Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Meiden, de beste wensen voor 2008!

Dat we nog lang mogen blijven "kletsen"!

Kevin slaapt tot nu toe nog door alles heen, dus dat scheelt. Wij hebben om 8 uur nog even wat vuurwerk afgestoken met hem. En om kwart over negen lag hij in bed, zonder dat ik ernaast hoefde te zitten (vanmiddag ook al gelukkig, dus gaat de goede kant op!).

Groetjes!
Lees later wel even bij....

Allemaal een heel goed 2008!

Tobias is van 00.00 tot 02.00 wakker geweest en slaapt nu nog

Ik ga dus even snel de troep opruimen. Afwassen, stofzuigen en dweilen. De hele vloer is helemaal zwart van het naar binnen lopen en het vuurwerk!

Fijne dag allemaal!
Gelukkig Nieuwjaar! Ik hoop op een gelukkig, gezond en goed 2008 voor iedereen!

Kindjes wakker geweest? Ceetje net als Tobias van 00.00 tot 02.00

Ze vond het geweldig. Elke keer als vuurwerk even stopte zei ze 'kom es sterretjes'. Zo schattig. Helemaal niet bang.
Allemaal een gelukkig nieuwjaar! En dat het jaar maar heel veel goeds mag brengen voor iedereen!!!

Hier alles oké. Ties heeft heerlijk doorgeslapen, vond ik stiekem ook wel fijn hoor! Vriend is na twaalven nog even weggeweest, en ik kroop er om 1 uur in. Heerlijk avondje gehad zo! (Nu vandaag nog nieuwjaarsreceptie, daar moeten we nog even moed voor verzamelen, maar is altijd wel gezellig als we er zijn!)
Middag dames, een heel erg gelukkig 2008!

Mogen al jullie dromen maar uitkomen.

xx Suus
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!

Ik hoop speciaal dat Mals grootste wens gauw uitkomt!

En voor de zwangeren een mooie baby.

En voor de kinderwens-ers (?) een zwangerschap.

CG sliep door alles heen, kwarteltje als ze is. Vanmorgen om 7 uur weer zo fris als een hoentje. Ik ben verkouden etc. Dus hier ook moed verzamelen voor nieuwjaarwensen zometeen..
Goedemidag!

Allemaal een héél goed 2008. Met nog meer forumvriendjes/vriendinnetjes.

CD, nog van harte gefeliciteerd met Kevin ( ben helemaal vergeten een kaartje te sturen). Wat lief hoe hij op zijn 'cootjes' reageerde. Geslaagde verjaardag.

En ook al lekker aan het praten, gezellig hè?

Juud, jipppie! Een goede echo! Gefeliciteerd!

Jin, fijn dat Thomas weer wat is opgeknapt. Heeft 'ie al meer gedronken? Dochter van forumvriendin heet Jasmijn Filène.

Enka, in ondertrouw: gefeliciteerd! En zelf de ringen maken; wat origineel.

Bridges, pfoe wat vermoeiend als Ties zo dwars is. Ik herken het niet echt, Lianne is ook weleens dwars, maar lang niet zo erg als jij het beschrijft. Ik heb Lianne ook weleens een tik gegeven en ja, ik voelde me schuldig. Maar dat wil niet zeggen dat je dan gelijk een slechte moeder bent.

Star, Nijntje museum ken ik niet, klinkt leuk.

Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!!

Ik sluit me qua wensen bij compu aan!

Pff, heb gewoon een soort kater. En ik heb niet eens gedronken! Voel me een beetje bekocht daardoor.

Hier lekker thuisgebleven met oudjaar, we hebben gegourmet. Sam mocht opblijven, Gijs naar bed. Die laatste hebben we om 12 uur wakker gemaakt en hij vond het helemaal geweldig. Die zie ik over een jaar of 12 wel met vuurwerk buiten lopen (vreselijk!!!).

Kevin natuurlijk ook nog van harte gefeliciteerd!!!

En Juud gefeliciteerd met je goede echo! Super!

Ok, ik ga weer even een pcmol oid zoeken.

Zwaai!

Oud & nieuw was gezellig, bij mijn ouders gevierd. Lianne schrok elke keer van de knallen buiten, had 's middags niet geslapen, moest steeds huilen. Als ze in de woonkamer was had ze niets in de gaten.

Bij mijn ouders hetzelfde liedje: huilen, huilen, huilen. Uiteindelijk hebben we haar maar naar beneden gehaald en heeft ze vanaf 20.30u in de woonkamer gezeten. Dan was het:"Boem! Vuurwerk!".

Toen het 00.00u was ben ik met haar binnen gebleven, achter het raam op schoot naar het vuurwerk kijken. Ze vond het prachtig.

Tegen 00.30u wilden we naar huis, maar de mist was zo dicht, dat we de straat verderop al misten met de auto.

Dus weer terug naar opa en oma, Lianne in bed. Daar nog gezellig gezeten met de familie tot een uur of 02.00 en toen dachten we dat de mist wat minder was.

Niet dus, we zijn stapvoets naar huis gereden (3 kilometer, maar wat is de weg dan lang). Onderweg zagen we 4 auto's die in de berm waren geparkeerd van mensen die hem daar maar hadden laten staan. Mijn broer en schoonzus hadden dat ook gedaan en zijn lopend naar huis gegaan.

En op gegeven moment ben ik in onze woonwijk uitgestapt om Kokosman in een parkeervak te krijgen. Daar de auto neergezet en lopend naar ons huis. Zo eng! Ik zag de stoep niet eens.

Vanochtend Lianne opgehaald.

Meiden, gezellige dag. Ik ga naar beneden, gezellig thee drinken met mijn man.
Joehoe, gelukkig nieuwjaar allemaal! Compu, ook ik sluit me helemaal bij jouw wensen aan - mooi gesproken!

Mare werd even na 00.00 half wakker, hebben 'dr maar in bedje laten liggen want ze wilde er niet uit - maf kind. Konden vanochtend uitslapen tot kwart over 9 maar ik ben me toch een partij gaar! Zelf weinig lol gehad gisteravond, volgend jaar beter zullen we maar zeggen.

Wow, ik zag vanochtend pas dat het zo mistig was, maar dat het vannacht al zo heftig was... Zullen wel de nodige ongelukjes zijn gebeurd dan. Gelukkig jullie heelhuids weer thuis Kokos!

Naat, huis alweer schoon?!

Star, ha, kleine heldin met de sterretjes, leuk!

Bridges, succes met de nieuwjaarsreceptie...

Cin, kater zonder drank, how can that now?

Jij was nog laat op Bam! Leuke avond gehad?
** Berichtje voor Cin (ik kan hier niet op de groep dus even hier en mocht Cin niet meer hier langs komen, kan iemand het dan alsjeblieft even op de groep zetten - thanks thanks) ***

Het is heel kort dag is en honderdduizend excuses, maar ik laat donderdag verstek gaan. Mijn oom en tante van Curacao zijn onverwachts in het land en komen donderdag bij m'n ouders langs, andere tante en neef en nicht plus aanhang komen ook. Dat last minute plannen zit nogal in de familie bij ons... Baal enorm dat ik nu onze meet 'n greet mis. maar nou ja, zo vaak is onze familie niet bij elkaar en ik wil ze erg graag nog even zien voor ze weer terug gaan.
Up
Hai, allemaal al het goeds voor 2008 en extra veel goeds voor Mal !

En Naat kon je de 20 miljoen bijschrijven op je rekening of is het toch naar Amalia of Hel gegaan?

Het was hier zo mistig dat we geen enkel vuurwerk hebben gezien en dat terwijl Vent echt heel veel had gekocht. We hoorde alleen maar geknal. Op de terugweg moest ik autorijden en ik had nog geen twee meter zicht. Gelukkig was het niet zo ver, maar onderweg heel veel botsingen gezien. En vanmorgen was de kleine man gewoon al om 7.30 wakker, gaap! Dus nu ben ik ook brak. Vanavond lekker vroeg naar bed.

Cin doet de pcdmol z'n werk al?
Mijn vent ligt gewoon alweer op bed. Hij is ziek zegt ie. Ik denk een kater maar hij beweert bij hoog en laag dat ie echt ziek is . Nou ja maar even de hond uitlaten en dan ga ik ook lekker naar bed.
O ja donderdag. Bridge, als je je goed voelt zou je ook naar mij kunnen komen dat we dan samen met mijn auto naar Cin rijden? Dan hoef je zelf met je dikke buik alleen maar te navigeren
Ja ziek, vast. Hij denkt ook vast dat hij dood aan het gaan is

Mannen.

Eng die mist! Ik zag hier alleen maar vuurwerkrookmist.
Watjes zijn het! Hoe is ie van jou eronder?

Hel je berichtje staat op de group
Gelukkig nieuwjaar!!!!!!

Ik heb nog niets gelezen, ben té moe. Daarom even kort:

Het was erg gezellig in Friesland, maar voor Berend veel te veel indrukken. Compleet ontregeld. Werd minstens 3x per nacht wakker (ik zat om 12 uur te voeden gisteravond... ). Daarom ben ik ook zo moe.

Anyway, ik wil bij deze afhaken voor de meeting, want ik ga de rest van deze week thuis blijven en RRR aanhouden (nouja, de laatste R, reinheid... dat zal er wel niet zo van komen....;-) )

Veel plezier in ieder geval. Ik meld me van de week weer.
Mijne was BOB
Kijk dan had jij het beter voor elkaar!

Nou ja ik ben ook de lulligste niet, ik duik er mooi bij in!
Hai!

Zo receptie was uiteindelijk ook wel weer gezellig! Kind heeft zich voorbeeldig gedragen, er werd steeds eten ingestopt (gelukkig geen snoep, maar stukjes kaas en rozijntjes) dus die was lief en stal de show. En wij hebben even lekker gezeten en zo dus prima!

Kokos: Ties is niet continu zo lastig hoor! Hij heeft zijn buien. Hij is wel vaak ondernemend (of druk, hoe je het wilt noemen) maar lastig gelukkig niet de hele tijd door. En ach, moet gewoon na de feestdagen weer even terug in het gareel!

Jemig: die mist! Klinkt echt eng bij jullie! hier niet zulke dikke mist gelukkig, al gingen wij ook nergens heen. Gelukkig is iedereen weer veilig thuis! (Toch?)

Juud: haha hangt je man weer het watje uit? Lekker erbij inderdaad, maar niet zelf ook ziek worden hoor! Iedereen nu op de hoogte van het leuke nieuws?

Star: dank, ik zal het onthouden, maar beloof nog niks hoor... Maar als ik ga kom ik zeer zeker gezellig langs jou!

Cin: Klinkt gezellig. Hadden jullie ook nog visite? Sam vindt gourmetten zeker helemaal leuk? Hoe gaat het met Cas nu met slapen, slaapt hij soort van door? Vroeg het me opeens af...

Amaal: ai vervelend van Berend. Maar herkenbaar. Inderdaad evend e rust er weer in, helpt vast!

Hel: hé wat leuk familie spontaan over! tenminste het is vanwege een leuke reden? Ik bedoel ze komen niet voor iets naars toch? jammer dat je geen spectaculaire avond had gisteren. Idd! volgend jaar beter!
ik heb 8,50 gewonnen Juud.
CD, van harte gefeliciteerd nog met Kevin!!!! Leuke dag gehad?? Kevin helemaal blij met zijn kadootjes?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven