A new Perfect Day

29-09-2010 09:05 1640 berichten
Alle reacties Link kopieren
g

Just a perfect day,

Drink Sangria in the park,

And then later, when it gets dark,

We go home.

Just a perfect day,

Feed animals in the zoo

Then later, a movie, too,

And then home.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

Just a perfect day,

Problems all left alone,

Weekenders on our own.

It's such fun.

Just a perfect day,

You made me forget myself.

I thought I was someone else,

Someone good.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

You're going to reap just what you sow,

You're going to reap just what you sow...
Later is nu
quote:Dee_ schreef op 01 maart 2011 @ 19:55:

Avond! Zo, wat een lange avond heb ik ineens, nu mijn beide hondenuitlaatvriendinnen er niet zijn. Alles al gedaan en ik zit al onderuit gezakt, normaal pas een uurtje later.

Gaan jullie stemmen morgen? Wel doen hoor. Ik ga stemmen op een oud middelbare school klasgenoot. Zat de lijst afgelopen weekend te bekijken en kwam ineens een bekende naam tegen. Gegoogled en zijn visie sprak me wel aan, dus mijn stem heeft hij.

Ga jij ook weer tellen Dream? (of de hele dag zitten?). Ik ook (tellen dan).
.
Zeker ga ik stemmen, ik hoop dat jij en Dreamer? morgen veel te tellen hebben, wel de alleen de goede stemmen tellen;)

Wat zielig voor Bo (en voor jou ook natuurlijk)

Misschien heb je te snel veranderd van voer, teckel wordt ook ziek als ik teveel van iets anders geef.
.
Ja, wat de goeie stemmen zjin daar valt natuurlijk over te twisten Twin . Het tellen zit er weer op, en ik heb het nu voor de 3e keer op zelfde stembureau gedaan (helaas niet in woonplaats, zou ik leuker vinden, hoewel je natuurlijk verder geen stemmer meer ziet, tijdens het tellen ) en daar zitten dus 3 oude mannen (de oudste is nu 80) en 2 van hen hebben elke keer "bonje" , echt grappig. Er was ook nog een vrouw bij die daar de hele dag gezeten hadden en m'n moeder en ik dus als toegevoegde tellers. Die vrouw zat af en toe met haar ogen naar ons te rollen als ze weer bezig waren, en zware dag voor haar geweest

Degene waar ik op gestemd heb was idd van mijn partij Jas (VVD. Ik ben 2x vreemd gegaan, heb ik D66 gestemd, maar de laatste 2x weer VVD).

Wat balen dat Bo zo ziek was! En midden in de nacht, voor jou ook heel erg . Hopelijk nu opgeknapt? Misschien is de overgang hem inderdaad te snel geweest?
Oh ja, ik hoorde vanavond op de radio dat een teller in Groningen niet hoefde te komen; zij had getwittert dat ze de PVV biljetten wel zou verdonkeremanen of zoiets, als grap. Dat vonden ze in Groningen niet zo grappig en ze mocht thuisblijven...
Ja, dat was niet zo slim van die twitteraarster in Grunn. Ze staat nu ook met voor én achternaam in de krant, plus welke opleiding ze doet. Lekker dan.

Maar goed. Dreamer heeft weer hele dag stembureauzitten gedaan. Bij ons is het gelukkig wél gezellig Ik heb gestemd op een collega. Ook leuk

Voor Milo heb ik een bal gekocht, waar je een brokje in kunt doen. Gaatje erin kun je variëren in grootte. Hij is er zo fanatiek mee bezig! Geweldig. Helemaal gek wordt hij.

Dus.

pff. het is hier rustig. bah
Later is nu
Nou, de server ligt er hier al 1,5 uur uit, heb alles al gedaan wat ik zonder computer kan doen. Gelukkig kan ik wel "buitenom" het internet nog op (maar ik hoop dat het snel gerepareerd is, echt kut).

Thanks for the tip Dream, nu weet ik ook hoe die dame eruit ziet en wat ze doet . Vraag me af of ze het echt erg vind, die "bekendheid" ivm dat er radio/tv bij vermeld staat...

Leuk zo'n bal!! Ik het het weleens overwogen, maar qua inrichting zie ik het niet zo zitten, ik heb een kastje met glas tot op de grond, een "antiek" tafeltje dat niet al te stevig staat, ik zie al van alles sneuvelen. Dus die lol ontzeg ik mijn hond . Super dat Milo er zo mee bezig is!
Haaaaai! Volgens mij ben ik al heeeeeel lang niet op het forum geweest....

*gaat zich zitten schamen in een hoekje*

Hoe gaat het nu met Bo, Jas? Darmen alweer gekalmeerd?

En oh, Dreamer, zo'n ding met een gat erin waar je een brokje in kunt stoppen voor de hond hebben wij vorige week ook gekocht....Maar geen succes, onze hond keek ernaar, dacht toen waarschijnlijk: ja zeg, ga daar een beetje moeite doen voor mijn eten! draaide zich om en heeft dat ding niet meer aangekeken...

Ik ga het van de week maar vullen met kattebrokjes, er zal er toch wel een van de vijf katten het leuk vinden?!

O ja, en ik heb natuurlijk ook gestemd. En ik wacht met spanning af, de vriendin van mijn broer is over 2 dagen uitgerekend, en dan krijg ik een neefje!!!! (of eerder, of later, natuurlijk )
Hi Carlien! Spannend van je neefje. Wel jammer dat je al weet wat het gaat worden, of vind je dat niet? Ik vind het altijd veel leuker als dat ook nog een verrassing is, naast het feit wánneer hij/zij dan gaat komen...

Ben vanavond naar The King's Speech geweest, aanrader.
Hoi Dee! Ben het helemaal met je eens, ik wilde het van mijn eigen kinderen niet eens weten. Laat maar een verrassing zijn hoor, ze waren sowieso welkom!!
Heeeeerlijk, dat je het met me eens bent

(nou jíj weer )

Gooooeeiemorgen!

Leuk je weer te zien Carlien

Ik zei altijd het niet te willen weten, tenzij de dokter het wegens een bepaald onderzoek wél zou weten. Ik bedoel, als iemand het weet, moet ik het toch ook zijn

Haha, Milo heeft af en toe ook wel zoiets van "Moet ik al die moeite doen voor een brokje, geef dat ding toch" maar hij vindt het toch ook wel weer leuk. Die brokjes komen er alleen niet makkelijk genoeg (naar zijn zin) uit.

Hebben jullie gisteren ook zo heerlijk genoten van 't weer? Ik ben met LD aan 't skaten geweest. Dat was wel en neit een succes. Ik had al zo'n 2 jaar niet geskate en durfde niet meer Vervolgens had ik binnen een paar minuten zere voeten, enkels en na zo'n 10 minuten vreselijk vermoeide bovenbenen. En dat terwijl ik toch 2x per week fitness en al best wat gewicht wegdruk. Afijn, LD vond het erg gezellig en wilde wel vaker. Zij heeft zo'n half uur geskate, want zat met skates aan in de auto en heeft rond mij heen gecirkeld, terwijl ik skates en bescherming aan 't aantrekken was en m'n eerste onwillige slagen deed. Was toch leuk.

toen nog langer stuk met Milo gewandeld.

En toen was ik moe moe moe
Later is nu
Het is hier vandaag alweer lekker zonnig!

Jammer dat je niet met skates aan kunt autorijden, scheelt toch weer tijd

Kom ik net beneden, lag er een uitgekotste kapotte tennisbal op de grond...Ik ben bang dat mijn hond niks geleerd heeft van die vishaak die hij opvrat, hij vreet dus nog steeds dingen die niet voor consumptie bedoeld zijn

En neefje heeft besloten dat ie niet op de uitgerekende datum geboren wil worden, ik wacht nog steeds met spanning af.
mooie foto's
Later is nu
Dat zijn inderdaad mooie foto's!

Heb ook nog een inspirerende site:

klik hier

Hier is het ook lekker zonnig, heerlijk!

Spannend Carlien, een nieuw neefje! (ik wilde het trouwens ook niet weten, de gyn zei wel: oeps dat was wel heel duidelijk maar ik had niks gezien.)

Dreamer balen dat je zo'n pijn had, wel stoer dat je geskate hebt!

Met Bo gaat het weer wat beter dankzij rijst. Beschuiten en norit hielpen niet maar rijst gelukkig wel. Blij mee want is zo sneu zo'n zieke hond.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Dat is inderdaad een inspirerende site, Jas!
Later is nu
Ja ik moest ook gelijk aan je denken toen ik die site zag!
Heb er nog wel 1:

klik
Day One of the Creative Dream

Kijk, dat is een mooie eerst zin voor een site
Later is nu
Er staat ook een gratis internetcursus op; klik hier
Mooie foto's! Ben vanavond met Twin naar Gooische Vrouwen gweest. LEUK!!!!
Om nog even op die foto's terug te komen, vooral die zwart-witte vind ik gaaf en ik wil ook zo'n strijkplankovertrek

Oh jammer, plaatje doet het niet.
Wat hartstikke leuk dat jullie naar Gooische Vrouwen geweest zijn!

Is dus een aanrader?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven