Full House deel 3
dinsdag 15 februari 2011 om 12:56
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'113000Umini
2-3-'1129805450 gr
60 cm
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'113000Umini
2-3-'1129805450 gr
60 cm
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
zaterdag 5 maart 2011 om 10:17
Goeiemorgen allemaal
5x5 sterkte met de buikklachten, hopelijk valt het mee.
Viool fijn dat oppassen goed ging. Hoe is het nu met man? Is hij vrij dit weekend, tijd voor een beetje quality time samen misschien? Al is het maar een avondje.
Bamboe kleren bengel? Nooit van gehoord. Ben nieuwsgierig, kun je de site plaatsen?
Jippie, uma lekker naar huis vandaag met umamini! Lekker joh. En dan kun je ons tenminste weer op de hoogte komen houden
Lmeisje nog ziek helaas, ze is echt zielig, overal komt prut uit: snotneus, slijm ophoesten, ontstoken ogen Koorts gezakt naar 39 dus wie weet heeft ze het ergste alweer gehad.
5x5 sterkte met de buikklachten, hopelijk valt het mee.
Viool fijn dat oppassen goed ging. Hoe is het nu met man? Is hij vrij dit weekend, tijd voor een beetje quality time samen misschien? Al is het maar een avondje.
Bamboe kleren bengel? Nooit van gehoord. Ben nieuwsgierig, kun je de site plaatsen?
Jippie, uma lekker naar huis vandaag met umamini! Lekker joh. En dan kun je ons tenminste weer op de hoogte komen houden
Lmeisje nog ziek helaas, ze is echt zielig, overal komt prut uit: snotneus, slijm ophoesten, ontstoken ogen Koorts gezakt naar 39 dus wie weet heeft ze het ergste alweer gehad.
zaterdag 5 maart 2011 om 10:47
Goedemorgen,
Het zijn kleertjes en andere dingen gemaakt van zoveel procent bamboe.
Google maar op "van bamboe", dan komt de site er wel uit rollen. Het lijkt dezelfde eigenschappen eenbeetje te hebben als zijde en wol. Maar ik weet het niet....
Sardegna wat zielig dat je meisje weer zo ziek is. Het houdt maar niet op bij jullie hè! Ik hoop met jou dat het alweer op zijn retour is, en dat idd heel snel de lente zal komen, want daar zijn we allemaal weer aan toe, maar ik kan me voorstellen jij helemaal met al die zieken die je al hebt gehad.
Het zijn kleertjes en andere dingen gemaakt van zoveel procent bamboe.
Google maar op "van bamboe", dan komt de site er wel uit rollen. Het lijkt dezelfde eigenschappen eenbeetje te hebben als zijde en wol. Maar ik weet het niet....
Sardegna wat zielig dat je meisje weer zo ziek is. Het houdt maar niet op bij jullie hè! Ik hoop met jou dat het alweer op zijn retour is, en dat idd heel snel de lente zal komen, want daar zijn we allemaal weer aan toe, maar ik kan me voorstellen jij helemaal met al die zieken die je al hebt gehad.
zaterdag 5 maart 2011 om 18:09
Ben je alweer terug van je vriendin? Was het leuk?
Voel me heel goed, dankjewel.
Baby is heel tevreden, slaapt redelijk veel. Tot nu drinkt hij 's avonds tegen 22 uur à 22.30 bij mij, dan pas rond half 4 à 4 uur weer (moet ik hem wakker maken) en dan rond 8 uur weer. .Ik maak dus hele goede nachten, en mag tot nu toe helemaal niet klagen. Dat doe ik dus ook niet. Hij is zo lief en makkelijk, lijkt op zijn oudste zus. Die sliep door toen ze 2 weken oud was.
Voel me heel goed, dankjewel.
Baby is heel tevreden, slaapt redelijk veel. Tot nu drinkt hij 's avonds tegen 22 uur à 22.30 bij mij, dan pas rond half 4 à 4 uur weer (moet ik hem wakker maken) en dan rond 8 uur weer. .Ik maak dus hele goede nachten, en mag tot nu toe helemaal niet klagen. Dat doe ik dus ook niet. Hij is zo lief en makkelijk, lijkt op zijn oudste zus. Die sliep door toen ze 2 weken oud was.
zaterdag 5 maart 2011 om 18:23
Zo wat goed, je gaf ook aan dat je dat wel nodig had ( na deze zwangerschap ) dus ben blij dat dat ook zo werkt nu.
Heb je bengelbaby bij je bed ?
Hoe vinden de kinderen het tot nu toe ?
Bij mijn vriendin kon ik Ootje half bloot neerleggen ( thuis te koud ) en wat doet ze, ze verplaatst zich door haar benen om
Hoog - omkiepen - terug op rug - etc en zo draait ze een rondje met haar hoofdals as.
Jammer dat dat thuis niet gaat maar ik hoop datde temperaturen buiten stijgen.
Heb je bengelbaby bij je bed ?
Hoe vinden de kinderen het tot nu toe ?
Bij mijn vriendin kon ik Ootje half bloot neerleggen ( thuis te koud ) en wat doet ze, ze verplaatst zich door haar benen om
Hoog - omkiepen - terug op rug - etc en zo draait ze een rondje met haar hoofdals as.
Jammer dat dat thuis niet gaat maar ik hoop datde temperaturen buiten stijgen.
zaterdag 5 maart 2011 om 18:26
Bij mn vriendin kwam iker achter dat ik, zonder dit expres te doen, mn man eigenlijk vrij heftig dingen heb gespiegeld en teruggegeven op 3 punten , opvoeding, oorlog ( verleden ) en de jongste zoon en de omgangsregelingen best vrij heftig baf boem. Ik denk dat dst best wat veel was. Ik wordt ook steeds rechtstreekser
En zijhad ook inzichten
vruchtbaar dagje
En zijhad ook inzichten
zaterdag 5 maart 2011 om 20:01
zaterdag 5 maart 2011 om 21:32
Uma fijn dat je weer thuisbent. Lekker genieten hè!
Amalia curanol heb ik ondertussen en dat werkt idd als een tierelier. Heb ik bij mijn eerste ook gebruikt. Wat een fijn spul is dat zeg.
Viool wat leuk dat O zich in haar blootje zo verplaatst. Hopelijk wordt het idd snel warmer, dat ze thuis ook wat meer bloot kan liggen.
Ik heb de baby niet bij mij in bed hoor, dat durf ik niet. Heb dat bij die andere 2 ook niet gedaan. Hij ligt gewoon in zijn wiegje naast me.
Amalia curanol heb ik ondertussen en dat werkt idd als een tierelier. Heb ik bij mijn eerste ook gebruikt. Wat een fijn spul is dat zeg.
Viool wat leuk dat O zich in haar blootje zo verplaatst. Hopelijk wordt het idd snel warmer, dat ze thuis ook wat meer bloot kan liggen.
Ik heb de baby niet bij mij in bed hoor, dat durf ik niet. Heb dat bij die andere 2 ook niet gedaan. Hij ligt gewoon in zijn wiegje naast me.
zaterdag 5 maart 2011 om 21:52
zondag 6 maart 2011 om 10:26
Goeiemorgen.. Man en ik eensch.. Dat we naar ikea gaan..op de wc vraag ik me ineens af.. 4 kinderen en een kast van 9 paketten .... Dat gaat toch nooit ??
Zucht.
Ik geniet van mn 4 kinderen weekend hier! Ootje slaapt al na haar bad en fruit. Cviool is zo vrolijk en blij wat mis ik hem toch, zelfs de rommel die hij maakt.
Op mviool ben ik trots: ik voorzag net een ruzie.
We zijn net sardines in een blik. Mviool en cviool waren op kamer
Zucht.
Ik geniet van mn 4 kinderen weekend hier! Ootje slaapt al na haar bad en fruit. Cviool is zo vrolijk en blij wat mis ik hem toch, zelfs de rommel die hij maakt.
Op mviool ben ik trots: ik voorzag net een ruzie.
We zijn net sardines in een blik. Mviool en cviool waren op kamer
zondag 6 maart 2011 om 10:31
En dviool wilde zn spreekbeurt perse daar doen. Nou eigenlijk passen 2 kinderen er nauwelijks in en dan 2 drukke en 1 lerende... Ik zeg dviool beneden is het nu rustig. Neeee ik moet en zal nu boven ik ga ze wegjagen.
2 minuten later mviool en cviool trap af, nu heb je het,....
Mviool: ik heb de situatie voor iedereen opgelost wij twee buiten en dviool zn huiswerk doen.
Waaaauwwww.
Vanavond wil k dan nog een gesprek over wat is " een situatieGOED oplossen ?" ( dviool was dus met deo gaan spuiten inde kamer )
Nu even afruimen en stofzuigen. Later meer.
Een heel fijnedag allemaal, mooi weer, toen jij dat vanmorgen schreef nog niet
2 minuten later mviool en cviool trap af, nu heb je het,....
Mviool: ik heb de situatie voor iedereen opgelost wij twee buiten en dviool zn huiswerk doen.
Waaaauwwww.
Vanavond wil k dan nog een gesprek over wat is " een situatieGOED oplossen ?" ( dviool was dus met deo gaan spuiten inde kamer )
Nu even afruimen en stofzuigen. Later meer.
Een heel fijnedag allemaal, mooi weer, toen jij dat vanmorgen schreef nog niet
zondag 6 maart 2011 om 10:47
Goed van mviool, zelf conflict oplossen. En niet zo goed van dviool (deo spuiten naar z'n broertjes, tsss )
Bengel wat klink je goed, en wat slaapt bengelbaby lekker zeg, heerlijk! Dan kun je zelf tenminste ook een beetje tot rust komen en herstellen.
Uma lekker thuis! Heb je fijne kraamhulp? En 2 trotse zussen?
Amalia heb je topic gelezen, maar geen goede raad beschikbaar, sorry.
Lmeisje nog ziek. Gister was waardeloos, ze at niks (snap ik als je ziek bent), maar drinken ging ook bijna niet, als ik haar maar een beetje kantelde om aan te leggen begon ze alweer te brullen. Ik spray nu zo'n beetje ieder uur haar neusje met zout/kamille oplossing, dat werkt wel goed, er komen bakken (bloederig) snot uit. Geeft ook wel wat verlichting op haar oortje volgens mij. Vanmorgen dronk ze weer goed en ontspannen en net 2 hapjes peer op. Ze ligt nu al 3 kwartier te slapen, lukte gister ook niet echt (terwijl ze normaal een ochtendslaapje van 2 uur doet).
Jongste zoon kan echt al goed lezen trouwens, zo leuk! De jongens zijn nu samen rebussen aan het maken omdat ze zometeen een speurtocht in de tuin uit gaan zetten voor de knuffels, schattig
Heerlijk zonnig weer idd, wel koud, -2 vanmorgen toen ik aan het hardlopen was.
Bengel wat klink je goed, en wat slaapt bengelbaby lekker zeg, heerlijk! Dan kun je zelf tenminste ook een beetje tot rust komen en herstellen.
Uma lekker thuis! Heb je fijne kraamhulp? En 2 trotse zussen?
Amalia heb je topic gelezen, maar geen goede raad beschikbaar, sorry.
Lmeisje nog ziek. Gister was waardeloos, ze at niks (snap ik als je ziek bent), maar drinken ging ook bijna niet, als ik haar maar een beetje kantelde om aan te leggen begon ze alweer te brullen. Ik spray nu zo'n beetje ieder uur haar neusje met zout/kamille oplossing, dat werkt wel goed, er komen bakken (bloederig) snot uit. Geeft ook wel wat verlichting op haar oortje volgens mij. Vanmorgen dronk ze weer goed en ontspannen en net 2 hapjes peer op. Ze ligt nu al 3 kwartier te slapen, lukte gister ook niet echt (terwijl ze normaal een ochtendslaapje van 2 uur doet).
Jongste zoon kan echt al goed lezen trouwens, zo leuk! De jongens zijn nu samen rebussen aan het maken omdat ze zometeen een speurtocht in de tuin uit gaan zetten voor de knuffels, schattig
Heerlijk zonnig weer idd, wel koud, -2 vanmorgen toen ik aan het hardlopen was.
zondag 6 maart 2011 om 14:18
Ha, ik zoef naar Hyves!!!
Ha ha ha ik vind het een geweldige oplossing van Dviool om deo te spuiten! Zodra mijn man bij dat gedeelte van zijn ochtenritueel aankomt in de badkamer ben ik ook weg. Ik heb gewoon netjes een roller waar niemand last van heeft (behalve als ik hem laat vallen en erover glas ligt) maar hij moet minstens 45 seconden onder elke oksel non stop spuiten :puke: Alsof hij veel zweet, not. Als hij nou een woeste bouwvakker was.. Nee hoor, kantoorpikkie.
Maargoed, ik moet wel lachen om die oplossing.
Ik ben alleen met Aatje. Helemaal bedacht dat ik al om half 10 de auto in zou stappen om om 10 uur bij Loods 5 voor de deur te staan. Uurtje shoppen en weer terug. Maar ik deed haar in bad en toen was ze om half 10 alweer moe. Prima, eerst slapen, en daarna naar Loods 5.
Ik zit heel goed georganiseerd in de auto (dat heb je soms, dat je denkt: jee wat heb ik alles vlot voor elkaar en niets vergeten), hoor ik voor ik nog de straat uit rij dat er 6 km stilstaande file op de A1 staat.
Toen zaten we 5 minuten later de oude commode van de jongens te repareren En ze werd heel snel weer moe, dus ligt alweer 2 uur te tukken.
Ik ga straks met de jongens nog wel even naar buiten, want het is zulk lekker weer!
Oja, nu naar hyves!
Sardegna, gaaf dat lezen! L wil ook zo graag schrijven. Gaat ie allemaal woorden overschrijven uit een boekje, zo grappig.
Ha ha ha ik vind het een geweldige oplossing van Dviool om deo te spuiten! Zodra mijn man bij dat gedeelte van zijn ochtenritueel aankomt in de badkamer ben ik ook weg. Ik heb gewoon netjes een roller waar niemand last van heeft (behalve als ik hem laat vallen en erover glas ligt) maar hij moet minstens 45 seconden onder elke oksel non stop spuiten :puke: Alsof hij veel zweet, not. Als hij nou een woeste bouwvakker was.. Nee hoor, kantoorpikkie.
Maargoed, ik moet wel lachen om die oplossing.
Ik ben alleen met Aatje. Helemaal bedacht dat ik al om half 10 de auto in zou stappen om om 10 uur bij Loods 5 voor de deur te staan. Uurtje shoppen en weer terug. Maar ik deed haar in bad en toen was ze om half 10 alweer moe. Prima, eerst slapen, en daarna naar Loods 5.
Ik zit heel goed georganiseerd in de auto (dat heb je soms, dat je denkt: jee wat heb ik alles vlot voor elkaar en niets vergeten), hoor ik voor ik nog de straat uit rij dat er 6 km stilstaande file op de A1 staat.
Toen zaten we 5 minuten later de oude commode van de jongens te repareren En ze werd heel snel weer moe, dus ligt alweer 2 uur te tukken.
Ik ga straks met de jongens nog wel even naar buiten, want het is zulk lekker weer!
Oja, nu naar hyves!
Sardegna, gaaf dat lezen! L wil ook zo graag schrijven. Gaat ie allemaal woorden overschrijven uit een boekje, zo grappig.