Good luck!

09-12-2010 11:32 2574 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vorige
Goedemorgen, hier geen zonnetje hoor Jinny!
Stressed is just desserts spelled backwards
Van mij ook 2 voor het tanteschap van Mal en het zwemmen van Oudste!

Hier beginnen we 12 maart met zwemmen. Mannen gaan samen, zijn we er ook in 1 keer van af.

Maxi zeker weer de eerste die een oproep voor de schoolarts heeft gekregen? 15 maart moet hij heen, ben benieuwd.
Kaa Uuu Tee zeg, heel stuk getypt alles weg. Straks nog maar een poging. Niet dat ik iets bijzonder te melden had hoor..
Hier alleen een oproep voor de logopediste Mamax, schoolarts nog niet gehad.
Zo, ik ben echt goed bezig vandaag!

net alle babykleertjes uitgewassen en opgehangen.

De lamp hangt, de gordijnen ook, de inbouwkast hebben we opgeknapt. En ik heb de hele vloer met de hand gepoetst vanwege lijmplekken en verfspatten.

Nu moet alleen de commode nog naar boven en de behangboom er op!
Baby2 ready to arrive
Nou, mag nog wel even blijven zitten hoor!

Ik voel me de laatste tijd juist wat fitter worden (zal wel door de staaltabletten komen), dus van mij mag het nog wel even zo.
Ja want dat fitte kan je meestal ook wel weer op je buik schrijven als baby er eenmaal is

Fijn hè, dat ik zo lekker opbeurend ben
De mijne is al bij schoolarts geweest Mamax. Die oproep komt als school door gegeven heeft dat kind naar groep 3 gaat hier. Logo nog geen oproep.

Goedemiddag!

Alles leuk met iedereen?

Hier wel, het is echt mooi geworden! En een ruimte erbij, niet normaal...

De droger draait nu om stuck te drogen (pokke herrie). Hopelijk morgen klaar. Vloer drogen en inrichten maar! Houten vloeren komen later want vers beton heeft minstens 6 weken nodig om te drogen.

Zo, eens lezen wat er hier allemaal gebeurd is de afgelopen dagen...
quote:Star schreef op 27 februari 2011 @ 16:43:

Ja want dat fitte kan je meestal ook wel weer op je buik schrijven als baby er eenmaal is

Fijn hè, dat ik zo lekker opbeurend ben Ja, je licht echt mijn dag weer op
Ja ik vond het ook wel nodig met dit zonnige weer

Zijn jullie weer thuis dus Suze?
Foto's van het paleis en groep.

Ja Star, sinds vrijdagavond. Was wel leuk park. Beetje minidisco, zwembad, grand café. Ik vond het wel prima.

Mal, fijn dat je je wat fitter voelt! Joh, de babys hier blijven toch allemaal tot (bijna) 42 weken zitten dus je hebt nog even . Goed bezig!

Verder iedereen fit of nog volk ziek?
Eens spieken naar het paleis...
Hier sneeuwt het gewoon. Echt, ik ben er klaar mee, ik wil lente.

Klinkt goed, jullie verbouwde hut Suze
Sneeuw????

Bridgesman op wintersport? Wat is dat toch dat mannen wel op vakantie gaan alleen en áls wij vrouwen al eens 'alleen' op vakantie gaan, wij de kinderen meenemen. Wazig eigenlijk...

Nouja, nou moet ik zeggen dat ik mijn man meeneem en de kinderen bij ouders drop maargoed, jullie snappen het toch?

Boehoe mijn kat gaat het niet redden. Heeft enorme nieruitval, al 3x infuus gehad, ik spuit eten naar binnen met een spuitje maar dat komt er weer uit.

Maar ze knort nog zo lief en geeft kopjes... zucht... ik vrees toch dat het bezoekje wat ik morgen aan de dierenarts gaat brengen niet leuk wordt. Ze is pas 14, ik vind het nog best jong. En zo lief. We hebben zoveel meegemaakt

Nouja, ik ben ook nuchter hoor, ga niet tegen wil en dank een kat redden. Als het klaar is is het klaar maar een beetje emo word je wel ervan. Dan ga je bedenken dat ze in alle huizen waar lief en ik samen hebben gewoond, zij ook gewoond heeft. Mee naar Curaçao, alle kinderen zijn geboren toen zij er al was. Dat soort dingen..
Wat naar Amalia! 14 is niet heel jong maar ook niet heel oud. Is dat die lieve kat die steeds in de tuin liep toen ik bij jou was?

Waar merk je dat nierfalen aan dan?
Wat naar Amalia! 14 is niet heel jong maar ook niet heel oud. Is dat die lieve kat die steeds in de tuin liep toen ik bij jou was?

Shit, Mr J zit bij me en die drukt op de spatietoets... nu staat het er 4 keer beetje overdreven.
He bah Amaal, wat een narigheid. Sterkte met poezebeest
Amalia, . Toch niet leuk! Blijft naar ook al is het goed.

Mal, goed bezig, jemig. Het wordt nu echt wat he? Leuk!!!!

Suze, ik ga straks even spieken. Leuk dat je weer thuis bent!
Amalia: ah bah wat naar van poes... En dan al die plekken inderdaad... Sneu hoor...

Suus: ik ga zo ook even kijken op de groep, leuk!

:Jin: ah wat goed van oudste! Knap hoor!

Mal: ah wat leuk!!! Gefeliciteerd! Zo even namen kijken...

Star: wat was eigenlijk reden om 4 dagen te gaan werken? Fijn dat het bevalt wel! Wat is nu je vrije dag?

Mamax: ha de mannen samen? Leuk! Hier ook oproep gehad. 28 maart mag man met hem naar schoolarts...

Oh ja en ben dus de hele week AM en ben dat he-le-maal niet gewend dus wel heel gek zo. Hoop dat ik beetje slaap straks... Vind het opeens stiekem toch wel spannend zo de hele week.
Reden om vier dagen te gaan werken was dat ik dan de woensdag vrij kon krijgen. Bij die rare toko van mij was dan de bezetting op de woensdag ineens geen probleem meer

Nou goed, wel fijn dat ik onmisbaar ben

Hond lenen Bridge?
Hond lenen, haha. Is goed. Kom je hem even brengen? Of zal ik nu spontaan een hond nemen? Dan kan hij volgende week niet meer weg haha. Dan neem ik nu ook een vogel en een konijn, die krijg ik er namelijk ook steeds niet doorheen...

Dus nu woensdag vrij, andere dagen werken. Fijn dat het bevalt! Ik moet na opleiding ook 4 dagen gaan werken als ik andere functie krijg. Zie er niet enorm tegenop, maar wij moeten nog even zoeken naar oplossing qua opvang. Ik wil namelijk geen 3 dagen BSO. Nu 2 en dat vind ik prima. Dus ik wil man nog bewerken om iets minder te gaan werken tegen die tijd, of ik wil mijn uren spreiden over 5 dagen waarbij ik dan woensdag en nog een dag na schooltijd thuis ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven