Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na kan ik wel bedenken
quote:bambino schreef op 02 januari 2008 @ 11:35:

godverdomme, heel mijn stuk wegMoet je weer
Balen Bam, maarre niet gekopieerd ? (haha dat kreeg ik altijd van jou om mijn oren geslingerd!)

Leuk Cin dat je de cursus gaat doen!

Jin vervelend dat hij nog niet beter is en idd wat Star ook al zegt, al veel te veel details! Wij hebben geen Ikea-bed hoor! Was dat maar zo die kraken vast niet zo erg als die van ons.

Hier zat de klink van de voordeur los en die is er nu afgevallen en Mart is er mee aan de wandel gegaan met het gevolg dat ik hem nergens meer kan vinden en nu opgesloten in huis zit.
Juud, jullie hadden toch een heel duur bed en die kraakte zo dat jullie over zijn gestapt op een ikea-geval? Of ben ik nu blond?

Haha Mart heeft Thomas-streken. Die heeft zichzelf twee weken geleden in de badkamer opgesloten en ik aan de andere kant van de deur.

Cin, leuk! En veel dingen die ermee samenhangen. Past heel goed bij je denk ik! Ik ben druk in het door jou aangeraden boek aan het lezen.
hahaha, klopt ja dat doe ik normaal dus ook altijd alleen nu dus niet, leert mij weer om het dus niet meer te vergeten, zuchttt..
Helenita, leuk dat de familie komt, aanleiding is minder. Is toch nooit echt vrolijk. "Verhuizing" weer gelukt?

Star, nee dat is niet leuk op de verjaardag van Ceetje. Maar een half jaar later instromen kan toch prima? Tot wanneer wil jij zelf blijven voeden? Of kijk je gewoon hoe het loopt?

Ventje nog niet de oude, drie slokjes yokidrink en een paar slokjes water. Dat is wat ie heeft gedronken. Ik heb in zijn keel gegluurd, maar die is niet schrikbarend rood. Wel net waterijsjes gehaald, druiven en komkommer. Mandarijnen eet ie wel af en toe.
Jin wat voor een boek ben je aan het lezen? Thomas en Mart lijken idd wel op elkaar, allebei van die boeven! Nee we hebben geen ander bed, deze was hartstikke duur! Maar als alles in huis klaar is is dat het eerstvolgende waar ik voor ga sparen (oke na de laptop en de nintendo ds dan en een nieuwe fiets en een... en een..., dus dat duurt nog heeeeeel erg lang).

Nou ben ik net ook nog de helft van de boodschappen vergeten maar wat vervelend dat ik nu de deur niet meer uit kan, moet Vent het uit z'n werk maar meenemen. Het is alleen een beetje zielig voor de hond zo.
Juud, ik lees een boek over bv , aangeraden door Cin. Ik heb net ook de helft vergeten. Maar wel kattenvoer, misschien lust jullie hond dat wel? Als we de boodschappen op een hoop gooien hebben we misschien alles wel .

Is Mart weer helemaal de oude trouwens?
Nee nog erg moe en dus jengelig. Hij wil ook niet eten maar wel oki drinken dus dat scheelt weer.

Ja dat het boek over bv zou gaan dat had ik wel verwacht, maar hoe heet het? Vanmorgen uit de bieb bitterzoet en wraaklust gehaald, dus ik settel me zo ook weer lekker op de bank. Wie van spannende boeken houdt, de boeken van Alex Kava zijn erg leuk om te lezen.

Zo irritant, ik probeer van alles te regelen maar alles wat ik bel zit dicht i.v.m. vakantie
Het handboek borstvoeding van LLL. Leest heel gemakkelijk en lekker weg.

Balen dat Mart nog niet de oude is. Beterschap!

Ik ga even op bed liggen. Doei!
Goedemiddag!

Zo iedereen weer bjizgekomen van de afgelopen dagen?

Hier heeft Tobias vanmorgen tot 9 uur geslapen. Lekker! Hij moest echt nog even bijkomen dus!

Hier dus weinig bij de staatsloterij. Op een gekregen lot 10 euro en mn eigen lot 13.50

Mhh..helaas.

Jinny wat balen dat het nog zo slecht met Thomas gaat! Beterschap voor de kleine man!

Star wat schattig dat Ciara dat zei over het vuurwerk! Ze was niet bang dus.

Juud, lekker balen van je deurkruk. Haha.. ik las even snel het laatste stukje dat alles dicht was, dat ik toch even dat je opgesloten zat ivm die deurkruk

Bam, beetje jammer van je tekst. Heb je wel een leuke jaarwisseling gehad?

Helen, lekker rustig aan vandaag. Lekker relaxen ( ook 1 van de r-en toch?
anoniem_48453 wijzigde dit bericht op 02-01-2008 13:13
Reden: oeps...
% gewijzigd
Naat al ongesteld?

Zo net kraamzorg en kdv geregeld!
Nee nog steeds niet ongesteld, maar durf nog geen test te doen. Ben vandaag pas 1 dag overtijd.

Zo kraamzorg al geregeld, goed zeg Juud!

Hoe ver ben je nu?
Doe je snel Juud

Jin, ik kijk wel hoelang Ceetje nog wel, al heb ik er af en toe wel genoeg van hoor.

Zo krijgt hij zijn vocht toch wel een beetje binnen denk ik Jin. Gewoon even vragen bij kinderarts vrijdag
Hoi,

Jinny, hadden Jinnyman en zoon niet hetzelfde virus? Met diarree etc.?

Hij drinkt al wat beter lees ik. Hopelijk vanmiddag nog een sloot.

Juud ben je al bevrijd?? Haha, wat een situatie.

Naatie, wanneer ga je testen? Spannend..

Ik las net in de Kinderen het artikel over verlegen kinderen en ik herkende CG hierin. Misschien Mal ook haar J.? Nog meer verlegen kindjes?

Het wordt niet altijd begrepen door anderen. Mensen willen gelijk CG op schoot, terwijl we soms net binnenkomen op een verjaardag. Het liefst willen ze dan ook gelijk dat ze lacht, kust en praat. Grrr!!!
Jeee Naat spannend wel!
hier een verkorte poging.

en ben ondertussen natuurlijk weer de helft vergeten.

Hier een rustig oud en nieuw. Ouders van kars waren er dus dat was wel gezellie. Julian hebben we tegen twaalf uur uit bed gehaald en om twaalf uur heeft hij met ons champagne gedronken, vond ie wel wat. (hij kinderchampagne uiteraard)

Verder was ik aan het mopperen op de TNT, er is een kraammand spoorloos (megadoos dus, dus hoe ze die kwijtraken is mij een raadsel). dat dit de haat/liefdeverhouding tussen de TNT en de giraf geen goed doet in 2008. Stelletje sukkels. En dat wij het uiteraard gedaan hebben bij de klant.

Verder wenste ik beterschap voor Thomas, dat hij maar snel opknapt en vroeg ik aan Jinny of ze al wist wanneer haar moeder overkwam.

Kraaaaaaaaaak

Hel: Jammer dat ze om deze mindere reden naar nederland komen, maar voor jullie wel fijn om ze weet te zien.

Cin: dat klinkt wel hoor;)

en verder nog een heleboel (schrijf ik eens een heel stuk, hahaha)

eens ff kijken of tie het nu wel doet.
Oja, voor verjaardag CG tafel en stoeltje aangeschaft. Bij Ikea. En omdat er voor haar niks aan is om dat te krijgen, de kruiptunnel erbij gekocht! Staat mooi naast de trampoline, skippybal, speelhuis, glijbaan etc. Haha, alles voor de motoriek he! (helft staat op zolder hoor)
Bam wat zwaar irri van de mand zeg. Krijg jij nog een bewijs als je het post eigenlijk? Kun je het daar niet op verhalen?

Leuk hoor Cin van de cursus. De dames hier zijn trouwens erg leuk en gezellig. Ik had de laatste avond een zooi leuke kaartjes meegenomen. Je kunt op die avonden ook leuke boeken lenen. Ik ben dus erg enthou als moeder zijnde.
anoniem_1019 wijzigde dit bericht op 02-01-2008 13:28
Reden: tel de leuke woordjes haha
% gewijzigd
ik heb een code uiteraard, maar op een of andere reden is het pakket onvindbaar en uiteindelijk zal het pakket wel ergens tevoorschijn komen, maar wanneer is de vraag. Het is gewoon balen, ook voor de kersverse ouders. nou ja goed ik heb het uiteraard meteen opgelost en dan maar hopen dat het pakket eerdaags ergens beland.

Leuk voor cg een tafel en een stoeltje, heeft julian met sinterklaas gekregen en is hier een groot succes ( de hele dag door gaat de deksel open en dicht. en ook de kruiptunnel is hier een succes, dus cg zal het ook een superkado vinden denk ik.

Julian is overigens niet echt verlegen, maar hij moet wel wennen, logisch toch lijkt mij. Die blijft de eerste tijd ook veilig bij zijn mama of papa.
Ga je tafeltje en stoeltje schilderen Compu? Heb ik toen gedaan en vond ze wel degelijk leuk hoor
Spannend Naat!

Die kruiptunnel is leuk Compu! Nee hier niemand die aan Mart trekt, maar Mart is dan ook zeer stellig hierin en zet het op een gillen als ze het al zouden proberen.

Ik ben nu 11 weken en 3 dagen, zal ik even een banner aanmaken .

Maar ik kan er nog niet zorgeloos van genieten ondanks de goede echo, stom he! Dus nu ga ik maar allemaal dingen regelen, echo hangt op de deur en het namenboekje ligt al naast mijn bed en ik moet zeggen het werkt al wel ! Echt een hele andere zwangerschap tot nu toe, stomme hormonen, had ik bij Mart echt geen last van!
Irritant Bam. Wedden dat ze het over een tijdje terug aan jou bezorgen omdat ze het zogenaamd niet af kunnen leveren? Zijn ze goed in dat soort geintjes.
Neeeee geen banner JuudmvMart
vertel mij wat idd. klote TNT (overigens is de TNt daar geen uitzondering in, maar zijn ze bijna allemaal net zo erg).

Je klink al gevonden Juud?

Ik ben wel eens sleutels kwijt geweest, die vond ik uiteindelijk terug in de zandbak.........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven