Het theehuis
woensdag 2 januari 2008 om 21:43
Hij had ze steeds open, maar door de flits weer dicht Wel zonde, want op die ene foto lachte hij echt breeduit. Dat kan hij sinds een paar dagen!
En mij haar lijkt wel een beetje gek vind ik. Heb juist heel hip kapsel en op de foto lijkt het veel korter. En dit is niet mijn doorsnee look nee, maar meer mijn post-zwangerschapslook
En mij haar lijkt wel een beetje gek vind ik. Heb juist heel hip kapsel en op de foto lijkt het veel korter. En dit is niet mijn doorsnee look nee, maar meer mijn post-zwangerschapslook
woensdag 2 januari 2008 om 21:50
woensdag 2 januari 2008 om 23:11
Luna, hahaha, mooi MMMaten
OOOOOO
Jullie moeten echt een keer kijken. Ik loop nu van Woesssssjjjjj whaaaa, tsjssskkkkkkkkkk, zoeffff, zweef, beng boem baaaa door t huis, en dat alles zonder geluid te maken als een echte Kung Fu Queen
Tis gewoon Romeo en Julia maar dan Aziatisch
Hij:
is op haar:
aaaaahhh
maar dat mag niet want ze zijn van verschillende gevechtskampen en eigenlijk moeten ze elkaar vermoorden en dus komt hij
en dan gebeurt er een heleboel he...mag t natuurlijk niet verklappen
Hij 1 is erg mooi trouwens en zij al helemaal.
Woesssshjjj tssjsssffff plffftttzzzz
Ik ga zo m'n bed in woesjen
OOOOOO
Jullie moeten echt een keer kijken. Ik loop nu van Woesssssjjjjj whaaaa, tsjssskkkkkkkkkk, zoeffff, zweef, beng boem baaaa door t huis, en dat alles zonder geluid te maken als een echte Kung Fu Queen
Tis gewoon Romeo en Julia maar dan Aziatisch
Hij:
is op haar:
aaaaahhh
maar dat mag niet want ze zijn van verschillende gevechtskampen en eigenlijk moeten ze elkaar vermoorden en dus komt hij
en dan gebeurt er een heleboel he...mag t natuurlijk niet verklappen
Hij 1 is erg mooi trouwens en zij al helemaal.
Woesssshjjj tssjsssffff plffftttzzzz
Ik ga zo m'n bed in woesjen
anoniem_42951 wijzigde dit bericht op 02-01-2008 23:14
Reden: plaatjes en praatjes
Reden: plaatjes en praatjes
% gewijzigd
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

woensdag 2 januari 2008 om 23:21
En dat allemaal in dit soort landschappen:
[URL="http://www.dvdbeaver.com/film/DVDCompar ... hofd-6.jpg[/img]
Nu woesj ik weer weg
[URL="http://www.dvdbeaver.com/film/DVDCompar ... hofd-6.jpg[/img]
Nu woesj ik weer weg
anoniem_42951 wijzigde dit bericht op 02-01-2008 23:23
Reden: woessssjj
Reden: woessssjj
% gewijzigd

donderdag 3 januari 2008 om 10:26
Kweenie Pep, nog niet gekeken, maar mijn hotmail doet het niet. Zal even Hyves checken voor je.
Goedemorgen trouwens!
Waar is de koffie?
Ooeefff, baggernacht hier. Chica is minstens 15 keer wakker geworden, huilend en hoestend. Ze heeft ook weer last van buikpijn en ze heeft koorts (begon vannacht). Heb nog niet getemperatuurd, want zo zielig en het is niet heel hoog, gok graadje of 38 a 38,5. We zijn nu dus thuis. Ik ben nu bezig met installeren van Excel op huiscompu en ga straks even langs werk om wat data op te halen. Moet even kijken hoe, óf met Chica óf pas om 17.30 gaan en vragen of Chico dan even komt.
Chica ligt nu op de bank, denk dat ze zo weer in slaap valt.
Goedemorgen trouwens!
Waar is de koffie?
Ooeefff, baggernacht hier. Chica is minstens 15 keer wakker geworden, huilend en hoestend. Ze heeft ook weer last van buikpijn en ze heeft koorts (begon vannacht). Heb nog niet getemperatuurd, want zo zielig en het is niet heel hoog, gok graadje of 38 a 38,5. We zijn nu dus thuis. Ik ben nu bezig met installeren van Excel op huiscompu en ga straks even langs werk om wat data op te halen. Moet even kijken hoe, óf met Chica óf pas om 17.30 gaan en vragen of Chico dan even komt.
Chica ligt nu op de bank, denk dat ze zo weer in slaap valt.

donderdag 3 januari 2008 om 11:25
donderdag 3 januari 2008 om 11:28
Arme Chica! Duurt nu al lang he, dat ze zo aan het kwakkelen is?
Hier ook een butnacht. Tony paar keer schreeuwend en drijfnat van het zweet wakker. Ik geloof dat de peuterangsten hun intrede hebben gedaan. En Vito had me blijkbaar gistaravond erg gemist en wilde dat vannacht inhalen met de ene knuffelpartij na de andere. Wel lief, maar niet fijn getimed.
Heb net op hotmail gekeken (yes! biedingen lopen maar door!) en die doet het gewoon. Heb hyves nog niet geprobeerd. Zal ik zo even doen.
Hier ook een butnacht. Tony paar keer schreeuwend en drijfnat van het zweet wakker. Ik geloof dat de peuterangsten hun intrede hebben gedaan. En Vito had me blijkbaar gistaravond erg gemist en wilde dat vannacht inhalen met de ene knuffelpartij na de andere. Wel lief, maar niet fijn getimed.
Heb net op hotmail gekeken (yes! biedingen lopen maar door!) en die doet het gewoon. Heb hyves nog niet geprobeerd. Zal ik zo even doen.
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 3 januari 2008 om 11:30