Outsiders Deel 2

07-03-2011 20:55 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier kletsen we verder.

Happy new topic!
Ik wil toch nog even een eerbetoon geven aan de originele outsiders

Hahah ja, die zag ik ook al. Leuk he!
En ook nog een echt heel lekker liedje voor jullie allemaal

happiness
-
Een nieuw topi. Leuk! Dan moet ik mij ook nodig maar eens melden dacht ik zo.

Ik ben afgelopen zondag weer uit Nederland terug gekomen en heb gelijk gisteren weer gewerkt. Gelukkig bij zowel de reis naar amerika als de reis naar het thuisfront geen verdere last meer gehad van mijn maag. Eigenlijk heb ik gewoon een heel relaxete tijd gehad. Familie en vrienden gezien, lekker gegeten, een paar heeeeele mooie cadeaus gekregen en ook mijn nederlandse tv-kennis weer een beetje opgekrikt.

Ik ben echter ook een paar puntjes tegen gekomen waar ik toch misschien eens over na moet gaan denken. Om een paar voorbeelden te noemen: het belasting-technische aspect van een behoolijk grote financiele gift van mijn ouders als `voorlopertje` op hun erfenis en de vraag welke verzekering ik zou moeten afsluiten (en vooral waar en bij wie) voor mocht ik te komen overlijden en ik in Nederland begraven of gecremeeerd wil worden. Als iemand voor een van deze vraagstukken nog adviezen heeft, die zijn altijd welkom.

Vandaag een rondje bureaucratie gedaan. Eerst wel even naar de tandarts omdat een vulling een beetje aan een dropje was blijven hangen, daarna naar de universiteit om de verplichte handtekening te zetten voor mijn studiebeurs van deze maand, toen naar het imigratie-bureau voor mijn werk-visum, toen naar het stadhuis om de visumwijziging door te geven en daarna nog een keer naar het stadhuis omdat ze ineens ook mijn `beroeps-details` wilden registreren en ik daarvoor mijn contract nodig had dat ik nog thuis had liggen.

Als leuke afsluiting van de dag gelukkig wel 1 van de 2 pakketjes die ik mezelf had opgestuurd vanuit Nederland ontvangen. Nog meer dropjes, koekejes chocolade etcetera, maar dit keer ook een pakje brinta. Misschien moet ik mijn fitness-regime toch wat versterken deze maand...
VG ! Ik hoop dat je dit nog leest: Een supertijd toegewenst bij je vriend! Geniet to the max!

Nichiran, fijn dat je weer veilig 'thuis' bent , en dat je een fijne tijd hebt gehad in NL en Amerika.

Enne....als iemand op dit topic ooit Hollandsche Waar wil: Laat weten en het komt voor elkaar!

Heidel heerlijk he dit weer? Ik geniet er zooo van.....Moet de rest van de weeek werken, en het weer wordt weer minder dussss..

Philein alles ok? Alweer in werk-modus... Na 3 dagen genieten...!
Come fly with me on a jetplane
Dat gevoelloze heb ik al sindsdien.....dat is niet weggegaan.Ik wen eraan....

En ach als dat alles is wat ik er aan overhoud...dan overleef ik t wel hahaha.

Tis wel balen dat ik zolang moet wachten op weer een uitslag.Maar ja,ben natuurlijk niet de enige.
Come fly with me on a jetplane
..
Heb eens gegoogled pino, maar veel wijzer ben ik niet geworden. Als de neuroloog niets vind, zou ik nog eens naar een KNO-arts gaan, en als hij niets vind een homeopaat opzoeken.
Hallo lieverds, even een teken van leven, ben de hele dag onderweg en werkende geweest (inderdaad weer even wennen na lang weekend te hebben gehad Pino).

Pino, blijft raar van je gezicht, gaan ze toch wel nader onderzoeken neem ik aan?

Heidel, lekker in de tuin bezig? Geniet nog even van je vrije tijd!

VG, ik hou absoluut niet van sieraden bij mannen, maar ik denk dat dit best een heel mooi cadeau is voor hem hoor! Alvast een heeeeeeeleeee goede reis en super veel plezier daar, geniet ervan!
-
Nogmaals een goede reis Viev!!

Slaap lekker allemaal, ik lig al voor pampus.
Nichiran, drukke dag gehad als je meteen weer met de papierwinkel moet beginnen. Grappig dat je jezelf pakketjes opstuurt

Viva, als jij het leuk vindt staan bij hem, dan zal hij het vast met liefde dragen. Ik heb laatst met veel moeite een horloge uitgezocht voor mijn vriend, dat vond ik super moeilijk! Hij zal trouwens ook wel blij zijn dat je onverwachts al zo snel naar hem toe komt!

Ik heb ook een bestelling voor chocola en stroopwafels (stopwaffels) binnen Verder is hij ook fan van "papernotten" en puddingvlaai.

Philein, slaap lekker. Ik zit hier bij de printer te wachten, ik moest nog een aantal artikels en zo voor school printen. Ik moet natuurlijk wel mijn studie bijhouden op het strand haha. Wel saai hoor, duurt lang... Ik ga dalijk ook nog beginnen met koffer inpakken want daar heb ik ook nog geen tijd voor gehad. Nog maar 1 dag!
.
Goedemorgen.

Viev zit bijna in het vliegtuig, leukk!

Lijkt me een gezellige film 'Alice in Wonderland', Heidel. Heb 'm dus nog niet gezien, maar wie weet ooit.

Ik carnaval niet hoor, maar ben gewoon heel erg druk met werken en 'savonds vooral bekaf. Nu ook weer druk.

Fijne dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven