Wat te doen?
zondag 27 februari 2011 om 18:59
Ik woon nu sinds 3 maanden in een flat en ik ben een erg, erg leuke buurvrouw tegengekomen. Ze is iets ouder, 26, we hebben kort gepraat en ik zei dat ze het maar moest laten weten als ze behoefte heeft aan een drankje.
Maar, niks meer gehoord nu een maand of iets dergelijks, ze is vaak van huis. Ik heb wel eens aangebeld maar ze is dus vaak weg.
Is het een idee om een briefje in de bus te doen of ze nog wilt?
Maar, niks meer gehoord nu een maand of iets dergelijks, ze is vaak van huis. Ik heb wel eens aangebeld maar ze is dus vaak weg.
Is het een idee om een briefje in de bus te doen of ze nog wilt?
woensdag 2 maart 2011 om 23:52
quote:pimz89 schreef op 02 maart 2011 @ 23:21:
[...]
Ik hoop het. Was het zo'n wanhopig smsje dan? Misschien moet ik oppassen met zeggen wat ik voel.
Wanhopig... weet ik niet. Maar zoals ik het zie: je zet iemand meteen op een voetstuk na 2x gesproken te hebben, kan best intimiderend zijn, keep it real denk ik dan.
Maar goed misschien past dat bij jou, en daar vallen ook weer vrouwen op.
[...]
Ik hoop het. Was het zo'n wanhopig smsje dan? Misschien moet ik oppassen met zeggen wat ik voel.
Wanhopig... weet ik niet. Maar zoals ik het zie: je zet iemand meteen op een voetstuk na 2x gesproken te hebben, kan best intimiderend zijn, keep it real denk ik dan.
Maar goed misschien past dat bij jou, en daar vallen ook weer vrouwen op.
donderdag 3 maart 2011 om 01:27
donderdag 3 maart 2011 om 11:46
Ben ik de enige die hier niets van gelooft?
Gepraat, gedronken, gelijk sex en ook weer gelijk de deur uitgezet, en alles binnen 2 uur tijd tussen buren die elkaar 1 keer kort gesproken hebben.
Het zal nog een gezellige boel worden in de flat
Succes ermee Pimz, ik zou ook eens langs de buurmannen gaan...
Gepraat, gedronken, gelijk sex en ook weer gelijk de deur uitgezet, en alles binnen 2 uur tijd tussen buren die elkaar 1 keer kort gesproken hebben.
Het zal nog een gezellige boel worden in de flat
Succes ermee Pimz, ik zou ook eens langs de buurmannen gaan...
donderdag 3 maart 2011 om 12:06
vrijdag 4 maart 2011 om 12:57
vrijdag 4 maart 2011 om 21:57