Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Iets anders, wat doen moeders van bijna jarige kinderen voor taarten? Taart, altijd goed onderwerp

Morgen naar Ballorig met stel januarimeiden en kinders, leuk!
quote:Inad schreef op 02 januari 2008 @ 20:23:

He, vervelend dat met je moeder, Pep. Kunst is juist om heel blij te reageren als ouder, zelfs al vind je het eigenlijk onzin. Vind het harsku goed dat je die dingen verkoopt. Ik ga ook weer een ronde doen. Werkt inderdaad aanstekelijk. Pepje is MP-Queen

*toch nog even, sorry, `t moest even bezinken *

Dat is precies de reden waarom ik sinds de geboorte van Wup zo anders tegen haar aankijk. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je zo op je kind reageert. 1 van de dingen die ik me nog heel erg goed kan herineren is toen mijn moeder na de scheiding een soortement van vriendje had en ik haar vroeg of ze met hem zou breken als bleek dat wij als kinderen (12 en 14 jaar ofzo) het helemaal niet met die persoon zouden kunnen vinden. Niet dus. En zo bot zei ze het ook. Ik was, en ben nog steeds eigenlijk, daar redelijk door geschokt. Zij weet vast niets meer van dit gesprek maar op mij heeft het dus een onwijs diepe indruk gemaakt. Ik geloof niet dat ik zo`n antwoord oit tegen mijn kind zou kunnen geven

En nu hou ik er echt over op!
Zijde tekent inderdaad Star

Taart? Moet dat dan?
doei poekies
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Om in te meppen natuurlijk Pep

Je hoeft geen sorry te zeggen, dacht dat jij er niet over wilde praten, maar shoot gerust hoor!

Ik zit echt even met mijn bek vol tanden. Geloof ook niet dat ik dat ooit zou zeggen/doen. Mijn kind is nummer 1.

Pesies. Dus het ligt niet aan mij. Jeuj

Vish naar bed? Werkse morgen

Ik heb choco-ijs!
Oh kut, moet ik echt taart doen? Pfff, ik doe het maar samen met m`n moeders verjaardag vieren, voor Wup alleen komt er toch geen hond . Maar taat dus, okay.....
Eow, wat heb jij verkocht op MP eigenlijk? Linkje!
Theetantes kunnen wel voor Wup komen hoor

Zullen we de boel eens op stelten zetten
Haha, jullie zijn hasske welkom. Als iedereen komt kunnen we mischien toch wel een apart feestje voor Wup doen.
Ik ga even horizontaal Extreme Home Makeover kijken
Nou Vish, samen naar Pep rijden?
Trust!
Jaaa, Wupje Wupje Pepje Pepje!

Taart en feestjes altijd goed

Jee, Pep, echt niet leuk dat Kan me dat ook niet voorstellen, dat ik dat ooit tegen Chica zou zeggen Kan me ook aantal dingen die mijn moeder heeft gedaan en gezegd niet voorstellen trouwens.. Wie weet verandert dat naarmate kinderen ouder worden, maar...maar toch. Nee, ik wil er niet aan hoor.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Vish, truste!
Ik ga ook op bed aan, kijken of Ceetje haar klep eens houdt

Welterusten madchen!
Ik zet ff foto's van Juno in een Vish vast zeer bekend voorkomend pakje op NS. En van mezelf. En na die foto zeggen jullie nóóit meer dat ik gothic ben Heule brave foto, niet eens in het zwart
Slaap lekker, Starreke

Ik kijk die Chinese film, House of the flying daggers. Heel mooi!!Kijk nu vanaf compuplek, moet laptop moet laptop , dus ga zo even bankhangen
Oowww

Rent naar NS

Mijn horizontale stand is op de bank hoor, nog niet in bed .

Truste Star!

Even snel naar NS...
Ik zie geen foto`s.....
kooknie
Ow toch wel! Wat een onwijs lief poepie is Juno toch! En jou was ik straal voorbij gelopen hoor Eow!

Heeft Juno meestal z`n oogjes dicht of lijkt dat zo op de foto`s?
Hoest met je topic Inad?
Ze staan er nu toch echt op. Maar kon 10 minuten duren zei NS.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven