Durex flesjes

01-03-2011 07:58 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van mij adviseerde me een tijdje geleden om van die Durex flesjes te gebruiken omdat mijn vriend een hekel aan condooms heeft. We gebruiken dit nu ook enkele maanden en dit bevalt goed. Nu hoor ik echter verschillende verhalen hierover. De drogist in het centrum zegt dat het veilig is maar de drogist hier vlak bij zegt weer dat het geen anticonceptie is. Ik maak me zorgen omdat ik al 3 weken over tijd ben. Weet iemand hoe dit nu zit?
Duidelijk dat anti-conceptie niet bij iedereen bekend is... ongelooflijk!
Euuuuwww...en ik maar denken dat het al weer vrijdagmiddag is..holyminoly..
quote:Soppie300 schreef op 01 maart 2011 @ 10:13:

ben ik de enige die hier niks van gelooft? mensen, in het noorden is het al vakantie, hé..IN het Noorden is de vakantie alweer met een dag verstreken hoor.
Later is nu
In het zuiden is het vakantie nu ivm de carnaval.
quote:hanniehuisvrouw schreef op 01 maart 2011 @ 10:48:

In het zuiden is het vakantie nu ivm de carnaval.Bij ons niet hoor, carnaval is ook nog niet begonnen, Volgende week hebben ze hier vrij.
Zuid-Holland heeft vakantie nu!
Het is te hopen dat je vriend kinderen leuker vindt dan condooms...
quote:shirley1989 schreef op 01 maart 2011 @ 07:58:

Een vriendin van mij adviseerde me een tijdje geleden om van die Durex flesjes te gebruiken omdat mijn vriend een hekel aan condooms heeft. We gebruiken dit nu ook enkele maanden en dit bevalt goed. Nu hoor ik echter verschillende verhalen hierover. De drogist in het centrum zegt dat het veilig is maar de drogist hier vlak bij zegt weer dat het geen anticonceptie is. Ik maak me zorgen omdat ik al 3 weken over tijd ben. Weet iemand hoe dit nu zit?Héél leuke, snuggere vriendin heb jij johhh.......!!!
quote:shirley1989 schreef op 01 maart 2011 @ 09:13:

jee wat een reacties, ik heb nu wel begrepen dat het niet zo slim was om niet even te lezen wat er op staat. Ik dacht dat het een zaaddodend middel was en dat durex wel safe is. Ik maak snel een afspraak met de huisarts, die zal zich ook wel afvragen waar mijn verstand is....

Die is het flesje ingevlogen, samen met die van je vriend.

Oh als je toch bij de huisarts bent, laat gelijk een soa test doen, misschien wel zo handig, vooral als je vriend bij andere dames óók flesjes heeft gebruikt.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Dave890 schreef op 01 maart 2011 @ 09:55:

Hou het veilig: Wel eerst het scherpe dopje verwijderen he?

[afbeelding]Dat zou ik niet doen, straks ligt ze op de SEH omdat het flesje vacuum heeft gezogen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Nou hier heb ik geen glazen bol bij nodig, hartstikke zwanger.
The time is now
quote:danivo schreef op 01 maart 2011 @ 13:55:

[afbeelding]
ik snap iets niet hoor....

kennelijk is het moeilijker om te weten hoe je niet zwanger wordt dan andersom... Waarom word ik dan maar niet zwanger??

Ben ik te slim ofzo?
OMG! Als dit echt is ben je te dom voor woorden En te triest voor het eventuele kind.
quote:danivo schreef op 01 maart 2011 @ 13:55:

[afbeelding]
quote:luna_lobo schreef op 01 maart 2011 @ 10:20:

Ging eens een zw.test halen bij de drogist om 10u smorgens, en stond te twijfelen of ik hem die ochtend nog kon doen omdat ik immers al geplast had. Volgens de drogistmedewerkster kon dat wel, want het was nog geen 12 uur geweest dus nog ochtend...

Tsja..
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik vind het zielig voor dr.. TO hoe is het? Heb je al een test gedaan en al een afspraak bij de huisarts gemaakt?

Was allemaal zo slim van je.. Laat je nooit meer overhalen door een man! Jammer voor hem dat hij een condoom om moet. Als hij echt van je houdt dan maakt een dun rubbertje echt niks uit. (behalve dan een zwangerschap of niet)
quote:Floortje_1981 schreef op 01 maart 2011 @ 14:15:

ik snap iets niet hoor....

kennelijk is het moeilijker om te weten hoe je niet zwanger wordt dan andersom... Waarom word ik dan maar niet zwanger??

Ben ik te slim ofzo?

echt wel!

(ik ben ook te slim.... )
Hilarisch plaatje Danivo!

Knuffel voor jou en Floortje. Het ís ook niet eerlijk.
Gebruikt die vriendin ook die flesjes dan? Dan kunnen jullie iig op elkaars kinderen passen......
Ik heb serieus de tranen over me wangen lopen van het lachen om alle reacties
quote:Soppie300 schreef op 01 maart 2011 @ 10:13:

ben ik de enige die hier niks van gelooft? mensen, in het noorden is het al vakantie, hé..Nee hoor, dit komt dan echt uit het westen, want in het noorden is de vakantie alweer voorbij.
In het westen is de vakantie ook al voorbij..
Nee hoor, in het westen is de vakantie nog niet voorbij. En anders zijn mijn kinderen vreselijk aan het spijbelen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven