Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
wow wat klinkt dat bericht gefrustreerd... haha ik ben van mening dat foto's keuren echt niet werkt, ik moet iemand in het echt zien... of beter een ander moet mij in het echt zien, om te weten dat ik echt wel leuk ben
Spammer zit nog bij het verkeerde topic te spammen ook. Hoe dom. Hier zijn helemaal geen vreemdgangers en hebben wij hier volgens mij ook geen behoefte aan.

Theo, jammer dat het irl niet klikte. Wel goed dat het gelijk op tafel gegooid is en gelukkig was het wederzijds. Voel je je toch iets minder naar bij denk ik.

Ben ook een voorstander van gelijk zeggen. Is wel lastig maar dat liever dan nog een tijdje rond dolen met het idee iets op te moeten biechten.

Poezelig, nu je hem aan de telefoon hebt gehad sta je er dan ook anders in? Of zijn de digivlinders er nog steeds?

Daisy, jammer dat het met coa zo afgelopen is. Ik heb in dit geval het gevoel dat het good person, wrong time is. Hij kon je op dit moment niet de aandacht geven die je verdiend.

Rara, heeft er weer een leuk contact bij. Ben benieuwd of het relatiemateriaal gaat worden of een leuke vriendschap.

Miepie, doet lekker rustig aan en laat zich niet gek maken.

Hier gebeurd vreselijk weinig. Mr. Black durft geen contact meer op te nemen volgens mij.

Man van hyves ook niet meer gehoord. Niet erg. Bij hem weet ik dat ik hem regelmatig gaat zien en hoop eerder dat het op een natuurlijke manier duidelijk gaat worden.

Ex-minnaar was gisteravond online, vind hem steeds minder leuk. Niet eerlijk naar mij, naar zijn vriendin maar ook niet naar zichzelf.

Weinig op Badoo geweest. Nadat ik een berichtje van iemand uit Limburg ontving die dacht met 3 regeltjes een paar overnachtingen bij mij thuis en seks te kunnen lospeuteren had ik even mijn buik vol van heel dat ID.
Alle reacties Link kopieren
Waarom gooi je hem er niet vanaf Alive, scheelt je misschien toch wat zorg? Of kun je hem nog niet echt loslaten?

Wat is dat met die mannen ja?

Hebben ze angst om iets te laten weten, of wat zo initiatiefloos.

Ik lees bijv ook vaak op die site, ik wacht het rustig af.

Nou dan ben je toch klaar, of ben ik nu te hard?

Ik vind het leuk om moeite te doen maar een man die enkel in zijn profiel zet ik werk in de bouw en wacht het rustig af denk ik wacht lekker verder ondertussen gaan wij door met leven!

Ik denk elke dag aan dr to be

Maar durf ook echt wel te zeggen hij aan mij, dat weet ik gewoon zeker aan de hand van het contact wat we hebben gehad, misschien komt er ooit nog eens een berichtje, wie weet.
quote:Daisy376 schreef op 06 maart 2011 @ 10:44:

Waarom gooi je hem er niet vanaf Alive, scheelt je misschien toch wat zorg? Of kun je hem nog niet echt loslaten?

Wij hebben een hele lange geschiedenis die teruggaat in de oudheid. En dat wil ik niet opgeven. Het moet hem alleen duidelijk worden dat er geen wij meer zal zijn.

Wat is dat met die mannen ja?

Hebben ze angst om iets te laten weten, of wat zo initiatiefloos.

Bij Mr. Black vermoed ik angst iets te laten weten. Graag willen maar niet weten hoe het in zijn drukke leven in te passen. Hyves man weet ik nog niet te peilen.

Ik lees bijv ook vaak op die site, ik wacht het rustig af.

Nou dan ben je toch klaar, of ben ik nu te hard?

Ik vind het leuk om moeite te doen maar een man die enkel in zijn profiel zet ik werk in de bouw en wacht het rustig af denk ik wacht lekker verder ondertussen gaan wij door met leven!

Mee eens. Als ik iemands profiel lees moet mij dat wel positieve energie geven.

Ik denk elke dag aan dr to be

Maar durf ook echt wel te zeggen hij aan mij, dat weet ik gewoon zeker aan de hand van het contact wat we hebben gehad, misschien komt er ooit nog eens een berichtje, wie weet.

Hetzij over een half jaar een berichtje hem of van jou. Wanneer ik over een half jaar nog steeds aan iemand zou denken dan zal niks mij niet tegenhouden om een berichtje te sturen. Ook niet als hij niks van zich heeft laten horen.
Ok dan moet je hem gewoon laten waar hij zich nu bevind, als het de moeite waard is.

Kan Mr Black echt geen plekje vinden in zijn drukke schema?

Hij wil toch ook iemand in zijn leven, of niet?

We hebben het allemaal druk in Nederland, maar als we iets graag willen moeten we er ook maar iets voor over hebben hoor.

Maar zou het niet kunnen zijn dat hij bang is dat jij geen tijd hebt of dat hij jou lastigvalt met zijn berichten of tel?

Dat zou wat mij betreft logischer zijn.

Misschien kan ik dat doen als ik terug ben in Nederland, hem een berichtje sturen. Tenzij hij zelf al iets heeft laten weten.

Maar dan heb ik ook weer zoiets straks heeft hij iemand ontmoet en dan?

Tijd zal het leren, vind het jammer, en dat vond hij ook, anders zou je niet zeggen voor mij hoeft het contact niet beeindigd te worden, en het spijt me dat ik je verwaarloosd heb.

Als ik moet geloven wat hij zei ( en daar gaan we maar van uit) zat ik in zijn hoofd en kon hij zich slecht concentreren.
@bio ben het met je eens dat foto's klikken, daarom ben ik naar een andere site gegaan

@Alive, dank je, het leek mij ook het beste, had ik zelf ook graag direct te horen gehad denk ik.

Is dat niet lastig ook voor je dat je meerdere lijntjes uit hebt staan? En over die Limburger, ja, dat soort zit er tussen helaas, maar trek je daar niet te veel van aan svp. Er zitten er ook een hoop bij die het wel serieus menen hoor!

@miepie bijna 2 jaar, dus al wel eventjes ja, en dit was ook geen slechte date hoor, maar er is een verschil met een leuke avond en een echte klik hebben waarbij je denkt dat het relatiepotentie heeft

@daisy ik denk ook wrong timing als ik je Dr to be verhaal zo lees en da's balen voor je, maar dat ga je niet oplossen helaas.
hallo,

ik lees soms wat mee. Ben sinds kort ook weer doende.

Eerst iemand die na afloop er niks van kon zeggen ivm een andere date die nog moest plaatsvinden. Dat van die date was geen nieuwe info, maar je geroepen voelen tot zo'n uitspraak... Ik vond het een slecht verhaal. Heb hem gemaild dat ik het raar vond en kreeg nog wat wazigachte berichten terug en nu is het stil. Superdoei!

Gister tweede. Niet echt bij elkaar om de hoek dus in een stad in het midden afgesproken. Na een uur in het cafe en een wat ongemakkelijke stilte na een op zich wel oke gesprek begon hij te dralen, op z'n horloge te kijken en zei hij 'zullen we gaan?' Ik had m'n tweede drankje nog niet eens op! Vervolgens was het te veel moeite om even te wachten tot de serveerster kwam en is hij gaan betalen. Buiten kondigde hij aan dat hij het leuk vond me te ontmoeten, maar het daarbij te willen laten. Oke, prima, maar moet je dan iemand echt zo het gevoel geven dat iedere minuut langer verspilling van je kostbare tijd is? Djiez! En dan op weg naar het station weer semi-ontspannen verderkletsen. Ook gevalletje superdoei dus. Internetdating was nieuw voor hem, maar dit is gewoon fatsoen in het dagelijks leven. Ik voel me er wel wat lullig door, al weet ik dat ik me er niets van aan moet trekken. Overigens klikte het van mijn kant ook niet echt hoor, met name omdat er niet zoveel humor in leek te zitten. Dat idee had ik van tevoren al, dus ik had dan ook geen hoge verrwachtingen. Waarom dan toch afgesproken... Hij stelde het voor na een paar mails omdat hij niet zo goed zou zijn met mailen. Dus ik dacht dat hij irl dan misschien meer tot z'n recht zou komen. Integendeel dus, haha.

Vandaag date met iemand anders. Date-weekend haha! Zo vlak op elkaar doe ik dat normaal gesproken niet, maar het loopt nu even zo. Met deze persoon verwacht ik in ieder geval wel dat het gezellig is. We gaan iets doen, dus dat scheelt ook weer wat.
Ik had bij dat drankje al afgehaakt, want toen gaf hij je al een iet wat ongemakkelijk gevoel en als het leuk zou zijn had hij niet op die manier gehandeld.

Je hebt het er maar druk mee Coolpack!!
Ja, maar toen was het dus ook al klaar he. Was niet van plan verder contact te houden, heb hem meteen verwijderd en geblokkeerd. Next!
Ik kom niet tot mijn recht op dating-site-reuzen, dus probeer het nu via doelgroep-dating.

Bij de ene zijn er weinig leden, wel 2/3 mannen, 1/3 vrouwen dus keuze genoeg zou je zeggen, maar de respons valt heel erg tegen.

Bij de andere genoeg leden, 1/2 mannen, 1/2 vrouwen. Had één iemand een persoonlijk bericht gestuurd met een vraag, hij is volledig lid maar ik kreeg toch de standaard tekst terug met "geen interesse". Op zich prima, maar wel onbeschoft. Wat voor moeite is een persoonlijk berichje? Zeker bang dat ik hem daarna bleef "achtervolgen" ofzo????

Iig: sta er bij 2 ingeschreven, één voor 1 maand en de ander voor 3 maanden. Weet nog niet of ik het daarna ga voortzetten, is voor het eerst dat ik het zo doe.

Wordt vervolgd . . . . . . . . . .
Even in het algemeen.

Ik denk dat er met een date een drietal dingen kunnen gebeuren:

-er is een klik

-er is geen klik

-er is een klik bij een van de twee

Volgens mij heb je daarmee alle mogelijke scenario's te pakken, de vraag is dus hoe ga je je date in.

Wil je zo snel mogelijk weten welke het is, neem je daar de tijd voor of weet je het direct? En kan je dat wel na 1 avond weten in alle gevallen?

Oh, en als het dan niet iets is, hoe handel je dat af, doe je dat netjes of doe je dat zoals bij coolpak gebeurde..

Ik heb me voorgenomen een date in te gaan met, ik ga een leuke avond hebben, en voor de rest zien wel. Ik ben tenslotte in het verleden ook nooit een relatie gestart met een avond ergens wat eten of drinken.

Hoe denken jullie hierover?
Vind het ook niet normaal als mensen niet normaal kunnen reageren Carenza maar wat doen we eraan?

Ik deed het dan zo dat ik schreef sorry maar ik zie in je profiel niet iets wat mijn interesse heeft.
Mijn laatste echte date was een jaar geleden, en heb ik hem gevraagd het tijd te geven!

Dat deed hij dus niet en had ik een uur na de date een sms

( dat zag ik de dag erna had tel uit ), dat hij het een hele leuke avond vond en dat graag over wilde doen.

De 2de sms die ik daarna opende die 15 min na de eerste was gekomen stond erin: waarom antwoord je niet?

Dat was voor mij de druppel!

Ik heb hem een mail gestuurd dat ik hem tig keer had gevraagd niet op mijn lip te zitten, en dan direct na de date zo te handelen was voor mij genoeg om hem te zeggen dat ik géén contact meer met hem wilde. Heb ook nooit meer iets gehoord.

Ik persoonlijk wil graag een week of wat mailen of chatten, en niet direct het gevoel moeten hebben dat we elkaar maar zo snel mogelijk moeten gaan testen.

Ik denk dat je wel degelijk tijdens de eerste date iets kan bemerken, of dit de moeite waard is om nog een keer te doen of niet. En dit beiden moet uiten naar elkaar.
Soms is het lastig inderdaad. Heb ook wel es met iemand gezeten waarbij ik eigenlijk direct wist dat er van mijn kant totaal geen klik was. Alleen had hij er wel een stuk voor gereden. Hoe lang rek je zo'n avond dan? Ik heb het toen op een gegeven moment wel aangegeven, maar dat zal toch wat onaardig zijn overgekomen. Daar ontkom je soms niet aan. Uiteindelijk nog maar een drankje gedaan omdat hij dat graag wilde. Daar liep het gesprek ook nogal stroef, dat was gister niet zo, maar dat zal de andere partij wel anders ervaren hebben. Maar een beetje fatsoen kan geen kwaad.

Van mij hoeft er niet altijd de avond zelf al uitsluitsel te komen. Als je het wel zeker weet echter is het zaak eerlijk te zijn.

Met dat eerste figuur waarover ik schreef wist ik het ook niet. Mijn idee was nog es afspreken, dan kom je er wel achter. Maar ik was er wel klaar mee na dat vage gedoe.
@ Daisy: Mr. B. hééft ook echt een behoorlijk vol leven. Zolang ik geen prioriteit ben is hij dat ook niet voor mij.

Hij weet dat hij me altijd kan en mag contacten.

Vwb coa. Dat is doemdenken wat je nu doet. Wat heb je liever? Hem over een tijdje berichtje sturen en evt. te horen krijgen dat er een ander is in zijn leven, of dat hij in je hoofd blijft zitten en niet weet of het een gemiste kans is of niet?

@ Theo: Dit voelt voor mij niet als meerdere lijntjes uit hebben staan. (ex-)Minnaar wil ik niet meer terug. Mr. B zou leuk kunnen worden maar zit niet op hem te wachten. Life goes on.

Hyvesman zie ik wel hoe dat loopt irl. Kan ik nu nog geen nuttig woord over zeggen. Is een leuke vent waarvan ik altijd heb gedacht, jammer dat je getrouwd ben. Is nu dus niet meer het geval, maar weet niet hoe hij erover denkt.

@ Coolpack: Lekker gezellig weekend dus. Iets gaan doen spreekt mij eigenlijk ook meer aan dan ergens wat gaan drinken. Minder geforceerd. Ben benieuwd.

@ Carenza: Ik zit er ook steeds meer over te denken om weg te gaan bij badoo. Welke site zit jij?

Ik ga/ging een date in met "ik ga een gezellige middag/avond hebben. 1x is er een vervolgdate uit gekomen. 1x heb ik gelijk gezegd dat er van mijn kant geen klik was en 1x heb ik het een nachtje laten bezinken en toen toch mijn gevoel gevolgd met ik wil verder geen contact.

De vonken hoeven er niet gelijk vanaf te springen als ik iemand voor het eerst ontmoet. Maar wanneer het gesprek gaat alsof ik met iemand bij de bushalte een beleefdheidspraatje hou, dan houd het voor mij op.
Je hebt gelijk Alive!

Voor nu moet ik gewoon accepteren dat ik gewoon heel snel en erg direct heb gehandeld, is niet anders.
@A&K; ik hoop in ieder geval op een leuke vriendschap met RPman! We zien het wel...beetje "go with the flow". Ik zou het wel heel jammer vinden als ik m niet meer zou zien, want we hebben het wel heel leuk gehad!

@Theo; jammer dat het zo gelopen is, maar ja; als de klik er niet is houdt het op....Ik date ook vanuit het idee een leuke middag of avond te hebben hoor....

@Coolpack; veel plezier met je date vandaag!

@Carenza; ben ook wel benieuwd op welke site je zit!
het is altijd moeilijk met daten, heb je lange tijd met iemand contact en je gaat afspreken heb je toch een bepaalde verwachten, als t immers online/telefonisch zo klikt...

maar heb ook wel gedate na een paar mailwisselingen en had ik zoiets van okay gewoon erin gaan met een leuke avond/middag en wie weet.. dat werkt het beste..
Ik

Weet

Het

Niet

Hij is lief, aardig, gezellig, empatisch, geduldig, gevoelig (denk ik), fysiek aantrekkelijk, maar ook (veel) lager opgeleid, in-between-jobs, weet-niet-wat-ie-wil.

Hmm, eigenlijk veel meer plussen dan minnen . Toch maar doorgaan naar afspraakje nr. 3?

Ja, ik weet het, ik denk te veel! Maar dat kan ik niet stoppen.
BMarianne, het gaat om de hoeveelheid plussen en minnen die jij aan het eind van de dag ziet toch? Niet die van ons... tuurlijk speelt de opleiding mee, maar uileindelijk telt je gevoel, dus wat voel je bij hem?
Tja, ga op je gevoel af Marianne, ik zou zeggen ga voor date 3.

Zo krijg je toch een beter zich op met wie je te maken hebt.

Kreeg bericht van een meneer, haha wel vleiend, maar goed temet niets in zijn profiel gezet waarvan ik denk dat is leuk.

En enkel een foto van zijn ogen, terwijl ik duidelijk heb vermeld dat ik enkel reageer wanneer er een foto geplaatst is.

Heb geantwoord dat ik het jammer vind dat hij niet veel werk van zijn profiel heeft gemaakt, dat ik zo niet goede kan opmaken wie mij dat bericht heeft gestuurd. En dat ik qua foto toch wel heel duidelijk was. Kijken wat hij antwoord!
@Marianne: opleiding zegt niet altijd veel. Mensen die door het leven of veel lezen wijs geworden zijn zijn soms veel leuker en interessanter dan een goed opgeleide die heel saai is bijvoorbeeld.

Gewoon doen, date 3 als je je fijn voelt bij hem.
das waar karima.. ik ken veel mensen die maar lbo hebben en superslim zijn, veel gezien, veel gedaan en zo levenservaring, daar draait het uiteindelijk ook om denk ik..en ken ook veel mensen met HBO/WO opleiding die werkelijk niets te vertellen hebben, hoop poeha.. ik ga voor de echte mens.Heb een goede vriend (wellicht iemand geintresseerd hier dames ? maar goed, die jongen is lasser, superslim en superlief en te goed.. 1 ding: hij is dyslectisch, maar dat weerhoudt hem niet om dagelijks dingen te leren.. Het gaat uitendelijk erom hoe jij je voelt bij hem en de klik.
Hoi allemaal!

Na een lange stilte (tijd voor andere dingen/weinig zin) maar even wat van mezelf laten horen

Bij mij is het op dating-gebeuren een beetje rustig... Heb momenteel 2 potentielen: R. en H.

R. ken ik van Badoo en is op zich best leuk, weet verder nog niet zo wat ik ervan moet verwachten.

H. heb ik gisteravond ontmoet tijdens het carnavallen en na wat negatief gedoe met mensen waar we na het uitgaan thuis waren, heeft hij me opgehaald daar, weg van de mensen. Mijn vriendin had ook een liefje bij, die ze overigens al voor de carnaval kende en ik dacht dat zij wel samen zouden slapen. Ik sliep eigenlijk bij vriendin, maar toen H. voorstelde om me op te pikken zodat ik daar kon slapen, was ik eigenlijk gelijk overstag.

H. is pas 20, ben zelf 26, maar het is echt een schatje. Absoluut niet waar ik doorgaands op val, maar ik was gisteren echt verkocht. Ik zag hem aan komen lopen nadat hij zijn fiets had weggezet en vanaf dat moment wist ik dat ik met hem aan de praat moest raken. En dit lukte :D

We hebben best wel veel gezamelijke interesses en het was echt heel leuk En hebben ook echt alleen maar geslapen, naja, we hebben halve nacht wakker gelegen eigenlijk (vreemd bed, warm, bang dat wekker niet afloopt omdat hij moest werken.) dus ben nu best stuk.

We smsen een beetje, evenals dat ik met R. sms, maar verder nog geen verdere stappen

Uiteraard houd ik mijn ogen op badoo, hyves, relatieplanet open en zie ik wel wie/wat/hoe/waar er op mijn pad komt
Bedankt allemaal, voor jullie reacties! Ga zo maar es even bellen met de RP-man.

@Daisy En, hoe ging het verder.....?

@Secret_key Eh, twee is nog niet genoeg ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven