Outsiders

24-05-2010 13:40 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom hier gezellig kletsen over wonen in het buitenland.

Waar woon je?

Wat doe je er?

Wat mis je aan Nederland?

Wat niet?
http://www.youtube.com/watch?v=XOytKU9cBNA
Ik zit te chatten met een hele goede vriend en die zit serieus in dezelfde straat als mijn ex nu. Bizar idee!

Ik ben lekker met mezelf aan het borrelen. En jullie?
Leuk liedje.

Ik zit ook aan de drank, lekker glaasje Baileys.

Bijzondere chat, als die vriend in dezelfde straat zit als je ex....
Proost Viev!
Wat een stilte hier zeg...hebben jullie een leven ofzo?
Nee hoor, ik heb ook geen leven.

Hele avond Criminal Minds zitten kijken. Zitten janken bij de aflevering waar Hotch zijn vrouw vermoord wordt.

En vriendin smst net dat haar relatie over is, dus vanavond gaan we goed aan de wijn!
VG voel je je vandaag al wat beter?
Haha, ja hoor!

Het is maar een serie, het is niet echt. Dat bloed is gewoon ketchup. Toch?
Nee, je miste je vriend zo zei je..
Sorry hoor dat ik er niet was gisteravond, ik was bij een vriendin. Klinkt toch alsof jullie je ook prima vermaken in je eentje met de computer/tv.

Philein, dat lijkt me echt maf als je dan met iedereen op de webcam zit, dat zou ik wel moeilijk vinden hoor!

Ik ga zo eens lekker badderen, heb geen verplichtingen vandaag en het huis alleen met broer, maar gebruik van maken.

Ik kreeg vannacht opeens hele vreemde smsjes, van iemand die mij blijkbaar kent, een liefdesverklaring, maar ik weet niet wie het is? Haha! Ik ga sowieso niks terugsturen, hij had natuurlijk gewoon gezopen en was op zoek naar een bootycall.
Hah Looola, jammer dat je niet weet wie het is!

En ach, enerzijds heel erg leuk mensen te zien op de cam, vannacht kon ik het wel aan ofzo. Niet altijd!

Ik ga nu de deur uit! Tot later!
Tsja, z'n naam stond er wel bij, maar ik weet het nog steeds niet. Blijkbaar heeft hij niet zo'n indruk gemaakt op mij.

Doeiiiii tot later!!
Een (niet z'on) stille aanbidder, Looola.

Ik word dan toch altijd nieuwsgierig.

Ja, met mij gaat het wel weer.

Ik heb zo nu en dan echt een dag dat ik het even niet trek.

Maar dat is nu weer over.

Jullie nog plannen voor het weekend?
Nee, duidelijk niet bepaald indruk gemaakt Looola, haha.

VG, natuurlijk heb je die momenten, heel erg normaal! Is uberhaupt al knap hoe jullie bij elkaar blijven, sterke relatie!

Ik heb allerlei afspraken, maar nu even niks. Vanavond naar een vriendin, morgen paard en 'savonds naar...jawel..Ben S. Of nou ja, eigenlijk komt hij naar ons. In een tent hier in de buurt.
---
--
Goeiemorgen

O wat leuk Majmaj, dat je weer gaat schilderen.

Ik krijg ook weer zin.

Ik kan ook niet schilderen/tekenen als in iets realistisch schilderen, zoals een persoon of een huis.

Maar kunst is wat je er zelf van maakt natuurlijk.

Een mooi symbool.....

Ik moet denken aan New Zealand, ik zal even kijken of ik een afbeelding ervan kan vinden.

Volgens mij staat dat best mooi op een schilderij.

Heerlijk gegeten met mijn vriendin gisteravond.

Voor 10 pond pp, glas wijn, voorgerecht en zalm met groente en patatjes als hoofdgerecht. En dan zeggen mensen dat London duur is!

Gepraat over haar relatie, die dus uit is. Ze waren nog maar 4 weken bij elkaar, maar het zat toch best diep bij haar.

Vandaag met andere vrienden afgesproken.

En morgen sollicitatie.

En ik moet nog steeds beslissing of ik naar Egypte ga.

Ik kan voor weinig geld heen, maar toch zal ik daar dus nog kosten hebben. En ik wil ook duiken.

Ik heb het geld, maar ik heb geen baan. Moet ik dan mijn geld hier aan uit gaan geven?

Maar dit is waarschijnlijk mijn laatste kans, want ik ga in april van haar vrienden lijst af (haar broertje gaat er weer op).

Op zich heb ik deze week niks te doen, alleen op telefoontjes wachten.......

Wat zouden jullie doen?
Hoi!

Maj, dus je kunt aan de slag met je verfspullen! Ik ben eigenlijk niet zo heel creatief op dat gebied, dusse...sluit helemaal aan bij VG's suggesties!

VG, lekker wezen eten met je vriendin dus, en vandaag? Schijnt het zonnetje bij jullie ook zo?

Ik heb het vannacht weer laat gemaakt. "Even" wat drinken bij in de stad met een vriendin werd uiteindelijk nachtwerk en twee telefoonnummers rijker.

Nr. 1 vind ik niet zo leuk eigenlijk.

Nr. 2 is erg leuk, maar heel erg jong.

En contact met ex blijft ook bestaan.

Tja.
Erg jong=erg leuk. Ik spreek uit ervaring.......
Ook een mooi motto

Kom even op Skype, laat ik een foto zien
MajMaj, leuk dat je toch gaat schilderen! Ik vind V's suggesties ook leuk.

Philein, goed bezig!! Nr 2 proberen kan geen kwaad toch.

Viva, moeilijk dilemma wat betreft Egypte! Van de ene kant heb je nu tijd omdat je geen werk hebt, maar ik zou me niet zo prettig voelen om te gaan als ik niet wist wanneer er weer geld binnen zou komen. Het is ook belangrijk dat je binnenkort weer naar je vriend toe kan gaan natuurlijk. Heb je al besloten?
Ik heb besloten niet naar Egypte te gaan.

Heel jammer, maar ik doe het niet.

Inderdaad nog geen zekerheid van een baan, en ik wil ook nog naar Macedonie. Dus alles te samen, wordt dat te veel geld.

Ik hoop dat als ik bv dinsdag van NCL hoor dat ik ben aangenomen, en de maandag erop kan beginnen, ik dan nog even naar Macedonie kan. Ligt ook aan de prijzen van de tickets.

Verder geen nieuws, morgen 2e sollicitatie bij EF.

Nog steeds geen idee van het salaris daar is.

We zullen zien.

xxx
tot later ...I'll be back
Viev, toch maar niet naar Egypte, ach, snap ik ook wel..vandaag je gesprek bij EF..succes vast!

Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt en je je liefde weer gauw kunt zien. Dat zou toch wel heel leuk zijn he!

Heidel, welkom terug! Ben benieuwd hoe je weekend was!

Mijn drie dagen van relaxen, stappen tot in de late uurtjes en toch best veel alcohol zit er per vandaag op. Was wel erg gezellig! Vandaag nog wel even de tijd om van het zonnetje te genieten, ga met vriendin naar paard, zij mountainbiken, ik rijden. Gezellig
IK HEB DE BAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maandag beginnen.

Nu goedkope tickets naar Macedonie zoeken!

xxxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven