Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Amalia, arme poes... Nou ja, je hebt gedaan wat je als baasje het beste kunt doen, niet laten lijden....
Stressed is just desserts spelled backwards
Ach gos Amalia, wat naar. Arme poes (beter zo dan langer lijden bladibla, maar toch...). Ik zou er ook helemaal naar van zijn. Was je erbij dat ze insliep? Nee, volgens mij heb ik 'm niet gezien woensdag, wel die grijze.
Amaal, naar altijd. Niks irritants aan toch die tranen? Laat maar lekker komen.
amalia! Dat is niet leuk! Verstand weet dat het het beste is, maar gevoel is dan toch net wat anders hè... Sterkte ermee! Lekker uithuilen hoor! Hoe reageren de jongens?
Middelste snapt er niets van. de kat lag in een doosje in de gang en B vroeg of ie er nu weer uit mocht komen. Dus ik zei: nee, dat kan niet, Casper is dood.

Oh, maar hij kan er dan toch wel uit?

Nee, Beetje, hij is dood en kan niet meer lopen.

Hij kijkt een goed en zegt: Heeft hij dan ook geen pootjes meer?

En L had een mooie tekening op school gemaakt en die was voor de kat. Hij had hem als een dekentje op hem gelegd. Man was eerder thuis vanavond dus we gingen m gelijk begraven. Ik liet L zien voordat ik het doosje dichtvouwde dat ik de tekening erbij had gedaan. Keek ie heel zielig. Ik dacht: ach gos, hij gaat huilen om Casper. Maar nee, hij vond de tekening zo mooi dat ie hem zelf wilde houden!

Ding had de hele middag op een dode kat gelegen dus ik vond het neit zo;n goed idee hem nog op te hangen ergens. Nou, uiteindelijk mocht de tekening toch mee met Casper.

Het zand teruggooien in het gat vonden ze toch wel het mooist.

Maar ik denk dat L er nog wel over gaat beginnen. Hoe vaak hij het wel niet over de hond heeft! Die is al 2 jaar weg, maar hij mist hem nog vreselijk. Weet ook nog van alles over hem.

Ik ga naar bed, trusten!

En bedankt voor de knuffels.
Achgos... lastig uitleggen is dat dan he!
Even een huishoudelijke mededeling

Voor het gezamenlijke uitje. Zou Kokos nog kunnen reageren?

Ik heb de meeste 'vraagtekens' en 'goed' tekens op een datum zeer dichtbij vandaag. Vinden jullie dat te kort dag? Zouden jullie naar afspreken.nl kunnen gaan voor overleg?
Gosje, Amaal, das snel gegaan. Helle dikke voor jou vrouw!
Echt stom dat je zo verdrietig kan zijn over een kat! Noujaaa, ik spoor niet hoor.

Zucht.

Wat is het hier rustig! Misschien kunnen we een nieuwe naam bedenken voor ons verse topic. Ik ben Good Luck wel zat, maar als ik de enige ben houden we hem lekker hoor.

Ehh, misschien... (oeps, mis nu elke vorm van inspiratie en hoor Aatje wakker worden)... ehmm, tja wat zou leuk zijn...

Johan Cruijff!

Ja waar slaat dat op? Omdat we nog met z'n 14en zijn en JC nr 14 had.

Okee, gaat echt nergens over he?
Je souwelt inderdaad

Wel een dikke

Enne volgens mij ben je gewoon, sja wat zou het zijn? gewoon een mens?

ik zou het gek vinden als je niet verdrietig zou zijn, dus laat die tranen nou maar gaan!
Je wauwelt ja

Al ben ik het wel eens wat betreft GL. 14 vind ik wel cool.
Zijn we nog maar met 14
Of het aantal koters. Ook een mooi nummer.
Amalia, wil je even heel snel ophouden Ik vind het niet meer dan normaal dat je verdriet hebt om je kat na 14 jaar die overal bij is geweest. Gooi het er gewoon uit, is veel lekkerder

Haaaai allemaal

Ben weer een dagje aan het werk, T heeft nu vakantie dus op de vrije dagen zijn we leuke dingen aan het doen. (Lees met het "mooie" weer van de afgelopen dagen, tekenen, dvd en spelen)

Zit nog niet echt lekker op mijn wek want ik ben afgelopen zaterdag heerlijk door mijn rug gegaan, het zit nu al een aantal dagen heel fijn vast tussen mijn schouderbladen. Maar vanavond met zusje naar de sauna dus maar een uur in de infrarood of zo.

Hel, superleuk jurkje!

Mamax. is er nu al echt getekend?

Mal, wat fijn dat reusje weer baby2 is geworden.

Bridges, lukt het nog allemaal? Zijn de kinderen ook een beetje lief tegen elkaar?
Zijn hier nog mensen met zindelijkheidstips???? L is ineens verslaafd aan het potje en dan moeten zijn broek en luier uit. Meneertje gaat zitten en soms komt er wat en soms niet maar hij wil steeds blijven zitten en schuift zo door de kamer om speelgoed en boekjes te pakken, als we zijn luier etc weer aan willen doen is het drama. Hoe maak ik duidelijk aan een kind van nog net geen 2 dat het best handig is om daarna weer een luier aan te doen?
Geen idee, die van mij wil ook op potje hahaha, te cute, maar ja wel dweilen soms dus
quote:enka schreef op 01 maart 2011 @ 15:23:

Mamax. is er nu al echt getekend?

Kopers tekenen vanavond, bedenktijd loopt dan tot vrijdagavond.

Amaal,

Enka, geen idee, die van mij zijn allebei nooit fan van het potje geweest.

Vader stuurde net een mailtje dat onze aannemer in de Quote 500 staat. Fijn, hoeven we ons er niet druk over te maken dat hij failliet gaat .
Ja ik vind het ook een lief gezicht. Zit hij daar met een boekje op het potje. Alleen is hij dus verslaafd haha. Maar dat bloot rondlopen vinden wij niet zo'n strak plan ivm de hond als je begrijpt wat ik bedoel

Mamax, spannend zeg of geloof je het allemaal wel.

Oh we zijn zaterdag weer begonnen met zwemles met T en het ging goed!!! Ben zo blij, was zo trots, zat bijna met tranen in mijn ogen. 5 maanden geleden, voor de armbreuk, stond hij alleen maar om zich heen te kijken en te spelen en klieren en nu was hij echt zijn best aan het doen.
Aankoopmakelaar heeft ons een paar keer verzekerd dat kopers nog steeds heel enthousiast zijn over het huis en dat ze de financiering ook geregeld hebben, dus ik ben niet zo bang dat het nog stuk loopt. Al is het altijd lekker als het definitief rond is natuurlijk.

Stoere T.!
Net vriendin gesproken, ze is vandaag opgenomen in het ziekenhuis . D'r leverwaarden zijn niet goed. Ze is nu 30.2, de kindjes moeten nog wel even blijven zitten.
Oei wat spannend Mamax... niet leuk. Ik hoop dat ze het iig nog een week of 5,5 volhoudt.

Enka, ik weet het niet. Hier ook geen potjesfans. Lees: mama is geen fan van het potje. Zit er een plas in, gaan ze dat potje optillen of het verschuift als ze er af gaan. Gelukkig is alleen Desteny nog in de luiers (joh!). Ik zou het potje op de gang zetten ofzo, dan is het niet zo heel gezellig om lang te blijven zitten en rond te schuiven

Aaaah Star, Eetje op het potje! Hoe schattig is dat!?

Mamax, vanavond tekenen? Dat is een raar tijdstip.

Nou hier weer wat; oudste heeft sinds de dag dat hij zindelijk is bij wijze van spreke nooit meer in zijn broek geplast, laat staan gepoept. Nou heeft hij gisteren op school in zijn broek gepoept (niet gezegd dus mee rondgelopen ), daarna bij mijn ouders weer en vandaag weer! Wat kan dat nou weer zijn? Hij gaat lachend naar en komt lachend van school. Hij slaapt op zolder sinds zondagnacht maar ook dat vindt hij fantastisch. Hij mag kiezen welke kamer (er staat nog een bed in zijn oude kamer) maar hij kiest voor zolder. Nou, ik vind het echt heel vervelend. Associeer dat toch met dat er iets naars (gebeurd) is, maar zou niet weten wat. Ik merk verder niets aan hem. En hij poept ook gewoon nog op de wc. Sterker nog; hij had net gepoept, gaat weer spelen met zijn vriendje en kijk me 10 sec later aan en zegt: ik heb weer in mijn broek gepoept. Zo raar! Want ik had niet het idee dat hij nog niet klaar was gezien de opbrengst . Sneu ook...

Ik maak er geen probleem van hoor, gewoon schone broek en klaar maar vind het echt heel vreemd.

Straks rapportbespreking, zal de juf eens vragen of er ruzie is geweest ofzo.
Kijk maar op de groep Amaal, dan zie je hoe schattig

Wat raar van dat poepen. Maar hij heeft er geen last van dat hij er verdrietig van wordt dus? Vreemd idd. Geen diarree dat hij het niet voelt aankomen ofzo?

voor T. Enka, wat fijn dat hij het zo supergoed oppakt. Toch 5 maanden uit de running geweest en dan nu echt goed zijn best doen. Daar smelt je wel een beetje boel van dan

Al meer nieuws van vriendin Mamax?

Hypothekers en makelaars zijn juist vaak 's avonds open toch? Vent van vriendin is iig altijd pleite 's avonds
Wat? Good Luck eruit? Nee toch? Ik kan niet tegen veranderingen hoor...

Enka: ah knappe zoon zeg! Goed hoor! Geen tips. Misschien makkelijke broekjes aan? Alleen odnerbroek thuis?

Amalia: natuurlijk ben je verdrietig joh! Hoort erbij ook! Kan L. last hebben vanwege poes? Hoe was het gesprek?

Mamax: ah wat naar voor vriendin... Hopelijk gaat het goed! Is er as we speak getekend? Hoop het!

Hier wel oké hoor. Vandaag gewerkt. Heb iedereen op juiste tijd op de juiste plek gekregen dus prima. Kinderen bij buurvrouw gegeten, ik even gesport en daarna alles lekker in bed. En weer een dag voorbij. Fijn!

Morgen consultatiebureau met dochter. Met de ogentest. Ben benieuwd!
Jij mag je Good Luck-klavertje houden als avatar, deal?

O jee, ogentest, nou succes maar met die dame van je

Starman was vandaag met Eetje, kreeg prik dus pisnijdig mokkeltje.
Hoezo? Iets mis met mijn klavertje? Die kan ik eeeeecht niet veranderen hoor!

Verwacht nu geen problemen hoor. Meisje is ook wel eentje die wil laten zien wat ze kan. Plaatjes gisteren even bekeken en morgen zien we wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven