all you need is love

06-03-2011 14:45 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje geleden heb ik een topic geopend omdat ik erg onzeker was in mijn beginnende relatie.. Ik ben toen naar een maatschappelijk werkster gegaan om aan mezelf te werken, wat erg goed heeft geholpen tot nu toe !! Ben echt met stappen vooruit gegaan..

Ik ben normaal een zeker persoon, niet onzeker.. ik weet nu heel goed dat ik naar mijn intuitie moet luisteren als ik onzeker ben of word.. want had al het gevoel dat er iets niet klopte. Hier zeiden er ook een aantal dat het niks werd, en dat klopt ook. Heb nu een kleine 2 weken niks meer gehoord nadat ie me smste dat ie graag met me zou willen knuffelen en vrijen etc.

Maar wat ik gisteren zag.. Hij zat in All you need is love !!! Hij had de brief geschreven voor zijn ex.. dat ze zo bijzonder was, en speciaal, wat ik dus ook was, en dat hij het te druk had en zij ook, en dat de relatie daardoor niks was geworden.. Precies het verhaal wat er bij mij af had gespeeld.. Het progamma is meer als anderhalve week geleden op genomen, dus net na mij.. nadat ie nog smste dat ie zin in me had...

Sta er zo van te kijken, aan de ene kant moet ik er enorm om lachen omdat het er nep uit zag.. zelfs mensen die hem niet kennen zeiden dit ook, een toneelstuk..

Volgende keer volg ik mn intuitie... weer een grote levensles...
Nope, voorlopig sta ik niet echt ervoor open... Maarre heb je tips ?
Inventariseer eens bij jezelf waarom je op deze types valt, van een mooi bord kan je niet eten.
Nou dat is het rare, ik Ken hem via Rp en daar stond een foto op waarbij hij totaal niet tot zn recht kwam !! Ons contact was ontzettend leuk ! We hadden een klik en bij onze eerste afspraak zat het voor beide kanten kwa uiterlijk ook ok !
Ik neem aan dat RP relatie planet is ? en dat je voor het uiterlijk gaat ? Dan vrees ik dat je nog een hoop emotioneel cursusgeld in de toekomst ga betalen.

Maar beter ten halve gekeerd als ten hele gedwaald, denk hier maar eens over na !
Dat ie in All You Need zijn verhaal doet zegt wel dat hij haar heel erg graag lijkt te willen en niet jou.......en dat hij dit programma nodig heeft om dit te doen en dit niet zelf kan zegt ook wat over hem. Hij moet het lef tonen het gewoon zelf te regelen. Kwam niet volwassen over en dat vind ik van al die mensen die óf aandacht zoeken op tv of het zelf niet durven......Hij zag er leuk uit, maar dat zegt niets over hoe hij is.
voer eendjes geen oorlog!
quote:Arion schreef op 07 maart 2011 @ 00:45:

Ik neem aan dat RP relatie planet is ? en dat je voor het uiterlijk gaat ? Dan vrees ik dat je nog een hoop emotioneel cursusgeld in de toekomst ga betalen.

Maar beter ten halve gekeerd als ten hele gedwaald, denk hier maar eens over na !Waar staat dat ik voor uiterlijk ga ?? Sorry hoor maar het innerlijk vind ik veel belangrijker !! wil met diegene een goede klik hebben. En ja uiterlijk speelt uiteindelijk wel mee, moet de jongen wel aantrekkelijk vinden, maar knap hoeft ie zeker niet te zijn !
quote:Arion schreef op 07 maart 2011 @ 00:45:

Maar beter ten halve gekeerd als ten hele gedwaald, denk hier maar eens over na !Gatver, wat een zure belerende posting, met de ene uit de duim gezogen conslusie na de andere. Mag ik even een teiltje?

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 07 maart 2011 @ 10:05:

[...]

Gatver, wat een zure belerende posting, met de ene uit de duim gezogen conslusie na de andere. Mag ik even een teiltje?

[afbeelding]ach ze kan zeggen wat ze wilt, ken mezelf het beste ;)
Dus als je een inschattingsfout maakt bij iemand, die er toevallig lekker uit ziet, val je op foute type's, en heb je wat levenslessen uit te melken, meid wat een eye-opener, ik sluit meteen aan bij de cursus
Wat een verhaal. Kan me voorstellen dat je wel even met je ogen zat te knipperen toen je hem op de televisie zag. Wat betreft die privacy, daar zou ik me niet echt druk over maken. Als je op de televisie je ex om een tweede kans gaat vragen terwijl je intussen met een ander meisje loopt te rommelen dan vraag je er wel om dat er gekletst gaat worden. Als je nou zijn naam en adres op internet had gezet, oké, dan ging dat misschien wat ver, maar dit? Eigen schuld, dikke bult hoor.

Op haar hoef je niet jaloers te zijn. Zij had het gevoel dat hij de relatie niet serieus nam en als ik jouw verhaal zo lees dan denk ik dat ze goed zat met dat gevoel, en dat hij het niet te druk had met zijn bedrijf, maar met heel andere dingen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Zo zeg, ik zou waarschijnlijk net zo verbaasd reageren als mijn ex ineens bij all you need verschijnt, en het dan ook nog eens heeft over een meisje voor mij.

Toch wel een beetje respectloos. Natuurlijk kan het zo zijn dat je meer gevoelens hebt en houdt voor iemand van een tijd terug. Maar om dat dan zo openlijk op tv te doen... Terwijl jij serieuse tijd en energie in de relatie stak zat hij blijkbaar nog met gevoelens voor zijn ex.

Het was misschien ook fijner geweest als hij dat A: toen al tegen jou had verteld of B; voor de uitzending jou eventjes te informeren (want dit is net alsof jij niet bestaat).

Beter kwijt dan rijk, denk ik dan maar... Maar begrijp heel goed dat je even je verhaal kwijt wou.
quote:pris27 schreef op 07 maart 2011 @ 00:21:

Nou dat is het rare, ik Ken hem via Rp en daar stond een foto op waarbij hij totaal niet tot zn recht kwam !! Ons contact was ontzettend leuk ! We hadden een klik en bij onze eerste afspraak zat het voor beide kanten kwa uiterlijk ook ok !

RP.....Daar ben ik ook een paar keer een weirdo tegengekomen. Het lijkt daar wel het afvalputje voor uitgerangeerde en psychische problemen hebbende mannen. Ze hebben daar het liefst verschillende relaties tegelijk inclusief die met hun eigen vrouw.

Maar TO ga lekker verder met je leven en ga op zoek naar een normale vent die helemaal voor je gaat. Probeer bij nr. 4 wat kritischer te kijken voordat je ermee in zee gaat. Klinkt heel berekenend, maar het help wel, geloof me. Heb er (helaas) ook ervaring mee, met de types waar jij het over hebt.
quote:Arion schreef op 07 maart 2011 @ 00:10:

Inventariseer eens bij jezelf waarom je op deze types valt, van een mooi bord kan je niet eten.

Lekker oppervlakkig. Dat betekent dus dat alle knappe mensen geen relatie kunnen hebben. Zullen ze leuk vinden.

Een vriendin van mij is echt een hele mooie vrouw, krijgt bij binnenkomst alle aandacht maar het enige wat zij wil is een slimme man met wie ze een gezinnetje kan stichten.
quote:Aranea schreef op 07 maart 2011 @ 13:31:

[...]

RP.....Daar ben ik ook een paar keer een weirdo tegengekomen. Het lijkt daar wel het afvalputje voor uitgerangeerde en psychische problemen hebbende mannen. Ze hebben daar het liefst verschillende relaties tegelijk inclusief die met hun eigen vrouw.

Maar TO ga lekker verder met je leven en ga op zoek naar een normale vent die helemaal voor je gaat. Probeer bij nr. 4 wat kritischer te kijken voordat je ermee in zee gaat. Klinkt heel berekenend, maar het help wel, geloof me. Heb er (helaas) ook ervaring mee, met de types waar jij het over hebt.

Heb een jaar denk ik op rp gestaan, maar ga er never nooit meer op !!! dit is de 2e date die ik ervan heb gehad, de eerste was oversekst en viel op donkere buitenlandse types, die stond, kwam ik later achter, ook op van die sites voor vrouwen van de oostbloklanden :S terwijl ik een blonde hollandse ben haha. Hij kwam normaal over en dan kom je achter dit na een paar weken LOL En nu deze met dit weer, nou echt de eerste en laatste keer dat ik erop heb gestaan !!

Ik ga idd gewoon door, had ik al wel gedeeltelijk gedaan, zie vanzelf wel hoe of wat, ga gewoon mn eigen dingetje weer doen en ben nu helemaal voorzichtig, ik was dat al wel want was al een dik jaar single ;)
quote:colalight schreef op 07 maart 2011 @ 20:15:

[...]

Lekker oppervlakkig. Dat betekent dus dat alle knappe mensen geen relatie kunnen hebben. Zullen ze leuk vinden.

Een vriendin van mij is echt een hele mooie vrouw, krijgt bij binnenkomst alle aandacht maar het enige wat zij wil is een slimme man met wie ze een gezinnetje kan stichten.Ja dat is zo !!
quote:Very Cherry schreef op 07 maart 2011 @ 10:10:

Dus als je een inschattingsfout maakt bij iemand, die er toevallig lekker uit ziet, val je op foute type's, en heb je wat levenslessen uit te melken, meid wat een eye-opener, ik sluit meteen aan bij de cursus Als jij jezelf beter gaat voelen met het belachelijk maken van mijn insteek, doe wat je niet laten kan.
quote:Arion schreef op 08 maart 2011 @ 01:11:

[...]

Als jij jezelf beter gaat voelen met het belachelijk maken van mijn insteek, doe wat je niet laten kan.Ik voel me heeeeeerlijk, thanks. Maar dat heeft verder geen kont met jou, of met jouw postings te maken.
quote:Arion schreef op 08 maart 2011 @ 01:11:

[...]

Als jij jezelf beter gaat voelen met het belachelijk maken van mijn insteek, doe wat je niet laten kan.Very Cherry heeft gewoon gelijk, dat heeft niks mee te maken dat zij zichzelf beter gaat voelen.
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
Hier spuit elf. Hoezo knap? Ik vond 'm iets te gladjes (lang leve rtlgemist!)

Ik kan me dan weer wel voorstellen dat je twee keer met je ogen knippert als hij daar ineens zit.
Hoe dan ook, ik vind het raar van hem dat hij jou het idee geeft dat alles prima is, terwijl hij kon weten dat jij of jouw vrienden en bekenden ook naar All you need is love zouden kijken en dan hier achter zouden komen,

Dat doe je toch niet! Hij heeft misschien wel recht op privacy, maar op deze manier zet hij Pris voor gek, en dat hoort ook niet.

Hij kiest er voor om op tv te komen waar iedereen kan horen en zien wat hem beweegt, maar Pris heeft er niet voor gekozen om op deze manier aan info te komen.

Ik heb de aflevering niet gezien, dus kan verder niet over hem etc oordelen. Hoe hij er uit ziet en hoe hij over kwam.
Volgens mij is het een reclamestuntje voor zijn bedrijf.

Ik heb zelf bij de omroep gewerkt en geloof me...er zijn een heleboel mensen die denken dat dat zo werkt.

Hij lijkt niet verliefd...maar zij ook niet....

Ik vind het trouwens wel heel leuk meisje (mooie combi ogen haar) maar vind hem beetje 13 in een dozijn type..

Misschien knap ik onbewust af op het feit dat hij niet oprecht overkomt ( zei ik ook al tijdens uitzending voordat ik dit had gelezen)

Al met al..die ben je beter kwijt dan rijk...hoewel een klusser nooit weg is ;)
Voor diegene die het filmpje willen zien...

Het boeit me niks ivm zn privacy, hij wilt toch op tv komen ??

http://www.rtl.nl/xl/#/u/3859493f-d18f- ... 979b34dd1/

Nou het contact was al minder, hij heeft me in de periode dat dit opgenomen is nog gecontacteerd dat ie zin in me had etc etc

Mij gaat het erom dat hij niet eerlijk tegen mij was geweest, er waren geen exen geen onafgesloten dingen oid, en dan komt ie wel op tv !! Sorry hoor, maar wees dan eerlijk tegen me. Heb weken in onzekerheid gezeten en hij gaf me nooit eerlijk antwoord, hij kon nieteens zeggen dat het uit was !! Heb 2 weken gevraagd om af te spreken zodat we konden praten en zelfs daar draaide hij omheen... Gewoon triest !!
weet niet of het een reclamestunt was, want zn bedrijf word niet genoemd.. Had wel zo'n idee dat het een aandachtstunt was omdat het te nep is.. Maaergoed daar zal ik nooit achter komen, heb gezegd dat ik zn mail met uiteg niet hoef.. en zn tijd beter steekt in zn vriendin !!
Is dat een knappe man???

Wat een griezel
haha is misschien hoe ie overkomt ;) maar dat kan aan de ene kant ook onwennig zijn zo voor de camera.. ach het boeit me nieteens meer..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven