Outsiders
donderdag 3 maart 2011 om 15:46
donderdag 3 maart 2011 om 16:02
donderdag 3 maart 2011 om 16:24
donderdag 3 maart 2011 om 16:36
Ik doe ook niet aan carnaval, ik heb er ook echt niks mee.
Looola, ik heb ook -0.75
Wat koste jouw bril?
Ik wil wel een beetje een leuke, maar ik wil er geen 300 pond aan uit geven. Maar de designer brillen zijn echt veel leuker.
Oke Phil, geen Zanzibar.
Alhoewel het echt heel anders is, dan het land waar je niet heen wilt.
Maar volgens mij heb jij al de Caribbean in gedachten.
Wil je een week lang gewoon op het strand liggen?
Of ook nog echt wat ondernemen?
Ik zit echt even te denken welk eiland het leukst is.
Maar ik weet het eigenlijk zo niet.
Ga gewoon op zoek naar een leuke aanbieding die kant op.
Maar in mei zul je niet heel veel aanbiedingen vinden denk ik.
En je andere ex, ook van daar? Een complot, spannend!
Looola, ik heb ook -0.75
Wat koste jouw bril?
Ik wil wel een beetje een leuke, maar ik wil er geen 300 pond aan uit geven. Maar de designer brillen zijn echt veel leuker.
Oke Phil, geen Zanzibar.
Alhoewel het echt heel anders is, dan het land waar je niet heen wilt.
Maar volgens mij heb jij al de Caribbean in gedachten.
Wil je een week lang gewoon op het strand liggen?
Of ook nog echt wat ondernemen?
Ik zit echt even te denken welk eiland het leukst is.
Maar ik weet het eigenlijk zo niet.
Ga gewoon op zoek naar een leuke aanbieding die kant op.
Maar in mei zul je niet heel veel aanbiedingen vinden denk ik.
En je andere ex, ook van daar? Een complot, spannend!
donderdag 3 maart 2011 om 23:13
Volgens mij heb ik een burn-out, want slapen helpt niet. Ik wil niet meer naar m'n werk en word gestresst van mensen, vooral van telefoontjes van collega's over probleempjes. Dit heb ik eerder gehad, wel 14 jaar geleden, maar kennelijk blijf je er gevoelig voor... zelfs als je het roer zo omgegooid hebt als ik.
En weer staat er bezoek op het programma, twee ouwe kroegkennissen van m'n man. Vermoeiend, maar misschien ook wel leuk. Hoewel ik gewoon doorwerk met grote groepen toeristen nu, hopelijk krijg ik er geen ontzettende nervous breakdown van.
Aan de positieve kant gaat het financieel wat beter en ook ben ik al twee maanden gestopt met roken. Niet verkeerd, maar nu nog even wat innerlijke rust vinden. Pfff (sorry voor de egopost).
En weer staat er bezoek op het programma, twee ouwe kroegkennissen van m'n man. Vermoeiend, maar misschien ook wel leuk. Hoewel ik gewoon doorwerk met grote groepen toeristen nu, hopelijk krijg ik er geen ontzettende nervous breakdown van.
Aan de positieve kant gaat het financieel wat beter en ook ben ik al twee maanden gestopt met roken. Niet verkeerd, maar nu nog even wat innerlijke rust vinden. Pfff (sorry voor de egopost).
donderdag 3 maart 2011 om 23:24
Hoi SD, let je wel een beetje op jezelf? Je klinkt niet opgewekt en tevreden.Neem je gevoel serieus hoor!
Knap ook dat het stoppen met roken je zo goed blijft lukken! Nog een paar weken en dan wordt het wel wat rustiger met de ritten toch? Hopelijk kun je dan een beetje tot rust komen.
Maj, luxe bril, leuk!
Ik heb weinig nieuws eigenlijk. Het is alweer laat, maar ben niet zo heel moe. Is dat nieuws?
Knap ook dat het stoppen met roken je zo goed blijft lukken! Nog een paar weken en dan wordt het wel wat rustiger met de ritten toch? Hopelijk kun je dan een beetje tot rust komen.
Maj, luxe bril, leuk!
Ik heb weinig nieuws eigenlijk. Het is alweer laat, maar ben niet zo heel moe. Is dat nieuws?
vrijdag 4 maart 2011 om 08:24
De zon schijnt de lucht is blauw!!
Philein, misschien kun je pino vragen of ze je wil vergezellen? Die is ook nodig toe aan vakantie en leuke mannen.
Met slapen heb ik geen probleem, mijn man zegt dat ik mijn halve leven verslaap. Daarom leef ik ook langer dan hem.
Sahara_Desert, 2 maanden niet gerookt. Heel erg knap! Hoeveel kennissen heeft jouw man? Een heleboel, is het niet? Misschien kun je dit jaar dan wel eens weer naar NL, nu het financieel wat beter gaat. Of heb je daar geen behoefte aan.
Vivagirl, wanneer is je gesprek? ben je erg zenuwachtig..
MajMaj, een leuke bril te vinden is niet zo makkelijk. En als ik al een leuk montuur vind, dan weer dat gedoe met die glazen. Ach ja, er zijn ergere dingen, maar op te staan en alles scherp te kunnen zien...daar droom ik ook al jaren van!
nichiran waar ben jij nu?
Ik verheug me erop dat we een weekendje weggaan met zjn tweeen. Lekker zonder teeniegebekvecht, met gezellige mensen. Het weer blijft zonnig, al is het nog fris. Om 15:00 Uhr willen we weg. Hier slapen we www.zur-seku.de
avianflu en flamenco geef eens een teken van leven....
Philein, misschien kun je pino vragen of ze je wil vergezellen? Die is ook nodig toe aan vakantie en leuke mannen.
Met slapen heb ik geen probleem, mijn man zegt dat ik mijn halve leven verslaap. Daarom leef ik ook langer dan hem.
Sahara_Desert, 2 maanden niet gerookt. Heel erg knap! Hoeveel kennissen heeft jouw man? Een heleboel, is het niet? Misschien kun je dit jaar dan wel eens weer naar NL, nu het financieel wat beter gaat. Of heb je daar geen behoefte aan.
Vivagirl, wanneer is je gesprek? ben je erg zenuwachtig..
MajMaj, een leuke bril te vinden is niet zo makkelijk. En als ik al een leuk montuur vind, dan weer dat gedoe met die glazen. Ach ja, er zijn ergere dingen, maar op te staan en alles scherp te kunnen zien...daar droom ik ook al jaren van!
nichiran waar ben jij nu?
Ik verheug me erop dat we een weekendje weggaan met zjn tweeen. Lekker zonder teeniegebekvecht, met gezellige mensen. Het weer blijft zonnig, al is het nog fris. Om 15:00 Uhr willen we weg. Hier slapen we www.zur-seku.de
avianflu en flamenco geef eens een teken van leven....
vrijdag 4 maart 2011 om 09:23
Ik was om 6 uur al wakker, de grootste moest naar een schoolvoetbalbekerweetiknietwat-toernooi en wilde persee om 6 uur opstaan omdat ze met andere meiden had afgesproken om dan samen daar naartoe te gaan met tram en bus. Ik ben dan weer terug in bed gegaan, kon ik niet meer slapen helaas...nevermind!
Heb jij je studiedag?
Heb jij je studiedag?
vrijdag 4 maart 2011 om 11:14
Hallo
SD, dat is helemaal geen ego-post.
Kom aub je hart hier luchten als je daar behoefte aan hebt.
Probeer mischien even een stapje terug te doen.
Is er iest wat je zou kunnen afzeggen? Of iets waarbij je hulp kan vragen?
Hier ook een zonnetje!
En ik heb zo om half 12 mijn gesprek.
Hele ochtend al voorbereid.
En mijn blouse gestreken! Maar daar ben ik wel erg slecht in.
Dus er gaat een jasje over heen.
Heidel, lekker weekendje weg met z'n 2.
Heeeeeerlijk. Geniet er van!
Phil, die ex van mijn vriendin waar ik over vertelde, is gisteren helemaal geflipt. Allerlei statussen op zijn Facebook, alsof hij nog een relatie met haar had. En zei dingen die hij op de dag van zijn eerdere psychose ook zei, letterlijk. Alsof hetzelfde gesprek met haar weer had.
Zij heeft hem overal geblokkeerd, MSN, Facebook, Skype, etc en heeft contact opgenomen met zijn moeder, en die had ook al een vermoeden dat het niet goed met hem ging.
Maar mijn vriendin heeft nu haar telefoon uit gezet, ze is op vakantie in Zuid Afrika, en hij vergalt het zoals gewoonlijk weer eens. Als het geen psychose is, dan doet hij dit dus express. En z'on eikel is het wel.
Is het wel een psychose, dan heeft ze goed gehandeld door zijn moeder te informeren en kan ze verder toch niks doen.
Arme meid. Ze is veel te goed voor deze wereld en trekt zich dit toch aan.
SD, dat is helemaal geen ego-post.
Kom aub je hart hier luchten als je daar behoefte aan hebt.
Probeer mischien even een stapje terug te doen.
Is er iest wat je zou kunnen afzeggen? Of iets waarbij je hulp kan vragen?
Hier ook een zonnetje!
En ik heb zo om half 12 mijn gesprek.
Hele ochtend al voorbereid.
En mijn blouse gestreken! Maar daar ben ik wel erg slecht in.
Dus er gaat een jasje over heen.
Heidel, lekker weekendje weg met z'n 2.
Heeeeeerlijk. Geniet er van!
Phil, die ex van mijn vriendin waar ik over vertelde, is gisteren helemaal geflipt. Allerlei statussen op zijn Facebook, alsof hij nog een relatie met haar had. En zei dingen die hij op de dag van zijn eerdere psychose ook zei, letterlijk. Alsof hetzelfde gesprek met haar weer had.
Zij heeft hem overal geblokkeerd, MSN, Facebook, Skype, etc en heeft contact opgenomen met zijn moeder, en die had ook al een vermoeden dat het niet goed met hem ging.
Maar mijn vriendin heeft nu haar telefoon uit gezet, ze is op vakantie in Zuid Afrika, en hij vergalt het zoals gewoonlijk weer eens. Als het geen psychose is, dan doet hij dit dus express. En z'on eikel is het wel.
Is het wel een psychose, dan heeft ze goed gehandeld door zijn moeder te informeren en kan ze verder toch niks doen.
Arme meid. Ze is veel te goed voor deze wereld en trekt zich dit toch aan.
vrijdag 4 maart 2011 om 15:07
vrijdag 4 maart 2011 om 18:13
hallo lieve vriendinnetjes.
Gesprek ging goed.
Er was in vrouw bij mij in de kamer en nog een man via een video confrence call, dus een soort Skype.
Op zich ging het goed, goeie antwoorden gegeven. Ook moest ik een berekening doen en daar ging ik wel fout. Kon niet bedenken wat 1% van 2.4 miljoen was. Zo stom! Maar ik had helemaal geen berekeningen verwacht!
Maar ze zeiden dat het niet erg was, dat ik er even niet op kwam, en de uiteindelijk bereking heb ik wel goed gedaan.
Ik heb er een goed gevoel over.
De vrouw zei ook nog dat ze mij eigenlijk gewoon even wilde zien om te kijken of ik in het team paste, en ik weet dat dat wel goed zit.
Phil
Nog leuke plannen voor het weekend? Even je gedachten verzetten?
Ik mis mijn vriend vandaag behoorlijk erg. En ik wil gewoon naar hem toe!
Hebben net wel even lekker gekletst, dat was fijn.
Ik moet ook nog beslissen of ik volgende week met mijn vriendin naar Egypte ga.....
Gesprek ging goed.
Er was in vrouw bij mij in de kamer en nog een man via een video confrence call, dus een soort Skype.
Op zich ging het goed, goeie antwoorden gegeven. Ook moest ik een berekening doen en daar ging ik wel fout. Kon niet bedenken wat 1% van 2.4 miljoen was. Zo stom! Maar ik had helemaal geen berekeningen verwacht!
Maar ze zeiden dat het niet erg was, dat ik er even niet op kwam, en de uiteindelijk bereking heb ik wel goed gedaan.
Ik heb er een goed gevoel over.
De vrouw zei ook nog dat ze mij eigenlijk gewoon even wilde zien om te kijken of ik in het team paste, en ik weet dat dat wel goed zit.
Phil
Nog leuke plannen voor het weekend? Even je gedachten verzetten?
Ik mis mijn vriend vandaag behoorlijk erg. En ik wil gewoon naar hem toe!
Hebben net wel even lekker gekletst, dat was fijn.
Ik moet ook nog beslissen of ik volgende week met mijn vriendin naar Egypte ga.....
vrijdag 4 maart 2011 om 19:56
Hier ben ik ook weer even.
Heidel, fijn weekend!! Veel plezier!!
Philein, doe je wel een beetje rustig aan? Je kunt er natuurlijk vrij weinig aan doen dat je niet kan slapen, maar in ieder geval heb je dit weekend rust. Ik kom trouwens niet meer naar Brabant dit weekend, nu pas in april.
Viva, weer afwachten dus, spannend! Ik heb van mijn bril trouwens het grootste gedeelte vergoed gekregen van mijn Nederlandse zorgverzekering (ja, die heb ik nog altijd, pffff). Ik heb een DKNY bril (paars met zwart, hij past echt goed bij me) en ik moest uiteindelijk 75 euro bijbetalen. Als je een goedkope bril in Macedonië kan laten maken zou ik dat zeker doen. Nog een reden om snel die kant op te gaan
MajMaj, geniet even van de rust die je nu hebt, je krijgt het echt wel weer druk genoeg straks!
SD, alwéér bezoek? Maak je niet te druk, een burn-out schiet je niks mee op natuurlijk... Kun je beter nu even rust nemen voordat het te laat is... Maar dat is ook makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk!
Heidel, fijn weekend!! Veel plezier!!
Philein, doe je wel een beetje rustig aan? Je kunt er natuurlijk vrij weinig aan doen dat je niet kan slapen, maar in ieder geval heb je dit weekend rust. Ik kom trouwens niet meer naar Brabant dit weekend, nu pas in april.
Viva, weer afwachten dus, spannend! Ik heb van mijn bril trouwens het grootste gedeelte vergoed gekregen van mijn Nederlandse zorgverzekering (ja, die heb ik nog altijd, pffff). Ik heb een DKNY bril (paars met zwart, hij past echt goed bij me) en ik moest uiteindelijk 75 euro bijbetalen. Als je een goedkope bril in Macedonië kan laten maken zou ik dat zeker doen. Nog een reden om snel die kant op te gaan
MajMaj, geniet even van de rust die je nu hebt, je krijgt het echt wel weer druk genoeg straks!
SD, alwéér bezoek? Maak je niet te druk, een burn-out schiet je niks mee op natuurlijk... Kun je beter nu even rust nemen voordat het te laat is... Maar dat is ook makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk!