Het theehuis
dinsdag 1 januari 2008 om 20:07
Vandaag voor het eerst met Juno op stap geweest! Ging goed!
Wij hadden stampot zuurkool vanavond.
Inad, Eowman is morgen weer in jouw stad, ik zal vragen of ie naar je zwaait
Pep, zaterdag voor het laatst in bad is toch niet zo héél erg? Ik doe Juna ook echt niet vaker dan 2x per week in bad en Juno eigenlijk ook niet. Tussendoor even beetje oplappen met een washandje. Juna krijgt teveel last van haar huid als ze vaker gaat, en ik merk bij Juno dezelfde neiging al.
Wij hadden stampot zuurkool vanavond.
Inad, Eowman is morgen weer in jouw stad, ik zal vragen of ie naar je zwaait
Pep, zaterdag voor het laatst in bad is toch niet zo héél erg? Ik doe Juna ook echt niet vaker dan 2x per week in bad en Juno eigenlijk ook niet. Tussendoor even beetje oplappen met een washandje. Juna krijgt teveel last van haar huid als ze vaker gaat, en ik merk bij Juno dezelfde neiging al.
dinsdag 1 januari 2008 om 20:08
dinsdag 1 januari 2008 om 20:14
Ik krijg van de belastingdienst 10 euro meer zorgtoeslag omdat ze mijn jaarinkomen van 2007 overnemen voor 2008. Jaarinkomen 2007 ging over 6 maanden . Nu maar wachten wanneer ze het aanpassen en hoeveel ik dan terug kan gaan storten.
Kindertoeslag gaat hoogstwaarschijnlijk aan mijn neus voorbij omdat ik geen kinderbijslag krijg
Kindertoeslag gaat hoogstwaarschijnlijk aan mijn neus voorbij omdat ik geen kinderbijslag krijg

dinsdag 1 januari 2008 om 20:18
quote:peppie schreef op 01 januari 2008 @ 20:14:
Ik krijg van de belastingdienst 10 euro meer zorgtoeslag omdat ze mijn jaarinkomen van 2007 overnemen voor 2008. Jaarinkomen 2007 ging over 6 maanden . Nu maar wachten wanneer ze het aanpassen en hoeveel ik dan terug kan gaan storten.
Kindertoeslag gaat hoogstwaarschijnlijk aan mijn neus voorbij omdat ik geen kinderbijslag krijg dan moet je zelf nu je geschatte jaarinkomen aan ze doorgeven.
Kindertoeslag gaat hoogstwaarschijnlijk aan mijn neus voorbij omdat ik geen kinderbijslag krijg dan moet je zelf nu je geschatte jaarinkomen aan ze doorgeven.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
dinsdag 1 januari 2008 om 20:25
Ja maar dat werken is de eerste maanden met behoud van uitkering. Geen arbeidsovereenkomst en ook geen kinderbijslag dus. Volgende probleem is trouwens dat ik dan ook geen kinderopvangtoeslag krijg maar daar moet de gemeente zich maar druk over maken hoor (kunnen ze gelijk kinderbijslag en -toeslag regelen )

dinsdag 1 januari 2008 om 21:16