A new Perfect Day
woensdag 29 september 2010 om 09:05
g
Just a perfect day,
Drink Sangria in the park,
And then later, when it gets dark,
We go home.
Just a perfect day,
Feed animals in the zoo
Then later, a movie, too,
And then home.
Oh it's such a perfect day,
I'm glad I spent it with you.
Oh such a perfect day,
You just keep me hanging on,
You just keep me hanging on.
Just a perfect day,
Problems all left alone,
Weekenders on our own.
It's such fun.
Just a perfect day,
You made me forget myself.
I thought I was someone else,
Someone good.
Oh such a perfect day,
You're going to reap just what you sow,
You're going to reap just what you sow...
Just a perfect day,
Drink Sangria in the park,
And then later, when it gets dark,
We go home.
Just a perfect day,
Feed animals in the zoo
Then later, a movie, too,
And then home.
Oh such a perfect day,
Just a perfect day,
Problems all left alone,
Weekenders on our own.
It's such fun.
Just a perfect day,
You made me forget myself.
I thought I was someone else,
Someone good.
Oh such a perfect day,
You're going to reap just what you sow...
Later is nu
maandag 21 maart 2011 om 12:11
Dierenasiels geen optie? Was laatst een nestje bij dierenasiel Zuidwolde (Gr.) van maltesers. Milohondjes dus
De ouders waren zwervend aangetroffen. Bij het asiel zorgen ze er altijd voor dat een nestje bij een gastgezin geplaatst wordt.
Succes! Hoop dat je wat leuks vindt
Iedereen verder genoten van heerlijk weer? Ik ben gisteren heel NL doorgecrossd met de trein. Heb bij diverse stations aan één van jullie gedacht Lekker een keertje alleen met m'n zus op stap. 2 musea bekeken, op terrasje gezeten en met watertaxi geweest. Heerlijk heerlijk heerlijk, verheug me nu al op dagje volgend jaar
Jullie alweer gevaren, Dee?
Succes! Hoop dat je wat leuks vindt
Iedereen verder genoten van heerlijk weer? Ik ben gisteren heel NL doorgecrossd met de trein. Heb bij diverse stations aan één van jullie gedacht Lekker een keertje alleen met m'n zus op stap. 2 musea bekeken, op terrasje gezeten en met watertaxi geweest. Heerlijk heerlijk heerlijk, verheug me nu al op dagje volgend jaar
Jullie alweer gevaren, Dee?
Later is nu
maandag 21 maart 2011 om 14:01
Dreamer gezellig die dag met je zus! (waarom eigenlijk wachten tot volgend jaar? Najaar kan ook leuk zijn. )
Asiel kan wat ons betreft ook maar dan wel een pup.
Heb jij eigenlijk veel onderhoud aan je Malteser? We zien allerlei advertenties van maltesers, shih tzu's etc en hebben gegoogled maar zie daar dat ze regelmatig naar de trimsalon moeten? Of doe je het zelf? Boaz hoefde nooit naar de trimsalon en als er eens wat te doen viel dan deed ik het zelf.
Asiel kan wat ons betreft ook maar dan wel een pup.
Heb jij eigenlijk veel onderhoud aan je Malteser? We zien allerlei advertenties van maltesers, shih tzu's etc en hebben gegoogled maar zie daar dat ze regelmatig naar de trimsalon moeten? Of doe je het zelf? Boaz hoefde nooit naar de trimsalon en als er eens wat te doen viel dan deed ik het zelf.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
maandag 21 maart 2011 om 14:03
Oh ja, ik zie trouwens ook leuke lief uitziende honden bij asiels etc, ooit heb ik een hond uit het asiel gehad, op wat eigenaardige trekken was er niks mis mee maar toen werd zoon geboren en hapte hij naar zoon. Dat kon niet en in contract stond dat we hem dan terug moesten brengen naar asiel. Dat vond ik echt vreselijk dus vandaar dat ik heel voorzichtig ben met oudere honden en asiel.
dinsdag 22 maart 2011 om 10:35
Maltezers moeten in principe 2x per jaar getrimd. Je moet (zeker op het laatst) ook veel borstelen, om de klitten eruit te houden. Dat mislukt bij Milo steeds, moet ik zeggen. Maar hij heeft ook echt lastige vacht en gaat nu 3x per jaar. Kost me 30 euro per keer. Het zijn verder, voor zover ik weet, hele lieve hondjes, maar het kan zijn dat ik bevooroordeeld ben Voordeel is dat ze dus niet uitharen. (totdat ze weer getrimd moeten worden)
Kijk eens op www.ikzoekbaas.nl
Kijk eens op www.ikzoekbaas.nl
Later is nu
woensdag 23 maart 2011 om 21:15
Heerlijk zn dagje met je zus Dreamer en wat een bonus dat mooie weer. Leuk dat je aan ons gedacht hebt
Hahaha ik lees ook alleen maar voorjaar, de rest komt wel als ht regent;)
Idd 1 gedachten Dee
Er komt vast een lief hondje op je pad Jas.
Wat heerlijk dit weer zeg heb er even flink van geprofiteerd:)
Hahaha ik lees ook alleen maar voorjaar, de rest komt wel als ht regent;)
Idd 1 gedachten Dee
Er komt vast een lief hondje op je pad Jas.
Wat heerlijk dit weer zeg heb er even flink van geprofiteerd:)
.
donderdag 24 maart 2011 om 10:26
dinsdag 5 april 2011 om 21:30
Hee leuk Jonari! Jammer dat ik je berichtje nu pas zie.
Heb de neiging om te zeggen dat het goed gaat maar eerlijk gezegd gaat het wat op en neer sinds de hond overleden is en zoon de deur uit (ging vorige maand snel achter elkaar). Ik kan mijn draai nog niet goed vinden, ene dag beter dan de andere dag maar komt wel weer goed.
En vertel hoe is het met jou?
Heb de neiging om te zeggen dat het goed gaat maar eerlijk gezegd gaat het wat op en neer sinds de hond overleden is en zoon de deur uit (ging vorige maand snel achter elkaar). Ik kan mijn draai nog niet goed vinden, ene dag beter dan de andere dag maar komt wel weer goed.
En vertel hoe is het met jou?