Full House deel 3
dinsdag 15 februari 2011 om 12:56
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'113000Umini
2-3-'1129805450 gr
60 cm
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'113000Umini
2-3-'1129805450 gr
60 cm
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
woensdag 2 maart 2011 om 10:56
Sinds begin november staat er een bus in onze benedenverdieping rikst en sinds de geboorte van ootje staat het weer stil. Ik doe dit dus nooooit meer, in een on af huis wonen. Man wil nu bouwgrond in noord brabant, leuk maar ik wil vooral iets wat af is! Man is nogal van de leuk, ik koop een bootje, motor, landgoedje maar ondertussen heb ik zo een oudste die naar het gymnasium gaat en niet eens een buro of eigen kamer heeft. Ik hoef echt die design keukens en vloeren niet meer waar ik over droomde ben nu al bllij met iets simpels ALS een muur of vloer
JaaaaaaUma Uma Uma ! Mooie dag voor een bevalling, zon ....
JaaaaaaUma Uma Uma ! Mooie dag voor een bevalling, zon ....
woensdag 2 maart 2011 om 12:18
Weet is Sardegna, dat de provinciale staten hier niet mee gaan. Maar ik vind het wel frappant dat ze hier eerst faliekant tegen zijn, en vervolgens zo weer meewaaien met de VVD en CDA. Juist bij zoiets precairs als dit onderwerp, ik krijg er sterk het idee van dat ze nu juist meestemmen, in de hoop dat er in de toekomst aan ze gedacht wordt. Terwijl de achterban geloof ik niet echt voor was. En de vraag is dan hoe dat dan verder gaat.
't Is nu even een principekwestie geworden. :s
't Is nu even een principekwestie geworden. :s
woensdag 2 maart 2011 om 14:44
Ja, alle partijen zijn draaikonten zo nu en dan, waardeloos. En ik heb niet de illusie dat er een partij bestaat waar ik 100% achtersta. Maar ik vind groen links nog steeds de beste keuze, jammer dat femke weg is.
Overigens vind ik d66 een behoorlijke meewaaipartij... Ach, zo kun je over alle partijen een hoop negatieve dingen zeggen, da's ook weer zo.
Ja, uma! Ik hoop het zo voor haar! Ze zal haar iphone toch wel aan haar hand vast geplakt hebben zitten? We hebben nog niks gehoord, als alles maar goed gaat...
Hoe is het amalia, erg ziek?
Overigens vind ik d66 een behoorlijke meewaaipartij... Ach, zo kun je over alle partijen een hoop negatieve dingen zeggen, da's ook weer zo.
Ja, uma! Ik hoop het zo voor haar! Ze zal haar iphone toch wel aan haar hand vast geplakt hebben zitten? We hebben nog niks gehoord, als alles maar goed gaat...
Hoe is het amalia, erg ziek?
woensdag 2 maart 2011 om 14:54
Nee niet erg ziek. Wel erg moe. Ik heb spierpijn vanuit mijn schouders naar mn nek, slap, rare buik zo nu en dan en een dof gevoel. Maar ik heb ook 3 nachten slecht geslapen, dat werkt ook niet mee. En mijn lieve poesje begraven. Ik snap nu wel waarom ik zo enorm emo was; omdat ik niet lekker aan het worden was.
Ik snap echt niet dat er zoveel mensen, en vooral vrouwen, Femke H zo leuk vinden. Dat is toch echt een ubermuts? Pff, vermoeiend mens. Altijd haar kont in de krib. Ik moet nog stemmen, ben nog niet gegaan.
Wie ging hier nou strategisch stemmen op links? Dat is niet slim he, want dan gaat het kabinet misschien vallen. Strategisch is juist rechts. En die Geert, die krijgt natuulijk nergens een vinger in de pap. Malle ragebol.
OH, even met de schilder babbelen.
Ik snap echt niet dat er zoveel mensen, en vooral vrouwen, Femke H zo leuk vinden. Dat is toch echt een ubermuts? Pff, vermoeiend mens. Altijd haar kont in de krib. Ik moet nog stemmen, ben nog niet gegaan.
Wie ging hier nou strategisch stemmen op links? Dat is niet slim he, want dan gaat het kabinet misschien vallen. Strategisch is juist rechts. En die Geert, die krijgt natuulijk nergens een vinger in de pap. Malle ragebol.
OH, even met de schilder babbelen.
woensdag 2 maart 2011 om 15:03
Ja, lief kaartje! Mooi bengel, dank je wel. 2e naam is ook leuk! En ik ben ook benieuwd hoe het met jou en je alleen-maar-slapende baby gaat
Eeehm, strategisch is dus juist wel links als je graag wil dat dit kabinet valt, 't is maar net hoe je het ziet hè. wat mij betreft is iedere dag dat Geert aan de macht is er 1 te veel.
Ik vind Femke ook aan de mutsige kant hoor, maar ik vind haar wel een ontzettend goeie politicus (of politica). En ik stem vooral groen links vanwege GROEN, 't is gewoon de enige partij die het milieu (en vooral de toekomst daarvan) enigszins serieus neemt. 't is maar mijn mening hoor, daar hoeven jullie het natuurlijk ab-so-luut niet mee eens te zijn
Eeehm, strategisch is dus juist wel links als je graag wil dat dit kabinet valt, 't is maar net hoe je het ziet hè. wat mij betreft is iedere dag dat Geert aan de macht is er 1 te veel.
Ik vind Femke ook aan de mutsige kant hoor, maar ik vind haar wel een ontzettend goeie politicus (of politica). En ik stem vooral groen links vanwege GROEN, 't is gewoon de enige partij die het milieu (en vooral de toekomst daarvan) enigszins serieus neemt. 't is maar mijn mening hoor, daar hoeven jullie het natuurlijk ab-so-luut niet mee eens te zijn
woensdag 2 maart 2011 om 15:48
Ha sardegna ik sluit me aan ik stem ook milieu en dier gericht want mijn mening is dat we een asociale soort zijn die geld stelt boven onze aarde maar ik vind dat we onze basis verplicht zijn goed te verzorgen en dat is de aarde en die heeft geen stem en de dieren ook niet en onze kinderen die graag een toekomst hebben op de aarde. Mss te emo van me maar de reden dat ik links stem is o a dat ik wil dat milieu en dier gehoord en niet gebruikt ( lees misbruikt ) worden. Of de zendmast van mn iphone umts netwerk dan im moet weet ik niet maar volgens mij bestaan er genoeg milieu vriendelijke oplossingen in t leven .....
Morse ??? Rooksignalen : v i o o l - a a n - s a r d e g n a -
@ lieve Bengel mooi kaartje!! Vrolijk teder lief
Hopelijk kan ik zo naar mn vriendin. Ook wil ik Ootje hopelijk gauw in de trip trap van mn vriendin. Dat eet makkelijker. Dan ga ik haar ook een boterham geven.
Morse ??? Rooksignalen : v i o o l - a a n - s a r d e g n a -
@ lieve Bengel mooi kaartje!! Vrolijk teder lief
Hopelijk kan ik zo naar mn vriendin. Ook wil ik Ootje hopelijk gauw in de trip trap van mn vriendin. Dat eet makkelijker. Dan ga ik haar ook een boterham geven.
woensdag 2 maart 2011 om 15:53
Femke haha ik zei nog tegen man blij dat dat mens opgehoepeld is ( hij vond haar wel goed schijnt )
Borstvoeding:
Ik vervang nog geen voedingen, mijn ervaring was dat dat vanzelf gaat. Op een gegeven moment na het eerste jaar drinken ze minder melk ( maar volgens mij nog genoeg voor de melkbehoefte )
Ik sta nu steeds bij de melk / baby kwark etc maar nee nog niet. Ze eet nu nog fruit groente bv en soms broodkorst couscous of rijstmeel en ze heeft een paar keer pyamapapje op. ( als ik werk ) maar de laatste keer alleen fruithap
Borstvoeding:
Ik vervang nog geen voedingen, mijn ervaring was dat dat vanzelf gaat. Op een gegeven moment na het eerste jaar drinken ze minder melk ( maar volgens mij nog genoeg voor de melkbehoefte )
Ik sta nu steeds bij de melk / baby kwark etc maar nee nog niet. Ze eet nu nog fruit groente bv en soms broodkorst couscous of rijstmeel en ze heeft een paar keer pyamapapje op. ( als ik werk ) maar de laatste keer alleen fruithap
woensdag 2 maart 2011 om 16:13
woensdag 2 maart 2011 om 16:59
Sardegna ootje drinkt op verzoek en soms om 2 of 3 of 4 uur. Maar dorst drinken ( paar slokjes ) ook.Op mn werk kolf ik niet. Ze drinkt als ik terugkom. Bij de oppas drinkt ze uit de tuit water of melk. Ze drinkt soms voor en soms na de maaltijd. Waar ze het allemaal laat ???
Omdat ze snachts ook drinkt zit ze soms gewoon aan 6-8 voedingen maar altijd 3 maaltijden 2x een stuks fruit en 1x groente of groente-graan
Omdat ze snachts ook drinkt zit ze soms gewoon aan 6-8 voedingen maar altijd 3 maaltijden 2x een stuks fruit en 1x groente of groente-graan