Ik hou trouwens wel van een beetje generaliseren hoor. Ik ben een Merkengeile Gouden Raybandrager met een leren jekkie en lompe Red Wings in een Asobak.
Goede combi: Ibrahim schudt rammelt hem even door elkaar en John maakt het daarna af met een dwingende maar toch vriendelijke toon. Leuk programma is het toch
Anoniem_35846
donderdag 3 maart 2011 om 21:11
Over een paar weken zien we ze in 'Tien jaar jonger in 10 dagen' denk ik..
Ik weet niet. Ik "herken" dit soort tiepes wel. Barstte het vroeger van in de oude dijkhuissies hier. Roestende Citroen Snoek voor de deur, kinderen die naar chips ruiken en nooit naar de kapper gaan (en in afzichtelijk eigengemaakt batiekshirts lopen). Moeders met kilometers okselhaar en een spraakgebrek. Een huis als bouwval. En als ultieme kunstvorm hingen ze naakte paspoppen in de boomgaarden....
En ze waren meestal ook van de vrije sex. Altijd leuk als moeders na een sessie opendeed zonder ondergoed in een te kort batiekshirt van één van de kids.
Ik val even in! Wat een lul is die Ibrahim, zeg! Hij laat niemand uitpraten, maar valt constant in de rede. Hij lokt echt uit. O jee, u zegt John: "zie je Paul nog wel zitten??" Tegen die vrouw!
Zij is ook kattig, hoor!
Anoniem_6491926aadf04
donderdag 3 maart 2011 om 21:12
of in 'Help mijn man heeft een Hobby' als klussert.