Ik ben zo bang... deel 7

19-12-2010 10:13 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 7 alweer.... en het leven blijft een achtbaan.

Maar gelukkig een achtbaan waarin ik me gesteund weet door alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. met of zonder kanker, met of zonder ervaring met de ziekte, maar altijd met een groot gevoel voor humor en aandacht voor elkaar.

Dit topic is er voor iedereen die mee wil lezen of schrijven over de grootste levensproblemen en de kleinste grappige ervaringen.

Van praten over werk tot problemen met kolven, van tumorbevriezen tot hondenfoto's, van kerstballen tot iPhones: ik hoop dat ik nog heel, heel lang mag blijven schrijven op het mooiste topic van het forum.

Deel 6 staat hier.
Goeiemorgen!

Wat is het nog stilletjes hier... allemaal druk met andere dingen of nog in dromenland?

Straks je thuisinfuus Bo, ik moet je eerlijk zeggen dat ik een beetje kwijt ben wanneer je ookalweer welke prik of welk infuus je krijgt. Je wordt in ieder geval veel te vaak geprikt, dat weet ik wel

Ik zag dat m'n mail vol spelvauden zat, sorry, dat krijg je ervan als je te snel wil typen op de mobiel...

Geluk, stuur je nog een beetje warmte en zon deze kant op? Dat wat je zelf niet nodig hebt zeg maar... Het is hier namelijk nog steeds koud en grijs. Ik hoop dat je het heerlijk hebt!

Zoeb, hoe is het nu met je pols, neus en nieren? Genezing in zicht? Laat ze op het werk maar even de * krijgen, jij gaat voor hoor!

voor allemaal, fijne dag
goedemorgen

Ingh, wat fijn dat het mooi is dicht gegaan, die tetanus prikken vond ik het vervelendst, toen ik was gebeten door een rat. Dat hechten helemaal niet

Bo, lekker geslapen, succes vandaag

Ik ga strakjes aan het werk. Moet me even opladen na gisteren. Ik ben voor de eerste keer wat vergeten te doen (nou ja ik dacht dat ik het gedaan had, maar dat was schijnbaar niet goed gegaan), en nu gaat het meteen niet meer goed met me (volgens collega) en geef ik niets uit handen. Terwijl ik dat net wel aan het doen ben. Stom dat het dan in mijn hoofd blijft zitten, terwijl ik precies weet waar het "fout" is gegaan
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Bo het infuus achter de rug? Het is ook bij niet meer bij te houden. Zo vaakmoet je.

Mijn hand is aan het verkleuren en een stuk donkerder dan links. Ik heb voor morgen een afspraak bij de chirurg. Het is nog steeds dik en pijnlijk. Ik hoop niet dat het spierdystrofie is. Maar ik ben er heel bang voor. Dit is in ieder geval niet normaal en ik baal als een stekker. Nog een kwartiertjewerken, dan kan ik naar huis
Goedemorgen,

ik zit te wachten op de wijkverpleegster, dus even duimendraaien :-)

Zoeb, dat klinkt inderdaad helemaal niet goed, die verkleuring.... Gelukkig ga je morgen al naar de chirurg, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt hoor!

Its, sterkte vandaag op je werk. Laat je niet gek maken, je weet zelf het beste hoe je je voelt; maar het lijkt me inderdaad heel vervelend als je zulk commentaar krijgt van je collega's.

Sjur, die spelfouten, daar lees ik wel doorheen hoor

Ingmagh, wat een eng verhaal van die snee!!!

Ik zeg trouwens ook altijd "tétanus", ik wist niet eens dat er mensen waren die tetànus" zeggen :-)

Hier is het nog steeds superzonnig, als ik me niet te beroerd voel ga ik zeker nog even naar buiten vanmiddag.

Netje, dan zal je wel worden doorgestuurd vanuit je woonplaats naar één van de centra voor klinische genetica als ze je verder willen onderzoeken.

Wat bijzonder trouwens, om Henk's zoon te ontmoeten...

Norre, lekker uitrusten vandaag van de lange reis! Ik hoop dat je niet te moe bent en dat je nu goed kan bijkomen.
Zakmes is dus toch niet zo'n goed idee Ing. Wel raar dat de een zegt niet hechten zonder het te hebben gezien en je HA wel had willen hechten. Dat moet binnen zes uur geloof ik hé. Het hechten.

Volgens mij moet het trouwens wel tétanus zijn hoor. Maar sommige zeggen het anders. Onze Sedi heeft tétanus gehad toen hij 12 weken was en het is niet prettig om te zien. Helemaal verstijfd was ze. Zielige pup was het toen. En nog steeds heeft ze haar staart tussen haar poten zitten. Bange hond zegt iedereen, maar dat is dus niet zo. Maar ze is één van de weinige honden die het heeft overleefd. We vreesden toen het ergste net een maand vantevoren Gyps af moeten geven en een leuke pup die opeens heel erg ziek is. De dierenarts dacht toen ook dat ze het niet zou halen.

Lieve Its als je toch weet waar het fout is gegaan. Laat je inderdaad niet gek maken. Maar dat commentaar van collega's is niet leuk.

Ik heb net twee nieuwe brillen uitgezocht. Varifocaal en een computerbril. Ik kwam wel steeds op hetzelfde model uit.

Dus nu heb ik twee dezelfde brillen alleen een andere kleur. Andere modellen stonden mij niet. Vond ikzelf tenminste.

Deze is varifocaal

En dit is de computerbril.

Hoi lieve meiden, Wat klinkt dit als een gezellig weekend Bo, hopelijk is Nor niet te moe....Phoehhe je hebt humor mens haha Merel of Mees hoe kom je erop!

Zoebie sterkte bij de dokter, ik hoop dat het geen dystrofie is hoor!

Ingh het is geen lolletje die belasting he? ik heb me erin verdiept laatstelijk en het wijst zichzelf via de helpknop. Alhoewel ik best die weerstand snap, het is niks leuk, je werkt je rot en dan moet je ook nog betalen.....bleghhhhhhhhh.

We hebben een heerlijke middag gehad bij zwager en schoonzus, ze hebben zelfs een chauffeur, tssssssssssss het is eigenlijk niet te bevatten, maar hier heel gewoon.

We zijn vanmiddag aangekomen op onze strandbestemming en vanaf morgen wordt het lekker relaxen. We hebben heel wat kilometers gelopen in Bangkok en alles gedaan wat we van plan waren. Gisteren op de Kaosan road rondgedrenteld, de hippieplek heerlijk. de happy Bhudda (foto volgt) gezien en er een gebedje voor je gepreveld Bo, alle beetjes helpen denk ik dan maar. Vandaag ben ik al 30 jaar moeder, we vieren het van afstand, wat een tijd he?
http://www.travelpod.com/ ... appy-buddha.jpg/tpod.html
Infuus zit er weer in; zojuist kroketten gegeten

HEERLIJK!!!

Nu even rusten, want ik voel 'm wel, het infuus.
Bo wat lekker. Geniet van die kroketten.

Fijn dat het infuus er weer in zit.
Ik bedoel dat ze toch nog niet op zijn hé?
dat ze maar lekker waren!

Ik heb een beetje versleten pootjes, na een paar uur slenteren in de stad. Er waren een aantal dingen die ik echt moest hebben, oninteressante zaken als een batterij voor de deurbel, en verder wat kleding en schoenen gekeken. Heb een shirtje bij de h&m gevonden, alvast voor als het wat warmer wordt. Nu maar ff een kopje thee maken...
Zoeb, ik heb er nog een heleboel overn gelukkig!

Had er zo'n zin in, kroketten, dat ik de olie heb ververst en aan het frituren ben geslagen.

Wat een gave brillen heb je trouwens uitgezocht!

Vandaag moest je toch naar de chirurg? Ik hoop dat je goed geholpen wordt met je pols.

Sjur, oninteressant shoppen is ook shoppen En dat shirtje is gewoon fijn om te hebben alvast, voor het zomerse gevoel!

Gelukkeling, je bent op het strand aanbeland! Ooooh, wat heerlijk moet het daar zijn... geniet!

En gefeliciteerd met je zoon!!

Oh, Ro is er, ik schrijf zo verder.
Het loopt allemaal vlotjes met het nieuwe huis; we hebben een hoop papieren van de notaris ontvangen vandaag die we moeten invullen, maar alles gaat gesmeerd.

Heb er zo'n zin in!

Ik heb nogal last van het infuus, dus erg rustig aan vanavond. Morgenavond is het alweer voorbij met dit rotgevoel, maar ik vergeet steeds hoe naar het is om je zo te voelen.
Goedenavond,

Nou ja, goed... Heb ik weer. Had mijn iphone in mijn achterzak zitten van mijn spijkerbroek. Ga ik naar het toilet, valt 'ie bij het opstaan zo in de pot! Grrrrr! Norman kwam thuis en ik heb het maar meteen verteld. Hij ligt nu in de rijst in een zakje op de verwarming, maar volgens Norman gaat 'ie het niet meer doen.

En ik baal; maar Norman als Macfreak baalt helemaal stevig.

Nu heb ik mijn oude klaptelefoontje weer waar ik geen internet op heb. En moet ik tot september wachten tot de nieuwe 5 uitkomt. En Ro vond die 3gs nog wel zo mooi. Ik heb 'm toch echt niet expres "door de plee gespoeld"....

Ik ben vandaag ook weer gekroond. Zondag was ik mijn kroon ineens kwijt. Een noodkroon, omdat de echte nog in de maak is. Had ik 'm in mijn mond, net voor het nieuwe huis van Bo. Dus vandaag issie er weer ingezet. Rare tandarts trouwens. Waarom ik 'm er niet zelf met tandpasta aangeplakt had. Nou ja!

Voor de rest de bende van het weekend (wat allemaal uit de auto kwam) opgeruimd en vanmiddag lekker geslapen.

We kijken terug op een zeer geslaagd weekend, waarvan we alle vier ontzettend hebben genoten. Jullie kennen het wel: het Roboosegastvrijlekkerkletsenengenietenvandeomgeving gevoel...

De kinderen hebben gisteren allebei nog iets "gescoord" bij Decathlon en wij hebben wat kleine dingetjes gekocht bij leClerc. Om 13.00 uur precies reden we daar weg en om 19.00 uur waren we thuis. Dus weer 6 uur over gereden.

Norman is net weer de deur uit. Hij heeft even thuis gegeten en is weer terug om nog wat uurtjes te gaan werken. Echt een gekkenhuis daar momenteel.

De kinderen hebben ook lekker rustig aan gedaan vandaag. Nordochter heeft nog wel lekkere brownies gebakken.

Zoeb, ik vind het maar eng om te lezen over je pols. Heel goed dat je ermee naar de dokter gaat!'

Ing, rustig aan ontspiralen hoor. Geef af en toe maar gewoon toe aan je gevoel. Hormonen blijven vreemde dingen.

Sjur, bij mij lag er ook een shirtje in de bus wat ik vorige week had besteld. Eigenlijk ook voor als het warmer is. Maar zou het komen omdat we zo vreselijk naar het warme weer verlangen?

Hier is het maar sip weer. Geen zon gezien vandaag. En dat terwijl we gisteren met een stralende zon wegreden uit Frankrijk.

De rest allemaal een zwaai. Ik ga even bankhangen met koffie en straks wat kinderen de badkamer indirigeren.

Bo, lekker gaan hangen vanavond!
Nor daar zou ik ook stevig van balen als mijn iPhone in de wc zou vallen hoor. Ik hoop dat ie het nog gaat doen. Wat slim om hem in de rijst te laten drogen. Dat trekt wel alle vocht eruit.

Ik hoop echt voor jou dat ie het nog gaat doen.

Wat klinkt het weekend weer geweldig. Zoals altijd zijn het weekenden met een gouden randje. Hoe zou dat toch komen? Ik wil ook weer........

Hier scheen wel de hele dag de zon. Maar de was droogt nog niet buiten. Jan heeft hem net in de droger gedaan.

Dacht slim te zijn en de bedden af te halen en lekker fris weer op te maken. Helaas nog geen buitenluchtje aan schone lakens. Heerlijk is dat altijd de eerste keer dat het buiten heeft gehangen.

Bo ik moet morgen om half 12 bij de chirurg zijn. Dan heb ik mijn eigen arts. Iedere keer een ander werkt echt niet fijn.

Ik hoop zo dat het morgen ook zulk weer is en dat je je dan wat beter voelt. Het was echt genieten van de zon. Merken jullie wel dat de dagen langer worden. Het schemerde pas om half zeven. heerlijk hé

De brillen zijn leuk hé. Ik heb er wel 50 op gehad en deze stonden echt het leukst. En Varifocale glazen, nu hoef ik niet meer kippig naar de prijskaartjes in de winkel te kijken. De computerbril die ik heb is al een jaar of vijf oud en echt aan het verslijten en ik zag er ook niet meer zo goed door.
Norre wat shit van je iPhone! Zo'n stomme stommiteit die iedereen kan overkomen.

Bo wanneer is de sleuteloverdracht? Over een maand toch?

Gelukkeling heerlijk, strand!

Okkie is heel druk met ontwikkelen en hij wordt er ook heel blij van. En moe is ie nu, ik ga hem snel in bed stoppen.
Zoebie leuke brillen ja!
Ik dacht met die sleuteloverdracht echt even aan carnaval Phoehee. Hier is zaterdag de sleuteloverdracht en ik vlucht naar Zuid Holland voordat het losbarst.
Polonaise voor Zoebie!
Leuke "fokken" Zoeb! Hippe oma, jij...

Waarom kom je hier naartoe? Wil je geen carnaval vieren?
Jemig wat balen Nor!

Da's echt pech hebben, net nadat we het er van het weekend nog over gehad hebben ook!

Een nieuw toestel kopen bij je abonnement is gewoon superduur en september duurt nog lang.

Wel een grapjurk trouwens, die tandarts! "Plakt u hem er zelf maar weer in met wat prodent", dat verzin je toch niet

Phoehee, de overdracht staat gepland voor 15 april, maar het zou best eens kunnen gebeuren dat het eerder wordt!

Wat fijn om te lezen dat Okkie het zo goed doet allemaal. hij zal wel moe zijn van al dat groeien :-)

Zoeb, hier zijn de handdoeken ook niet opgedroogd in de zon! Ondanks de harde wind waren ze vanavond nog vochtig.

Ik vind het zo heerlijk dat de dagen weer lengen; ik geniet er echt van!

Succes morgen bij de chirurg!

Morgenochtend weer bloedprikken

Dus vroeg op, en ik voel me al zo slecht na dat infuus.

Gelukkig heb ik kroketten bij de lunch om naar uit te kijken
Goeie avond!

Wat fijn dat alles zo voorspoedig gaat met het huis Bo! Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn zeg! Gaat er eindelijk eens wel goed. Niet teveel kroketten eten hoor! Aan de andere kant, als ze je je neus uitkomen, kun je het zo een jaar weer laten

Ik hoop dat je er gigantisch van geniet! En dat je lekker kunt bijkomen van dat infuus, je chemo komt helaas ook alweer snel...

Mooie brillen zoebie! Ik hou wel van de combi bruin met blauw. Wanneer krijg je ze?

Nor, wat zal het een leuk weekend geweest zijn! Ik ben jaloers geniet nog maar even lekker na!

De vinger van vriend is volgens mij niet meer zo pijnlijk: hij is een kastje aan net schuren en in de grondverf aan het zetten. Iets met een kop en een kont

Ik ga zo naar bed. Vandaag druk geweest met inmeten en heen en weer fietsen naar de andere kant van Amsterdam (ik zat net een aflevering van ncis te kijken die in Amsterdam afspeelde, maar ik herkende er niks van. Ja, de fotootjes die je zag. Maar de rosse buurt en de grachten zagen er niet zo uit als in het echie... Moest wel lachen ) en hardlopen dus ik ben er wel een beetje klaar mee voor.

Slaap lekker allemaal!
Als ik zo die verhalen van Norre lees, moet ik meteen weer denken aan mijn eigen 'avonturen' met mijn kroon.... Ik heb mijn kroon namelijk meer als een week steeds weer vastgeplakt met 10-seconden lijm.... Hartstikke gevaarlijk, blijkt achteraf! Maar ik kon niet meteen terecht bij mijn tandarts en moest toch wat.... En ben vaak op mijn handen en knieëen achter mijn tand aangemoeten. Was 1 van mijn voortanden, dan wil je wel, hahaha! Door al die opgehoopte lijm werd mijn tand ook steeds langer, leek Zoef de haas wel op den duur.

Ook mijn telefoon is eens heel charmant in de toiletpot gevallen, heeft 'ie ook niet overleefd!

Welterusten allemaal, lieve vrouwen!

"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Ik neem het ding uit angst voor het toiletpot verhaal niet eens mee, of leg m op het fonteintje. Veel te bang dat het kapot gaat allemaal! Of gejat wordt, dat kan me ook een beetje bang maken, hij kost toch zo 600 euro!

Heerlijk geslapen hier, hoop dat dat voor jullie ook geldt. En stuur nou die zon maar hier heen, want ze beloven een hoop maar ik zie er niks van terug. Voel alleen maar die kille oostenwind!

Fijne dag voor iedereen!
Bo was al vroeg weg geloof ik.

Hier in het zuiden schijnt de zon hoor Ing. En een hemelsblauwe lucht. Het is heerlijk buiten.

Heb ik ook eens gedaan met een zijtand. Vastgeplakt met secondenlijm tot ik bij de tandarts terecht kon. Zoiets gebeurt altijd in het weekend.

Ik ben toch wel een beetje nerveus om wat de chirurg gaat zeggen straks. Brr.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven