Jongensnamentopic
maandag 13 september 2010 om 13:40
Het is weer tijd voor een nieuw deel!
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
Het vorige deel vind je hier: Viva Angel5 in "Jongensnamentopic!"
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
woensdag 2 maart 2011 om 19:59
quote:nadien79 schreef op 02 maart 2011 @ 15:39:
Wat vinden jullie mooier? Maurits of Maxim? Ben al bijna 37 weken zwanger en twijfel nog steeds....vind ze persoonlijk beide niet mooi. Vind Maurits beetje kak, hou wel van kak, maar niet op de wat ouderwetse manier. Maxim heb de gelijk de associatie met Verhagen en dat is wat mij betreft niet zo positief.
Wat vinden jullie mooier? Maurits of Maxim? Ben al bijna 37 weken zwanger en twijfel nog steeds....vind ze persoonlijk beide niet mooi. Vind Maurits beetje kak, hou wel van kak, maar niet op de wat ouderwetse manier. Maxim heb de gelijk de associatie met Verhagen en dat is wat mij betreft niet zo positief.
woensdag 2 maart 2011 om 23:39
Meiden, jullie mogen weer los! Ik ben inmiddels 21 weken zwanger en op zoek naar DE jongensnaam.
We hadden een heel lijstje met leuke meisjesnamen, maar het wordt toch echt een jongen... en laten we daar nou nog niet echt de naam voor gevonden hebben.
We hebben wel een lijstje met namen die we beiden wel leuk vinden, maar het is het nog net niet vind ik:
Daan
Daniel
Jasper
Jens
Joris
Luuk
Rens
Sven
Thijs
Wessel
We willen graag een hollandse naam. Voor manlief niet TE hip/apart . Hebben jullie suggesties?
We hadden een heel lijstje met leuke meisjesnamen, maar het wordt toch echt een jongen... en laten we daar nou nog niet echt de naam voor gevonden hebben.
We hebben wel een lijstje met namen die we beiden wel leuk vinden, maar het is het nog net niet vind ik:
Daan
Daniel
Jasper
Jens
Joris
Luuk
Rens
Sven
Thijs
Wessel
We willen graag een hollandse naam. Voor manlief niet TE hip/apart . Hebben jullie suggesties?
donderdag 3 maart 2011 om 10:09
quote:Lieke79 schreef op 02 maart 2011 @ 23:39:
Meiden, jullie mogen weer los! Ik ben inmiddels 21 weken zwanger en op zoek naar DE jongensnaam.
Daan
Daniel
Jasper
Jens
Joris
Luuk
Rens
Sven
Thijs
Wessel
mooie lijst hoor...Joris vind ik de leukste.
misschien zit hier nog iets voor je bij
Joost
Stan
Niels
Mart
Bram
Leon
Brent
Cas
Jorrit
Abel
Wout
Bas
Chiel
Niek
Ivan
Jonas
Merijn
Lars
Daan
Daniel
Jasper
Jens
Joris
Luuk
Rens
Sven
Thijs
Wessel
mooie lijst hoor...Joris vind ik de leukste.
misschien zit hier nog iets voor je bij
Joost
Stan
Niels
Mart
Bram
Leon
Brent
Cas
Jorrit
Abel
Wout
Bas
Chiel
Niek
Ivan
Jonas
Merijn
Lars
donderdag 3 maart 2011 om 21:06
Cejo, bedankt voor je suggesties!
Even per naam een reactie.
Joost -> niet zo
Stan -> niet zo
Niels -> mwah
Mart -> vindt man niets
Bram -> mwah
Leon -> mwah
Brent -> mwah
Cas -> ken iemand met die naam die niet zo leuk is
Jorrit -> niet zo
Abel -> leuk, ga ik voorleggen
Wout -> leuk, ga ik voorleggen
Bas -> familielid heet zo
Chiel -> leuk, ga ik voorleggen
Niek > familielid heet zo
Ivan -> vind man niets
Jonas -> vind man niets
Merijn -> vind man niets
Lars -> vind man niets
Abel, Wout en Chiel ga ik voorleggen!
Even per naam een reactie.
Joost -> niet zo
Stan -> niet zo
Niels -> mwah
Mart -> vindt man niets
Bram -> mwah
Leon -> mwah
Brent -> mwah
Cas -> ken iemand met die naam die niet zo leuk is
Jorrit -> niet zo
Abel -> leuk, ga ik voorleggen
Wout -> leuk, ga ik voorleggen
Bas -> familielid heet zo
Chiel -> leuk, ga ik voorleggen
Niek > familielid heet zo
Ivan -> vind man niets
Jonas -> vind man niets
Merijn -> vind man niets
Lars -> vind man niets
Abel, Wout en Chiel ga ik voorleggen!
vrijdag 4 maart 2011 om 14:11
zondag 6 maart 2011 om 09:31
Wij vinden het ook moeilijk. De achternaam is een lettergreep en begint met s. Valt af: naam die begint met een s, eindigt met een s en een naam met een lettergreep. Moeilijk..
We vinden Friese namen mooi: Jurre, Jelle, Hidde, Teije (maar zo heet onze buurman). Ik vind ook Jochem en Joris mooi, allen die s op het eind is minder. Het is lastig.
We vinden Friese namen mooi: Jurre, Jelle, Hidde, Teije (maar zo heet onze buurman). Ik vind ook Jochem en Joris mooi, allen die s op het eind is minder. Het is lastig.
zondag 6 maart 2011 om 13:40
quote:aventura_ schreef op 06 maart 2011 @ 09:31:
Wij vinden het ook moeilijk. De achternaam is een lettergreep en begint met s. Valt af: naam die begint met een s, eindigt met een s en een naam met een lettergreep. Moeilijk..
wat vind je van
Jelte
Fedde
Abel
Ewoud
Jesse
Jorrit
Joppe
Karsten
Lieuwe
Lude
Melle
wat vind je van
Jelte
Fedde
Abel
Ewoud
Jesse
Jorrit
Joppe
Karsten
Lieuwe
Lude
Melle