Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
quote:Sorcha_ schreef op 08 maart 2011 @ 18:58:

Wel rot voor je dat ze die masters zo gaan omgooien. Heb je er een goed gevoel over dat je het gaat redden voor september 2011?Ja hoor, dat wel. (Ik leen trouwens ook, er zit weinig anders op, dit is al mijn vijfde jaar...) Ik deed alleen tijdens mijn vorige studie bijzonder weinig, dus ik moet gewoon heel erg wennen dat ik bij deze elke dag van 's ochtends vroeg tot een flink stuk de avond in zit te studeren Maar het is een luxeprobleem denk ik. Heb verder een erg leuk leven, moet alleen leren mijn tijd wat beter in te delen. Als ik werkelijk heel efficient zou leren (dus bijvoorbeeld niet steeds tussendoor even hier kwam kletsen ) zou ik er natuurlijk al minder tijd aan kwijt zijn.
Oh ja dat herken ik... ook met het weinig doen. Vorig jaar deed ik echt te weinig en ben ik net op het nippertje overgegaan. Dat wil ik echt niet nog een keer!

Vraag me nou wel af wat voor studie jij doet dat je van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat zit te studeren .
Jaaaaa hoor, zeg Snuggie, Snyggie, Swedey, klagen over 'vermoeidheid'? Mijn adviezen in de wind slaan zeker, maar dan wel klagen dat je zo moe bent? Tssssssssskkk!!
Ik heb alle foto's gemist! NEEEEE!
Als je wilt mag je me toevoegen op FB hoor, kan je me helemaal doorlichten
ps; nog dat linkje gekeken wat ik gisteren had gepost? Met die fijne scheldwoorden
Ik heb me bescheurd om dat stukje! Echt hilarisch ( kan niet wachten om de film te zien!)

Hoe ga ik jou vinden op FB? Ik ben al druk aan het zoeken op Smooth Operator en Hanniebal, maar tot zover nog niks!
hanneke000@email.com, mail even!
Ik heb alle foto's gezien X-D! Tadaaa... doet rondedansje! Al heb ik die kerel van Hanni nog niet gezien. En de Kenau ook nooit Hint Hint

Arnan, Sorry maar ik dacht dat je Amman heette, dat is in Ethiopie namelijk een hele gebruikelijk naam en zo heet een vriend van de Ethiopier. Ehhh ja waar het hart vol van is

Ik heb anderhalf uur getraind ja, gelopen maar niet al te hard hoor. Gewoon gezellig
Ik zit denk ik nu een halfjaartje ongeveer op FB en ben nog steeds een beetje aan uitzoeken hoe het werkt soms * bloos*

Maar ik kom er nu langzaam aardig in.

Ik heb wel mijn hyves gedelete, vind Hyves echt stom. ( ookal had ik daar veel meer vrienden )
Weet jij ook eens hoe het voelt Kenau .
ga er van uit dat je 'm hebt DK
Ik heb mijn foto al twee keer gepost! Dus jij hebt niet goed opgelet Sloopt

Hannie, ik mail je!
Ik heb hier een nieuwe meezinger meeschreeuwer hoor!

You ain't ever gonna burn my heart out
God, wat is Oasis goed Dat vergeet ik soms

Stop crying your heart out

Leuk, DK!
goeie ouwe oasis
Ik vind dit nummer van Oasis helemaal geweldig

http://www.youtube.com/watch?v=jySfU10IQu4
quote:DeKenau schreef op 08 maart 2011 @ 20:36:

Ik vind dit nummer van Oasis helemaal geweldig

http://www.youtube.com/watch?v=jySfU10IQu4Oooohja!! Die is TE GEK!!
quote:DeKenau schreef op 08 maart 2011 @ 20:31:

Ik heb mijn foto al twee keer gepost! Dus jij hebt niet goed opgelet Sloopt

Hannie, ik mail je!Het is helaas niet een kwestie van goed opletten, maar ik zit altijd in college ofzo als jullie fotos plaatsen
Hannie ik heb je gemailt hoor!
mail terug!!
quote:Sorcha_ schreef op 08 maart 2011 @ 20:40:

[...]

Het is helaas niet een kwestie van goed opletten, maar ik zit altijd in college ofzo als jullie fotos plaatsen Neem van mij aan: ze is bloedmooi. En ik ben niet eens lesbisch!
quote:Sorcha_ schreef op 08 maart 2011 @ 20:40:

[...]

Het is helaas niet een kwestie van goed opletten, maar ik zit altijd in college ofzo als jullie fotos plaatsen Ik heb het ook niet gezien
quote:hanneke000 schreef op 08 maart 2011 @ 20:42:

[...]

Neem van mij aan: ze is bloedmooi. En ik ben niet eens lesbisch!Des te meer reden om nog eens te zien
Ik ben het weer eens met de hardloper .

Ik heb trouwens geen foto's van jou gezien sloopthard .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven