Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
Aaaaah. Dat verklaart het.

Ik dacht dat ik weer niet zat op te letten ofzo .
Haha thanks voor het commentaar

Smooth Operator is dus erg lekker lelijk en lijkt hij nou op Quasimodo? Of is het een zweed (hoezo heeft hij een bloes aan dan?)

* is het spoor bijster, heeft te hard gewerkt verveelt vandaag*
quote:DeKenau schreef op 08 maart 2011 @ 21:17:

Oh mijn god hij heeft hetzelfde kapsel als Quasimodo

* slaat op hol*Zie je wel, wij hebben dezelfde smaak
Nou Smooth Operator ziet er voor mij nét iets te exotisch uit...maar zijn stijl is helemaal mijn smaak, haha. ( kleding, haar)

Ik val ook op donker, maar dan wel uit deze regionen.
Ach hannie .
Klote is dat he, zulke gedachtes heb ik nog de hele dag door. Vermoeiend.
Nou, Quasimodo is overduidelijk ook een catch zeg... pfieeeeeeew!!
quote:DeKenau schreef op 08 maart 2011 @ 21:28:

Klote is dat he, zulke gedachtes heb ik nog de hele dag door. Vermoeiend.Herkenbaar herkenbaar
En ondertussen loopt ons alles snuggie maar te neuken en te klagen dat ze moe is. Jammer.
Waar ontmoeten jullie dat soort mannen dan?

Alle jongens die ik hier zie zijn zo niet mijn type. De jongens op mijn opleiding zijn helemaal vreselijk .
Ach Hannie en de Kenau
Als ik dat zeg, dan word ik iets te herkenbaar ben ik bang Maar goed, exemplaren als deze kom ik ook niet dagelijks tegen hoor!
Ik hoef het adres niet hoor .
Waar ik woon zijn ook geen leuke types. Maar waar ik uitga wél!

( maar ik val op een tikje alternatieve types, dus dat is ook niet zo gangbaar)
Hier zijn best veel mannen waar ik woon, maar moet je wel een beetje op yupachtigen vallen (ikzelf niet). Ga meestal uit in de hoofdstad, daar zijn wel leukere mannen..
Waar ga jij uit? Volgens mij wonen we namelijk best op bereisbare afstand van elkaar, en een avondje goed stappen (mits ik fysiek in staat ben) ik nooit weg
Ik heb niet echt een type.

Mijn exen (nou ja, 1 ex en 1 scharrel) hadden beiden lang haar en hielden van Iron Maiden. Maar ik denk dat dat puur toeval is . Dat hoop ik tenminste...

Oja, ze hadden ook allebei kaakproblemen waar ze eigenlijk voor geopereerd of een beugel voor hadden moeten hebben. Maar beiden hadden dat uit eigenwijsheid niet gedaan .

Stom toeval: als ik geen beugel zou hebben gehad zou ik ook geopereerd moeten worden .

Sjeezus wat val ik op een vage types.
quote:sloopthard schreef op 08 maart 2011 @ 21:49:

Hier zijn best veel mannen waar ik woon, maar moet je wel een beetje op yupachtigen vallen (ikzelf niet). Ga meestal uit in de hoofdstad, daar zijn wel leukere mannen.. Ik zie een yuppenbestaan eigenlijk wel zitten .
Ik val op surfers en snowboarders met lang haar en een 1 dags baardje... Maar goed, nu dus op een ethiopier..

Haha sorcha dat is zeker wel toevallig!
Ik snap er ook totaal niets van. Vanuit de evolutie (voor het nageslacht etcetera) gezien zou het beter zijn om het te doen met een man zonder kaakproblemen .
quote:sloopthard schreef op 08 maart 2011 @ 21:54:

Ik val op surfers en snowboarders met lang haar en een 1 dags baardje... Maar goed, nu dus op een ethiopier..

het is heel erg

Maar bij een ethiopier denk ik toch altijd aan:

en bij een surfer dude aan:

En ik vind het echt hilarisch
quote:hanneke000 schreef op 08 maart 2011 @ 21:49:

Waar ga jij uit? Volgens mij wonen we namelijk best op bereisbare afstand van elkaar, en een avondje goed stappen (mits ik fysiek in staat ben) ik nooit wegjaaa leuk! Ik heb je weer gemailt
ik val op dit type

Hanneke! you snitch! hahaha Ik lig niet ALLEEN maar te neuken, maar na gisteravond gefeest te hebben, flesje wijn thuis nadien en inderdaad lekker potje sex tot half 6 in de ochtend. Dat is best vermoeiend. Ik word te oud voor dat geneuzel Gelukkig heb je het netjes gehouden op m'n wall waar ook zijn ma schreef

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven