat om feliciteren van een ex-scharrel - hij was toch een scharrel? * gaat toch maar even teruglezen* )

Ik vind de L& L van Hanneke ook minder L&Llig worden in de laatste post, maar toch. Hij had inderdaad even kunnen fb'en afgelopen week ofzo. Gewoon uit zichzelf. Het zou toch leuk zijn als ze ook zou merken dat hij af en toe aan haar denkt.

Vraag is of hij dat inderdaad doet, of alleen op het moment dat ze in zijn stad is....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven