Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nee nog niet gevonden maar ik ben ook gestopt met zoeken, dit is mijn eigen qualitytime. Zoeken doe ik wel met Mart erbij, dan is het gedaan met de rust.

Aah ik wil zo graag een banner? Nou ja als ik dan geen banner van je mag kan ik idd mijn nick nog veranderen, haha.

Balen van het pakket Bam, maar hoe heb je het nu zelf opgelost?
Mart slaapt dus duidelijk
Dag!

Zo een nuttige dag al hier, nog-te-doen lijstje slinkt al beetje bij beetje...

Juud: ah ik zou gewoon een banner doen hoor. Harstikke leuk toch joh! Zal ik hem voor je maken?

Klink gevonden? Lekker irritant!

Bam: gaat lekker met jou en tnt zeg! Haha! Komt vast wel boven water maar is idd niet leuk!

Jin: ah thomasje dus erg weinig drinken. Tsja toch maar zo dan, met ijsjes en fruit en wat je al doet. Handig boek dus? Zijn er bij jullie ook lactatiekundigen die langs kunnen komen of zo?

Cin: leuk hoor, beginnen met de cursus! Ben benieuwd! Leer je dan veel meer dan je nu al weet? Volgens mij weet jij namelijk al vrij veel!

Compu: oh leuk de tunnel! Hier ook een succes. i.v.m. teveel speelgoed is hij nu tijdelijk naar boven, maar hier is er al veeeeeeel mee gespeeld. Je moet het waarschijnlijk wel voordoen, was het Ceetje niet die het weigerde tot jij het deed star?

Naat: ga eens snel testen jij! Wij zitten in spanning!

Hel: haha de RRR er weer in, hier ook hoor. Vond het erg vervelend dat vriend weer aan het werk moest, maar stiekem ook wel weer lekker vanmorgen met mijn kleine man wat klooien...

Verder geen nieuws hier eigenlijk. Oh ja had met kerst trouwens nog een mega-blunder... Ik had Ties aangekleed en we gingen brunchen bij mijn moeder. Vriend vond wel dat hij wat onhandig liep, m,aar dat gebeurt wel vaker... Tot hij bij mijn moeder erachter kwam dat ik zijn schoenen gewoon verkeerd om aan had gedaan! Ik vond het wel gek dat de ritsjes aan de buitenkant van zijn voetjes zaten, maar niet bedacht dat ik de schoenen misschien verkeerd aan had gedaan! Tsja, hormonen maar hè! (oh heerlijk, die kan ik nog gebruiken!!!)
Gisteren het nummer van die mensen waar het heen moest opgespoord om na te gaan of het toch niet maandag geleverd is ( buitenlandse klant heeft besteld) toen dat niet het geval was, heb ik gisteren nog een nieuwe mand in elkaar gezet en gisteren bezorgd.
Hahahahaha Bridge, mooie actie!
Bam, je zou ze toch, daar bij tnt? Eikels! Trouwens, erg leuke kerstkaart had je! Ik kreeg em vandaag.

Bridges, haha goeie actie van die schoenen! Ik heb een hebamme die mij en de baby komt controleren als we weer thuis zijn. Ik heb een prettig gevoel bij het beste mens (ze is Nederlandse maar woont al jaaaaaaaaaaaaaaaren hier), en ik heb de problemen met de bv van vorige keer met haar besproken. Ook kan ik in twee zh hier in de buurt bevallen. De ene is wat zweveriger (valt mee hoor), maar hebben echt een protocol voor bv. Mijn voorkeur gaat uit naar dat zh, in de hoop dat ze me een heel eind op weg kunnen helpen. Voor de zekerheid heb ik wel kunstvoeding in huis, want zo´n dramatische toestand met deze baby als met th (moest bijna de couveuse in omdat ie zo was uitgehongerd) wil ik voorkomen.

Compu, wat een berg spullen. CG komt niets tekort! Leuk dat je een herkenbaar artikel las, fijn kan dat zijn he?
Juud, haha een banner. Neeeeeeheeeeeeeeeee!

Naatie, spannend! Heb je al getest?
Oh ja Bam, mijn moeder gaat morgen een ticket regelen voor zaterdag. Dan komt ze.
Ik ga afsluiten voor vandaag. Heel veel plezier morgen! Ik ga aan jullie denken vanuit de sneeuw.
hmmmm mooi op tijd dan, die van jou is al een poos weg. Beter laat dan nooit;) . Was nog een heel karwei, maar vond wel leuk om te doen.
Geen prioritysticker en kerstdrukte Bam, dan duurt het eeuwen!

Gaat ie goed bij jou verder?
Hoi Jinny, doei Jinny, o nee toch hoi Jinny

Fijn dat je goed gevoel bij hebamme hebt.
quote:Star schreef op 02 januari 2008 @ 18:44:

Hoi Jinny, doei Jinny, o nee toch hoi Jinny

Fijn dat je goed gevoel bij hebamme hebt. Lolbroek aan?
Nee hoor, maar je zegt net dat je ons gaat verlaten voor de avond.
ja hier alles goed.

oja die was ik vergeten dan die sticker, heb ze wel liggen

wat fijn dat je moeder zaterdag al komt. hoelang blijft ze?

zal wel een geruststelling voor je zijn.

Kamertje helemaal tip top in orde?
Ik weet het Star, maar ja kan geen afscheid nemen he

Bam, moeder blijft tot de baby er is en dan denk ik nog een paar dagen.
Lieve mama heb jij. En wat Bam zegt, zal idd wel een geruststelling zijn.
echt lief van je moeder inderdaad, en ook erg fijn. Kan je lekker bijkomen van alles en voor Thomas wordt gezorgd. Hoe gaat het met hem, eetlust alweer wat terug?
Wat doe je nou morgen trouwens Bam? En Bridge? Kom je?
avond is nog niet voorbij ;)
Oh Jin dat is fijn dat je moeder al komt en als de baby nu nog heel lang op zich laat wachten blijft ze dan al die tijd? Ik ben zo benieuwd welke naam jullie hebben en hoe het enkakaartje eruit ziet...

Zo de klink weer gevonden Bam, hij had hem verstopt in een vakje van de wandelwagen, ik had zelf al in de vuilnisbak (bah) gekeken. Maar hier ook altijd alles zoek. Afstandbedieningen, telefoons en horloges, het is net een ekster.

Star wanneer ga jij ook alweer naar je lieve schoonfamilie?

Haha Bridge schoenen verkeerd aan, na de bavlling kun je je hormonen ook nog minstens 9 maanden gebruiken, dus voorlopig heb je een goed excuus!
Dinsdag. Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Hoe kun je nu gaan op Mart z'n verjaardag??? Dat kan niet hoor! Laat Starman maar alleen gaan dan kun jij op ons feestje komen! (niet tegen Starman vertellen dat we het die zondag daarna eigenlijk pas echt vieren )
Ghe ghe, hij laat me vast gaan
hahahaha, bavlling dat moet wel een hele aparte bevalling zijn. (ben ik niet van je gewend Juud, dit zijn bamfouten)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven