Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
uma wat fijn dat je morgen naar huis mag! En dat het goed gaat leuk even wat van je te horen!!! Lekker genieten dus!
mag ik van het weekend uminini zien dan ????

Ahhhhhh foto ?!

Bengel .... Alles goed met bengelbaby ???

Ik denk dat ik 2 uur oppas vraag en of ze haar dan naar mn werk wil brengen... Dan fiftie fiftie
We zijn weer helemaal bijgepraat 5x5! Wat naar dat je nog steeds zoveel onduidelijkheid hebt over je gezondheid. En dan nog de problemen met je dochter en de oren van je zoon, pittig hoor. Ik denk dat het heel verstandig van je is om een eventuele derde voorlopig op de lange baan te schuiven.

Hoera, uma is alweer online vanuit het ziekenhuis! Gaat het goed met je, niet te veel napijn van de KS? En natuurlijk is S de mooiste baby van de wereld!! (Op L na dan hè ) Je klinkt al net zo gelukkig als bengel, heerlijk hoor, dat verse babygeluk. Ik ben superblij voor jullie allebei.

Viool heb je nu je vriendin uit brazilie al kunnen zien?

Ja, het is mooi he meiden, alle babietjes zijn gezond en wel geboren, heel bijzonder. En de eerste is bijna 1. Wat een jaar... Benieuwd of er in de toekomst nog een keer een zwangere onder ons zal zijn, wie weet. Ik hoop 5x5 over een tijdje. En rikst, hebben jullie misschien nog plannen voor een 4e?? (of had ik dat al eens gevraagd?)

Amalia hoe gaat het, ben je nog ziek en verdrietig?

Tieger jammer van je sollicitatie, hopen op intern dan maar.

RW hoe is het bij jou met de zieken, is bij jullie iedereen incl jijzelf weer helemaal beter? Over een maand is J al jarig, hoe vind je dat, leuk of ook dubbel?

Lmeisje nog steeds ziek Wil niks natuurlijk, alleen maar mama mama mama. Is ook wel weer heel lief en knus, maar ze is een zielig hoopje koorts en snot zo hoor, de kleine lieverd. Gelukkig ligt ze nu eventjes in haar bedje, ik hoop dat ze goed slaapt. Ze heeft wel een paar hapjes appel op, dat viel mee. En ze drinkt lekker veel bij mij, dus dat is goed.
2 of 3 uur oppas is vast goed te doen voor ootje toch viool? Ze is daar misschien wat moe van, maar dan de rest van de dag lekker weer bij jou. Is een mooie manier omte wennen dat je er niet altijd bent, zo even een paar uurtjes ipv een hele dag.
Hey Uma, jippieieie, morgen weer naar huis mag! Je klinkt blij en trots! Fijn he, dat ze er nu is!

Ootje gaat het vast leuk vinden, Viool. Zoals je al zei: volop aandacht!

Middelste is vandaag voor het eerst naar de psz. Ik dacht echt dat het draaaaama zou worden. Eh...nou, niet dus! Hij rende nasr binnen, gelijk spelen. Ik dacht ik blijf even om te kijken hoe het gaat, maar op een gegeven moment ben ik maar weggegaan. Ik zeg tegen hem: ik ga nu even weg. Jij mag nog even lekker spelen en dan kom ik je straks weer ophalen. Tot straks. En hij zegt gewoon......doeiiiiiiii!

Hihihihi, nou ja, gelukkig dat het zo gaat.
Goed van middelste Rikst! Niet alleen maar peuterstreken dus, gelukkig.

Viool, buik als skippybal?? Neeeee, dat kan ècht niet hoor
Ach, arme lmeisje... Zo ziekjes! Beterschap daar!

En nee, geen 4e hier. Ik vind het superleuk, maar met 3 is allesnog redelijk goed te regelen. Met 4 moet je echt een andere auto, verbouwen, etc. Dus het is goed zo.

5x5, hopelijk ben je er snel achter wat er scheelt.

En ook nog steeds veel pijn dus...

En wat pittig idd met je dochter. Fijn, dat jullie er nu mee aan de slag kunnen.

Tieger, jammer vd sollicitatie...

Wanneer weet je meer over de interne mogelijkheden?
Rikst wat stoer van jongste!!!

Uma, fotoooooo!!!!

5x5 dat endometriose klinkt niet zo gek, gezien die pijn en stolllingen die je verliest... maar als jullie straks die 3e nog willen hoop ik echt niet dat dat het is

Goed dat er wat opgezet wordt voor je dochter. Hopelijk heeft ze er baat bij.

Sardegna, wat sneu L meisje ziek. Er heerst weer wat, want mijn oudste heb ik ook al 2 dagen ziek thuis. Overdag gaat het wel maar ;s avonds krijgt hij koorts. Sterkte daar een beterschap!

Viool die man van jou, sorry maar die is echt niet aardig bezig hoor! En ook niet fijn dat hij zo de dekens op O gooit want dat geeft jou ook geen lekker gevoel om een keer weg te gaan. Maar je kan natuurlijk niet altijd bij haar blijven. Hij is haar vader en moet ook gewoon voor haar (kunnen) zorgen. Het is niet alleen jouw kind, maar ook van hem.

Mss maar eens een dag weg gaan een Ootje bij hem laten. Dan komt hij er vanzelf achter hoe het gaat en dat gaat echt wel goed.

En arme M viool.. ik moet soms ook heel erg lachen om iets waar de jongens dan boos om worden, erg he?

Verder weet ik het niet meer want er kwam 2 telefoontjes tussen,
hallo wat ongezellig hier
ja ik ben er weer

volgens mij heeft meisje oorpijn, ze wil niet liggen en wrijft steeds huilend over haar oortje

bij jou ook alweer een zieke amalia, bah.

LENTE, waar blijf je??

jaaa, umamini en bengelbaby foto's graag!

wij zijn helemaal niet ongeduldig verder
Foto van umamini!

Wat een lief poppetje.
Het lukt me nog niet om foto's te plaatsen. Ik ben ook zo'n enorme sukkel met dat soort dingen. Maar ik zal blijven proberen, zodra ik weer meer tijd heb. Het zijn even rare dagen in die kraamweek, maar die is nu weer voorbij, dus we gaan het gewone leven weer oppakken.
Even een klein updatetje, op de foto die gisterochtend gemaakt was, was behoorlijk wat ontlasting te zien, een verstopping dus. Nu had ik al een vermoeden dat ik verstopt zat, omdat ik de afgelopen weken moeilijk naar de wc kon en als het ging maar kleine beetjes ontlasting had (en donkergroen van kleur ), daar komen dus ook de pijnklachten vandaan denk ik. Ik heb naast vezels nu ook een klysma van de apotheek omdat vezels en alle huis, tuin en keukenmiddeltjes tot nu toe niet werken. Als dat niet gaat werken moet ik maandag terug naar de huisarts en dan wordt het misschien toch een opname, willen jullie heel hard duimen voor me dat dat niet nodig is?

En dan maar hopen dat die verstopping niet een 'ernstiger' onderliggende oorzaak heeft .
En ik ben dus wel al bekend met darmklachten maar dan de tegenovergestelde variant, heb geen moment aan een mogelijke verstopping gedacht (pijn trok helemaal door naar m'n rug, vandaar dat aan m'n nieren gedacht werd). In ieder geval hoop ik dat die klysma werkt en dat ik er met de internist achter kom waar die verstopping nou zomaar vandaan komt.
Nou, hopelijk is het zo 'simpel' 5x5! Dat zou makkelijk opgelost zijn. letterlijk . Sterkte

Bengel, ehhh, de kraamweken duren 6 ZES dus weken hoor. Liggen jij. En zeker na een keizersnee ga je helemaal niet de dagelijkse gang van zaken oppakken. Jij gaat je laten verwennen, van je prachtige zoon genieten, wennen aan een piemeltje en genieten. Oh, zei ik dat laatste al?

Hoe reageren de meisjes op hun broertje? Gezellig hoor zo;n humpje erbij
ZES weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nou dat gaat me niet lukken hoor. Ja genieten van dat mooie en lieve mannetje met mooi piemeltje wel (ik moet er bij iedere verschoning even goed naar kijken, haha), maar weinig doen, gaat niet lukken. Ik zal niet zwaar tillen, en vooral goed uitkijken en voorzichtig doen, maar ik wil wel weer de gewone dingen oppakken.

Beetje wandelen, volgende week weer proberen een stukje te fietsen, als mijn enorme aambei dat toelaat (dat geluk heb ik dan weer, een keizersnee, en toch ook nog een aambei door de persweëen).

De meisjes zijn zo trots op en blij met hun broertje. Veel knuffelen en kusjes geven. De oudste had eerste nog even pech, want die had de waterpokken, maar die mag alle schade van het niet mogen kussen weer inhalen.

Uma wat fijn dat je alweer naar huis mag. Goed teken zeg! Geniet van je kraamweek, want die vliegt weer voorbij.
bengel wat fijn dat het allemaal zo goed gaat! Zo te horen ga je een stuk sneller in je herstel dan ik toen! Goed joh maar wel rustig aan doen he is je man nog een tijdje thuis?

Sjonge en je kraamhulp alweer weg was het een fijne?

5x5 ik ga voor je duimen wat een zorgen zeg en ook voor je dochter en zoon veel sterkte!

euh even verder teruglezen
Gelukkig, 1 foto is gelukt op hyves.
sardegna hier geen zieken meer hoor! Ja allemaal snotverkouden haha maarja whats new...

Zielig joh dat L zo ziek is o dan zijn ze zo zielig klinkt wel als oortjes ja als ze niet wil liggen en naar haar oren grijpt heb je er iets voor? Misschien neusspray ofzo?

rikst wat stoer dat hij zo naar de psz ging! Dat is volgensmij wel typisch wat voor de 2de hoor die heeft het allemaal al van grote broer/zus gezien! Was hier bij dochter ook geen probleem, was bij oudste wel anders.

J over een maand 1! Ik vind het helemaal leuk, het word echt steeds weer leuker met hem het is zo genieten hoe ouder hoe makkelijker ik vind het ok, ook de wens voor een 4de is echt niet meer aanwezig het is zo leuk zo helemaal compleet!

vandaag ging hij voor het eerst staan!!! Noujaaa ben ik niet gewent zo snel haha
*gaat nu naar hyves!*
Vioolnaar hyves
RW 1 jaar wordt die jongen van jou alweer! Kun je nagaan, ik kan me nog herinneren dat we een jaar geleden allemaal zaten te wachten op de eerste forumbaby, en nu wordt hij alweer een jaar.

Leuk zeg dat hij ook al gaat staan. Zal vast nog wel wat blauwe plekken gaan opleveren....
Even bijgelezen net. Wat leuk dat jullie foto's hebben geplaatst van bengelbaby en Umini.

Goh wat mooi toch dat hele pasgeboren.

Sardegna. Wat zielig ziek meisje ....

Amalia hier ben ik gezellig

Rikst fijn dat middelste goedging op psz

Oppassen ging goed en Ootje slaapt nu. Ze heeft vandaag weer zoveel op, lol!

Mn jurkjes zijn binnen wat zijn die lief.

Nu wordt ze wakker .... ..... Oh stil.

Mn vriendin is er. Leuk! Ben heel blij dat ze er is. Ootje en J speelden op het kleed vandaag.

J is heel anders, lachen, druk, wild, bam-bam.

Ootje isecht een meisje
Bengel fietsen kan gewoon hoor, ik was thuis en ging fietsen ( ik hou zo van fietsen en ik had natuurkijk maanden niet kunnen fietsen)
Viool ken jij ook kleren en babyspullen van bamboe? Mijn kraamverzorgende had het erover. Ze heeft me een website gegeven hierover, ik ga zo even kijken. Ik had er nog nooit van gehoord, maar misschien jij wel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven