Nieuwjaarsduik!

dinsdag 1 januari 2008 om 05:15
@Shining, waarschijnlijk ben ik al te laat met mijn antwoord en bovendien heb ik begrepen dat je naar Scheveningen gaat, ik weet niet hoe het daar met parkeren zit. Ik doe de NJ-duik in Katwijk, daar is parkeren nooit een probleem. Mocht je dit nog lezen dan wens ik je veel plezier en ben benieuwd naar je ervaring.
dinsdag 1 januari 2008 om 05:26

dinsdag 1 januari 2008 om 19:12
Nee was echt geen smoes van de mist, ik woon in het Oostn en daar was het vreselijk mistig gisteravond, als jullie zagen hoe het verkeer reed......Je zag bijna niks. Anders was ik wel gegaan hoor, tja een plas in de buurt....dat had ook gekund, maar dan zíet niemand me. Dan ziet niemand hoe stoer ik ben. Zo ben ik dan ook wel weer.
Jaartje wachten dus.
Jaartje wachten dus.

dinsdag 1 januari 2008 om 20:49
Ik ben ook niet geweest en heb daar wel een heel lullig excuus voor. Tijd verslapen!!!!! Jammer hoor, verleden jaar ging het ook al niet door.
@Shining, misschien is het een optie dat je volgend nieuwjaar bij ons logeert. Ik woon dan wel niet in Scheveningen, maar bij ons word traditioneel ook ieder jaar op nieuwjaarsdag een duik genomen. Heel gezellig, niet alleen de duik maar ook de rompslomp er om heen. Denk er nog maar over na. Alle tijd daarvoor.
@Shining, misschien is het een optie dat je volgend nieuwjaar bij ons logeert. Ik woon dan wel niet in Scheveningen, maar bij ons word traditioneel ook ieder jaar op nieuwjaarsdag een duik genomen. Heel gezellig, niet alleen de duik maar ook de rompslomp er om heen. Denk er nog maar over na. Alle tijd daarvoor.

woensdag 2 januari 2008 om 09:19
Hé Raldy, das een aardig aanbod van je! Ik heb inderdaad het hele jaar nog om er over na te denken. Het gat me niet zozeer om de duik zelf, maar inderdaad de sfeer erom heen en ik heb zoiets van dat ik het een keer gedaan moet hebben. Lijkt me erg leuk!
( by the way, jouw smoes is nog ongeloofwaardiger dan die van mij )
( by the way, jouw smoes is nog ongeloofwaardiger dan die van mij )
woensdag 2 januari 2008 om 10:33
@ Shining, hou lekker in gedachte dat aanbod. Wie weet lukt het dan wel. Zeker klinkt mijn smoes ongeloofwaardig, en toch is het echt zo. Paar dagen hard gewerkt in de kroeg, oudejaarsdag ook nog, daarna nachtdienst in het ziekenhuis, 's ochtends borrelen met collega's en toen ging ik de fout in om daarna even naar bed te gaan. Had beter in zee kunnen duiken, was ik wakker gebleven. Heb nu veel gezelligheid gemist.