Ik ben zo bang... deel 7
zondag 19 december 2010 om 10:13
Deel 7 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.
Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.
Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.
Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.
Deel 6 staat hier.
Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.
Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.
Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.
Deel 6 staat hier.
zaterdag 26 februari 2011 om 10:10
Bo nog even en ze zijn er. Nor, Norman en de Norkids.
Geniet van het weekend allemaal.
Ing hoe komt je aan die huilbuien? Lastig is dat hé. Maar soms lucht het echt even op om alles eruit te gooien.
Ik ga mijn carnavalsjurk naar beneden halen. vanmiddag het carnavalsbal van Scouting. Nu even stofzuigen.
Its fijn dat je hebt genoten. Met Itsman lijkt het mij niet dat jij lesbisch wordt hoor.
Geniet van het weekend allemaal.
Ing hoe komt je aan die huilbuien? Lastig is dat hé. Maar soms lucht het echt even op om alles eruit te gooien.
Ik ga mijn carnavalsjurk naar beneden halen. vanmiddag het carnavalsbal van Scouting. Nu even stofzuigen.
Its fijn dat je hebt genoten. Met Itsman lijkt het mij niet dat jij lesbisch wordt hoor.
zaterdag 26 februari 2011 om 10:21
quote:ingmagh schreef op 25 februari 2011 @ 20:30:
Aaaah... Afkickverschijnselen? Huilbuien tot en met. Moet ik hiermee? Stomme hormonen... Grrrrr...
Hopen dat het snel voorbij is.
Bo, heb je wel een beetje kunnen rusten? Al die mensen elke keer over de vloer na een chemo is ook stom natuurlijk!Dit heb ik ook gehad en nog steeds als ik ongesteld moet worden. En als ik dan ongesteld ben, ben ik die vijf dagen ontzettend moe, alsof ik mezelf achterna loop. Hoop dat het bij jou snel beter gaat
Aaaah... Afkickverschijnselen? Huilbuien tot en met. Moet ik hiermee? Stomme hormonen... Grrrrr...
Hopen dat het snel voorbij is.
Bo, heb je wel een beetje kunnen rusten? Al die mensen elke keer over de vloer na een chemo is ook stom natuurlijk!Dit heb ik ook gehad en nog steeds als ik ongesteld moet worden. En als ik dan ongesteld ben, ben ik die vijf dagen ontzettend moe, alsof ik mezelf achterna loop. Hoop dat het bij jou snel beter gaat
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zaterdag 26 februari 2011 om 10:25
Goedemorgen!
Ik ben enorm aan het haasten; de boodschappen zijn binnen maar ik moet nog taart bakken en dweilen en een beetje opruimen en en en...
Kortom: voorbereidingen voor Nor & family!
We hebben er zin in hoor.
Zoeb, heel veel carnavalsplezier! Vanavond is in ons dorp ook het carnavalsbal, dus als we nog uit willen...
Its, gaaf dat het zo leuk was!
Talkinghead, thanks
Ing, voel je je vandaag weer iets beter?
Ik ben enorm aan het haasten; de boodschappen zijn binnen maar ik moet nog taart bakken en dweilen en een beetje opruimen en en en...
Kortom: voorbereidingen voor Nor & family!
We hebben er zin in hoor.
Zoeb, heel veel carnavalsplezier! Vanavond is in ons dorp ook het carnavalsbal, dus als we nog uit willen...
Its, gaaf dat het zo leuk was!
Talkinghead, thanks
Ing, voel je je vandaag weer iets beter?
zaterdag 26 februari 2011 om 11:45
Haaai! We zijn goed aangekomen hoor! We hebben 11 uur gevlogen en waren gisteren om 1 uur geland (Nederlandse tijd) Hier was het 's morgens vroeg dat we in het hotel aan kwamen. We zijn bijgeslapen en hebben vandaag de hele dag op die markt (linkje in vorige post) gelopen. Liters gezweet, want het is hier echt 30+ graden. Super hoor evengoed, we hebben het best naar onze zin. Ik dacht nog aan jullie allemaal, ik wilde dat ik jullie even hier kon laten kijken, het is erg de moeite waard.
Nee Zoebie, die berg is vlak bij Pucket, daar komen we denk ik nooit meer, omdat het nogal toeristisch is daar.
Bo heel veel plezier met de visite vanmiddag, ik hoop dat het jullie goed doet.
Ing een warme hug van ons, volgende keer wie weet?
Allemaal een kus van mij
Nee Zoebie, die berg is vlak bij Pucket, daar komen we denk ik nooit meer, omdat het nogal toeristisch is daar.
Bo heel veel plezier met de visite vanmiddag, ik hoop dat het jullie goed doet.
Ing een warme hug van ons, volgende keer wie weet?
Allemaal een kus van mij
zaterdag 26 februari 2011 om 12:45
Spannend norre! (de iPhone maakt van jouw naam "boete", doe dat maar niet!) rij voorzichtig en geniet van het weekend!
Gelukkeling, fijn dat je bent aangekomen, lekker warm, mooie indrukken... Ik wil je heel veel plezier wensen!
Bo, doekje rustig aan? Als je je nu enorm gaat haasten, heb je niks aan je dag! Lekker met de lucht van een versgebakken taart nog even een kopje thee en dan zijn ze er zeker zo? Geniet van het weekend!
Overigens zijn het alleen nog maar afkickverschijnselen hoor, nog geen (mislukte) pogingen hier. Eerst maar eens "ontspiralen" (sinds donderdag)! De knuffel kon ik gisteren prima gebruiken, vandaag gaat het eigenlijk wel. Blijkbaar helpt doelloos janken, een douche en een onrustige nacht wel stomme hormonen! En dan heb ik er nog geen eens opvliegers enzo bij!
Wij gaan zo lekker plantjes kijken bij de tuinwinkels. Ze hebben vast in de late winter nog niet zoveel, maar even ideetjes opdoen is nooit mis.
Tot vanmiddag allemaal!
Veel liefs
Gelukkeling, fijn dat je bent aangekomen, lekker warm, mooie indrukken... Ik wil je heel veel plezier wensen!
Bo, doekje rustig aan? Als je je nu enorm gaat haasten, heb je niks aan je dag! Lekker met de lucht van een versgebakken taart nog even een kopje thee en dan zijn ze er zeker zo? Geniet van het weekend!
Overigens zijn het alleen nog maar afkickverschijnselen hoor, nog geen (mislukte) pogingen hier. Eerst maar eens "ontspiralen" (sinds donderdag)! De knuffel kon ik gisteren prima gebruiken, vandaag gaat het eigenlijk wel. Blijkbaar helpt doelloos janken, een douche en een onrustige nacht wel stomme hormonen! En dan heb ik er nog geen eens opvliegers enzo bij!
Wij gaan zo lekker plantjes kijken bij de tuinwinkels. Ze hebben vast in de late winter nog niet zoveel, maar even ideetjes opdoen is nooit mis.
Tot vanmiddag allemaal!
Veel liefs
zaterdag 26 februari 2011 om 13:23
zaterdag 26 februari 2011 om 13:53
Fijn dat Norre en familie veilig zijn gearriveerd, geniet van dit weekend samen! Wat ben je toch lief en gastvrij, dat je je gasten opwacht met koffie en taart
Ontspiralen sucks hè Ingmagh? Het voelt vervelend om geen controle te hebben over je emoties en om alles maar te moeten huilen. Fijn dat het vandaag beter gaat!
Was je vriend blij met zijn zakmes?
Leuk om iets van je te horen Gelukkeling! Wat is het plan deze vakantie, blijven jullie op één plek of gaan jullie rondreizen? Het wordt sowieso genieten daar, het is een prachtig land. Ik zou alleen al naar Thailand willen voor het heerlijke verse fruit, vooral rambutan, mangkut, chom poo, dragon en snake fruit zijn hier favoriet.
Itsme, skunk anansie rocks! Hoe vaak ik wel niet heb meegebruld met het nummer Brazen, tot grote ergernis van mijn omgeving. Geweldige vrouw!
Fijne zaterdag allemaal!
Ontspiralen sucks hè Ingmagh? Het voelt vervelend om geen controle te hebben over je emoties en om alles maar te moeten huilen. Fijn dat het vandaag beter gaat!
Was je vriend blij met zijn zakmes?
Leuk om iets van je te horen Gelukkeling! Wat is het plan deze vakantie, blijven jullie op één plek of gaan jullie rondreizen? Het wordt sowieso genieten daar, het is een prachtig land. Ik zou alleen al naar Thailand willen voor het heerlijke verse fruit, vooral rambutan, mangkut, chom poo, dragon en snake fruit zijn hier favoriet.
Itsme, skunk anansie rocks! Hoe vaak ik wel niet heb meegebruld met het nummer Brazen, tot grote ergernis van mijn omgeving. Geweldige vrouw!
Fijne zaterdag allemaal!
zaterdag 26 februari 2011 om 15:59
Lekker Bo, even een echte hollandse vette hap. Vindt Ro ze ook lekker? Veel plezier samen met de Nor-familie!
Alaaf Zoebie, carnavalze!
Ing, ik hoop dat je tranen opgedroogd zijn, en dat je binnenkort maar last mag hebben van op een andere manier gierende hormonen
Gelukkeling, fijn dat je op je vakantieplek bent. Geniet maar van het mooie weer,hier is het werkelijk prut.
Voor alle anderen een zwaait en knuf
Vanmorgen heb ik een erg fijne schilderles gehad, het gaat lekker! Alleen toen ik naar huis fietste, goot het van de regen. Keertje extra gedouched, met koud water Dat ga ik morgen toch even anders doen, tijdens een dagje sauna. Dan warm ik van tevoren eerst goed door, voor ik koud afspoel...
Fijne zaterdag allemaal!
Alaaf Zoebie, carnavalze!
Ing, ik hoop dat je tranen opgedroogd zijn, en dat je binnenkort maar last mag hebben van op een andere manier gierende hormonen
Gelukkeling, fijn dat je op je vakantieplek bent. Geniet maar van het mooie weer,hier is het werkelijk prut.
Voor alle anderen een zwaait en knuf
Vanmorgen heb ik een erg fijne schilderles gehad, het gaat lekker! Alleen toen ik naar huis fietste, goot het van de regen. Keertje extra gedouched, met koud water Dat ga ik morgen toch even anders doen, tijdens een dagje sauna. Dan warm ik van tevoren eerst goed door, voor ik koud afspoel...
Fijne zaterdag allemaal!
zaterdag 26 februari 2011 om 16:35
Ja heerlijk al dat fruit, al het eten trouwens, ik vind haast alles lekker. We blijven nog twee dagen hier in Bangkok en dan gaan we naar het Hilton, aan de kust, bij Hua Hin, nog drie weken strandvakantie houden, geen rondreizen meer, die tijd hebben we wel gehad (nou ja......). lekker luxe genieten, dat gaan we doen !
Lieve meiden hier is het al slaaptijd welterusten!
Lieve meiden hier is het al slaaptijd welterusten!
zaterdag 26 februari 2011 om 17:30
Bo wat fijn dat ze zo lekker vroeg waren. en met de honden helpt dweilen toch niet. Dus laat toch zitten. Nou ja ik wil ook altijd alles schoon hebben als er visite komt.
Nor en familie en Bo en Ro geniet van dit weekend.
Gelukkeling wat lekker lijkt me die strandvakantie. Heerlijk. Hier regent het pijpestelen en het is koud. Waar zijn die 10 graden die ze hadden beloofd??
De carnavalsmiddag was een succes. Ben wel blij dat ik het voor dit jaar weer heb gehad. Ik versier nog wel het voorkamerraam en hang een carnavalsvlag buiten en dan is het genoeg voor mij.
En nu koffie. Jan is er.
Nor en familie en Bo en Ro geniet van dit weekend.
Gelukkeling wat lekker lijkt me die strandvakantie. Heerlijk. Hier regent het pijpestelen en het is koud. Waar zijn die 10 graden die ze hadden beloofd??
De carnavalsmiddag was een succes. Ben wel blij dat ik het voor dit jaar weer heb gehad. Ik versier nog wel het voorkamerraam en hang een carnavalsvlag buiten en dan is het genoeg voor mij.
En nu koffie. Jan is er.
zaterdag 26 februari 2011 om 18:24
De spruitjesschotel staat op, we hebben gezien welke planten we willen (in ieder geval een olijfboom, lavendel, thijm, rozemarijn, salie, eucalyptus en blauw gras. Verder zoeken we nog iets met blauwe en witte bloemen. Hebben allemaal foto's gemaakt, eens even kijken welke grondsoort, zon en water dingen ze nodig hebben)
Gelukkeling, eet smakelijk van alle lekkere dingen!
Bo, kroketten, yeah! Lekker zijn die hè... Inderdaad, lust Ro die ook?
Dank voor alle knuffels!
Even de spruitjes checken.
Gelukkeling, eet smakelijk van alle lekkere dingen!
Bo, kroketten, yeah! Lekker zijn die hè... Inderdaad, lust Ro die ook?
Dank voor alle knuffels!
Even de spruitjes checken.
zaterdag 26 februari 2011 om 20:06
Zo, ze zijn naar de gîte, een lange dag en Nordochter was toe aan haar bed 
Heel gezellig, ook al regent het: fijn dat ze er zijn!!!
Gelukkeling, fijn te lezen dat je veilig en wel op je bestemming bent! Geniet
Milaatje, de taart was best te eten gelukkig
Hij was nog een beetje warm zelfs, dat vind ik zelf altijd lekker.
Sjur, hier giet het nu ook van de regen hoor!
Wat leuk dat je weer geschilderd hebt; doe je een bepaalde stijl of techiek, of leer je van alles?
Ingmagh, eet smakelijk met je spruitenschotel! Daar is het ook echt weer voor, vind ik.
Zoeb, genoeg carnaval weer voor dit jaar?
Ik ben te moe om te gaan kijken, maar ik vrees dat het feest hier in het dorp ook weer heel bijzonder is
Die gekke Fransen met carnaval, dat is me wat.
Kokette Suzette, wat lief van je
Ik weet niet of Ro kroketten lust, ze liggen nu in de diepvries, maar ik dénk dat ze daar niet lang blijven liggen
Phoehee, Okkie's eerste (groenten)kroket, dat wordt ook een moment
Nou, even rustig zitten en dan niet te laat naar bed.....
Heel gezellig, ook al regent het: fijn dat ze er zijn!!!
Gelukkeling, fijn te lezen dat je veilig en wel op je bestemming bent! Geniet
Milaatje, de taart was best te eten gelukkig
Sjur, hier giet het nu ook van de regen hoor!
Wat leuk dat je weer geschilderd hebt; doe je een bepaalde stijl of techiek, of leer je van alles?
Ingmagh, eet smakelijk met je spruitenschotel! Daar is het ook echt weer voor, vind ik.
Zoeb, genoeg carnaval weer voor dit jaar?
Ik ben te moe om te gaan kijken, maar ik vrees dat het feest hier in het dorp ook weer heel bijzonder is
Die gekke Fransen met carnaval, dat is me wat.
Kokette Suzette, wat lief van je
Ik weet niet of Ro kroketten lust, ze liggen nu in de diepvries, maar ik dénk dat ze daar niet lang blijven liggen
Phoehee, Okkie's eerste (groenten)kroket, dat wordt ook een moment
Nou, even rustig zitten en dan niet te laat naar bed.....
zondag 27 februari 2011 om 06:17
Goedemorgen lieve allemaal,
Bo lekker kroketten! Hadden ze die in de koeling voor je meegenomen? wat lief!
Vanmorgen zijn we naar het Paragon building geweest, hier in Bangkok, het is de prachtigste winkel die je je kunt voorstellen met de meest luxe artikelen, die we echt niet nodig hebben (alleen kijken is al mooi) Winkels van Vuitton Cartier en noem maar op http://www.thaiwebsites.com/siamparagon.asp
Nu wachten we op mans broer, hij woont hier met zijn gezin voor zijn werk. we gaan vanmiddag samen eten, gezellig.
Fijne dag gewenst vandaag, hebben jullie leuke plannen of wordt het lekker uitrusten van de drukke week?
Bo lekker kroketten! Hadden ze die in de koeling voor je meegenomen? wat lief!
Vanmorgen zijn we naar het Paragon building geweest, hier in Bangkok, het is de prachtigste winkel die je je kunt voorstellen met de meest luxe artikelen, die we echt niet nodig hebben (alleen kijken is al mooi) Winkels van Vuitton Cartier en noem maar op http://www.thaiwebsites.com/siamparagon.asp
Nu wachten we op mans broer, hij woont hier met zijn gezin voor zijn werk. we gaan vanmiddag samen eten, gezellig.
Fijne dag gewenst vandaag, hebben jullie leuke plannen of wordt het lekker uitrusten van de drukke week?
zondag 27 februari 2011 om 09:44
Goedemorgen!
Nor en haar gezin komen aan het eind van de ochtend weer; dan gaan we ons nieuwe huis bezoeken en verder eens kijken wat er te doen valt in de regio, als het regent.....
Ik heb heerlijk geslapen, dus ik voel me goed
Gelukkeling, ik ga zometeen even op die link kijken; klinkt erg decadent
Veel plezier met je zwager!
Its, fijne zondag! Moet je werken?
Nor en haar gezin komen aan het eind van de ochtend weer; dan gaan we ons nieuwe huis bezoeken en verder eens kijken wat er te doen valt in de regio, als het regent.....
Ik heb heerlijk geslapen, dus ik voel me goed
Gelukkeling, ik ga zometeen even op die link kijken; klinkt erg decadent
Veel plezier met je zwager!
Its, fijne zondag! Moet je werken?
zondag 27 februari 2011 om 10:16
Mogge.
Wat leuk dat jullie naar het nieuwe huis gaan.
Nor hoe vonden jij en Nordochter het om Bo en Ro weer te zien. En Sam en Joe, Ze zijn gegroeid hé die twee doerakken.
Gelukkeling. Wat ziet dat er chique uit. En duur.
Wat leuk dat jullie zwager en schoonzus gaan zien.
Ik ga douchen en koffie zetten voor de visite. Wandelen gaat het niet worden. Het is triest weer, maar volgende week is dit lage drukgebied verdrongen door een hogedrukgebied en dan krijgen we weer zon. Weg met die depressies.
Wat leuk dat jullie naar het nieuwe huis gaan.
Nor hoe vonden jij en Nordochter het om Bo en Ro weer te zien. En Sam en Joe, Ze zijn gegroeid hé die twee doerakken.
Gelukkeling. Wat ziet dat er chique uit. En duur.
Wat leuk dat jullie zwager en schoonzus gaan zien.
Ik ga douchen en koffie zetten voor de visite. Wandelen gaat het niet worden. Het is triest weer, maar volgende week is dit lage drukgebied verdrongen door een hogedrukgebied en dan krijgen we weer zon. Weg met die depressies.