Durex flesjes

01-03-2011 07:58 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van mij adviseerde me een tijdje geleden om van die Durex flesjes te gebruiken omdat mijn vriend een hekel aan condooms heeft. We gebruiken dit nu ook enkele maanden en dit bevalt goed. Nu hoor ik echter verschillende verhalen hierover. De drogist in het centrum zegt dat het veilig is maar de drogist hier vlak bij zegt weer dat het geen anticonceptie is. Ik maak me zorgen omdat ik al 3 weken over tijd ben. Weet iemand hoe dit nu zit?
Whahahahahaha, en dan na drie weken op een forum vragen stellen. Dit is vandaag de allerbeste!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik gebruik altijd zo'n ring van durex als anticonceptie. Vind mijn vriend veel lekkerder als condooms, en ik ook! Ben wel al 2 maandne over tijd nu....

http://www.durexplay.nl/producten/vibrations-toy/
Ongeloof....

Als Durex Play zou helpen tegen zwangerschappen zou niemand meer hormonen slikken..
Nee, doe mij ook maar zo'n flesje dan.
quote:shirley1989 schreef op 01 maart 2011 @ 09:13:

jee wat een reacties, ik heb nu wel begrepen dat het niet zo slim was om niet even te lezen wat er op staat. Ik dacht dat het een zaaddodend middel was en dat durex wel safe is. Ik maak snel een afspraak met de huisarts, die zal zich ook wel afvragen waar mijn verstand is....Niet een echt genie in a bottle. Heb je al een test gedaan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 01 maart 2011 @ 23:02:

[...]

Niet een echt genie in a bottle. Heb je al een test gedaan?
Men neme een flesje....en dan?

TO, kan je alsjeblieft uitleggen wat jullie ermee hebben gedaan?

* als een vloeibaar condoom om den penis gewreven?

* als een glijmiddel toegepast?

* het als een shot opgedronken?

Wat???

Want met de beste wil van de wereld kan ik me niet voorstellen dat iemand denkt dat een durex play flesje helpt tegen SOA's en zwangerschappen...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Jaja, we moeten lief zijn voor alle TO's, maar sorry hoor, wat ben jij een domme muts, m'n bek valt open.

Je bent 21 jaar, je weet toch wel dat je minstens een condoom, of een condoom + pil moet gebruiken wil je veilig vrijen?? En als zo'n vriendin je een flesje adviseert dan LEES je toch wat erop staat in plaats van het lukraak te gebruiken?? Het gaat hier niet om een potje pindakaas, maar om iets dat je gebruikt om niet zwanger te raken, lijkt me nogal van belang.

Ongelooflijk. En nu hou ik me nog in.
Ben eigenlijk wel benieuwd of dat kind de fles of de borst gaat krijgen.

Ergo hoe ga je dat kind later vertellen dat het een ongelukje was.
Heb je al getest?
Heb je al getest? heb je een afspraak bij de HA gemaakt?
kan nooit echt zijn dit... toch!?

Zou wel erg zijn
quote:Lariba schreef op 01 maart 2011 @ 09:00:

Sheperd, ik vind je erg lief en begripvol richting TO. Je hebt gelijk dat ze er (als dit allemaal waar is!) weinig mee opschiet als wij alleen maar gaan zitten schamperen.

Van de andere kant is er nu wel véél meer info op het internet dan zeg 15 - 20 jaar geleden. Ik neem ook aan dat er een bijsluiter bij die 'flesjes' zit waarin Durex nog het één en ander uitlegt.

De informatie is er dus echt wel, en TO moet er zelf voor zorgen dat ze weet wat ze doet.

Er is inderdaad veel meer informatie, Lariba, maar er is zeker op het internet tegelijkertijd ook veel meer desinformatie. Ik ben opgegroeid in de jaren '80 en '90. Toen was de noodzaak dat iemand de informatie van de desinformatie scheidde, duidelijk, en was de politiek lang niet zo puriteins en conservatief als ze nu is, met de ChristenUnie en de SGP in machtige posities. Onderschat dat effect niet hoor. En overschat het vermogen van pubers niet om uit de informatiezee zelf de juiste informatie te halen.

Shepherd
Durex anti-knock up software for Iphone

Toch een soort van Durex Play dus....
haha, een baby-app
quote:sweatassugar schreef op 02 maart 2011 @ 04:48:

Ben eigenlijk wel benieuwd of dat kind de fles of de borst gaat krijgen.

Ergo hoe ga je dat kind later vertellen dat het een ongelukje was.Hahahahaha...............
Ik ben eigenlijk wel benieuwd: Shirley, waar ben je? Hoe is het afgelopen?
Die flesjes werken toch hetzelfde als aspirine? Tussen de dijen houden en niet laten vallen
Zou TO nog (durven) terugkomen?
Denk het niet. Ben erg benieuwd.
Ik denk dat het fake was..
Over drie dagen een nieuw topic op de kinderpijler: Help ik ben zwanger wat nu?

Of nee, eerst deze nog: zwangerschapstest, twee streepjes, ben ik nu zwanger?

*
quote:mamalief schreef op 01 maart 2011 @ 09:02:

Wij gebruiken Spa flesjes, die zitten net wat ruimer.

Ik zweer bij die ouderwetse melkflessen. Die hebben een ruimere opening.

En wat extra room op de melk is alleen maar lekker

Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:Snormel schreef op 01 maart 2011 @ 08:25:

Een apothekersassistente heeft mij ooit geprobeerd Sensilube te verkopen als zijnde zaaddodende pasta.

Dus ja, er zijn mensen die echt zo stom zijn en dan ook nog achter de balie van een apotheek of drogist staan

Ik ben zelf apothekersassistente, maar kijk ook nog regelmatig met een klant mee op de verpakking hoor. Zeker bij dit soort dingen. Wij hebben zowat 1000 verschillende artikelen in de handverkoop. Je kan van mij niet verwachten dat ik alles uit mijn hoofd weet.

Kan me ook goed voorstellen dat je per ongeluk aan zou geven dat sensilube zaaddodend is. Ik zou dit ook ff na moeten zoeken hoor, dat soort dingen weet ik echt allemaal niet zo. Het is natuurlijk niet netjes dat je het niet ff goed na zoekt en het zeker weet voordat je antwoord geeft. Maar om dan maar meteen een klacht in te dienen en te roepen dat het domme mensen zijn....je kan ook zelf lezen wat er op de verpakking staat toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven