Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Veel plezier Kess! Lief broertje heb jij ook volgens mij.
Wup doet vanavond "Talk to the broccoli"
Fillumeeee!
Helaas geen fillempie...

Kheb net de combisleeper weer in elkaar zitten punniken voor de 2e dag op een rij want meneer was vanmorgen weer nat tot in z`n oksels en hij moest dus weer gewassen. Ik hoop dat ie morgenochtend een keer droog is want dat "afsponsen" om 7 uur `s ochtends is toch niet mijn hobby.

Luun, wat fijn dat de jongens weer goedgekeurd zijn. Mogen we wel even de maten nog weten?

Vish al uitgewerkt?
maatje groter pep? Luier bedoel ik.

Ja uitgewerkt maar ga zo weer beginnen als kind in bed ligt.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ja fijn hè, al die ritsen
Kheb nu randje naar binnen geslagen van luier, met dank aan tip van Kess. Hopelijk is dat afdoende.

Ja fijn al die ritsen en klittebandjes
Oww, natte Wup

Kan me voorstellen dat je er geen abonnement op wil hoor, Pep

Heb nieuw topic geopend, ben benieuwd of het een beetje aanslaat, want volgens mij is lang niet iedereen zo emo-dozerig als ik

Vis staat in de oven, rijst op het vuur. Zo eerst even eten en dan vanavond dilemma: Bridget Jones of House of flying daggers..
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ik had viskoekjes met broccoli voor Wup en met sla voor meselluf. Ben beetje grumpy nu want weer episode met m`n moeder, zuuuuuuuuuuuuuucht
Hee Inad is dat nou nodig dat topic? Dat soort berichten vind ik zo zielig. Net als dat olifantje wat vorig jaar doodgetrapt werd door moeder en tante.

Dat aapjesverhaal doet me denken aan die bekende docu over chimps. Jong bleef bij zijn dode moeder zitten, rest van de groep was al weg, maar jong bleef bij moeder. Stierf uiteindelijk ook.
Wats met je moeder nu Pep?
Of dat bericht van die moeder en tante die kindje vermoorden omdat het zogenaamd bezeten zou zijn
Ik heel blij vertellen dat ik een bod voor 10 euro heb voor dat dooske en toen reageerde ze met "tsja... nou..." Dus ik vroeg of ze boos was (want heb dat ding een jaar of 12 geleden als souvenir gekregen, heeft al die tijd ergens in een doos gelegen) en toen kwam " noh... ik vinnut gewoon niet zo.... dat bod"

En zo vanmiddag ook met nog heel mooie trui die te kort is voor mij; zij wil `m niet en toen zei ik dat ik `m dan op MP gooi. "Nah, wie wil dat ding nou!" Dus ik zeg dat het niet uitmaakt, al is het maar een euro, is toch mooi meegenomen. Maar nee hoor, ik moest het maar gewoon weggooien.

Ik word soms zo moe van dat onverschillige/negatieve. Wees toch gewoon blij voor me. Of zeg dat je vindt dat ik dat stomme doosje niet mag verkopen!
Heb je dat ook tegen haar gezegd Pep? Negatief is heel naar en werkt ook op jou door. Heel irritant. Zeker als jij er blij mee bent en het wordt op zo'n manier de grond in geboord
http://www.ladress.com/cms/index.php

Zag ik net een topic in rijtje rechts over, dus wilde even kijken wat het was. Mooie jurken hoor! Maar die prijs
Nee ik heb niets gezegd geloof ik. Met die trui zeker niet en met dat doosje weet ik eigenlijk niet meer. Ben weggelopen en ik geloof dat wel duidelijk was dat ik het niet leuk vond. Negatief is inderdaad naar, heel vermoeiend. En ik ben er altijd wel een beetje door van slag. Tis toch je moeder he!?
Ja, vindt je dat leuke jurken Star? Ik vind er niet zoveel aan eigenlijk. En naar wat voor gelegenheid draag je zoiets?
Die zwarte met lange mouw kunnen wel naar werk trouwens...
Leuk voor als ik slank ben

Gewoon naar werk Als ik secretaresse wil spelen

Was je moeder altijd al zo of sinds baron?
Verdrietige dingen horen ook bij t leven toch?

Maar naar he, Star.

verhaal van Chimpje kende ik niet. Gelukkig maar eigenlijk

Hoop dat er ook vrolijke dingen geplaatst worden en anders zakt t wel binnen no-time naar beneden..

Broccoligesprek had ik graag willen zien, al was het alleen maar omdat broccoli toch net iets anders reageert op gooi en smijtwerk dan wortels

He, vervelend dat met je moeder, Pep. Kunst is juist om heel blij te reageren als ouder, zelfs al vind je het eigenlijk onzin. Vind het harsku goed dat je die dingen verkoopt. Ik ga ook weer een ronde doen. Werkt inderdaad aanstekelijk. Pepje is MP-Queen
Geen idee Star. Ik zei laatst toch dat ik m`n moeder steeds minder "leuk" vind? Minder leuk klinkt echt vervelend maar weet niet hoe ik het moet omschrijven. Ik dacht altijd dat we een enorm goeie band hadden maar sinds de geboorte van Wup kom ik daar steeds meer van terug. En zie ik ook steeds meer "negatieve" dingen aan haar houding. Genoeg over mijn moeder!

Ja naar je werk Star! Met zo`n zwart/wit gestippeld sjaaltje om je hals en een heul diep decollete
quote:Inad schreef op 02 januari 2008 @ 20:23:

Broccoligesprek had ik graag willen zien, al was het alleen maar omdat broccoli toch net iets anders reageert op gooi en smijtwerk dan wortels

Ik moest poetsen ja
Ik vind de jurken wel mooi, maar het zijn ook maar gewoon doorknoopjurken. Ik zou er nooit zoveel geld voor betalen.
Ik vind jouw topic wel leuk hoor Inad
Als je bij me op de bank willen komen liggen praten moet je het zeggen hoor Pep

Zal wel peperdure zijde zijn wat die dingen zo duur maakt. Zie je helaas alles in, zijde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven