Entertainment alle pijlers

Maarten van Rossem

19-11-2010 17:54 63 berichten
Omdat ik 'm hilarisch vind en

Omdat hij mopperen tot een kunst heeft verheven

Omdat ik altijd even een klein sprongetje wil maken als ik zie dat hij te gast is in -het de laatste tijd zo ingekakte- DWDD

Maarten, jij verdient je eigen topic, heerlijke ouwe brombeer van me

Alle reacties Link kopieren
Hier ook een fan.

Dit is een link van een marathon radio interview.

3 uur lang Maarten

http://www.vpro.nl/progra ... ew/afleveringen/38365016/
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Die Glossy is trouwens prima. Staan lezenswaardige artikelen in!

Het is een bijzondere man met bijzondere hersenspinsels. Goed om zo'n vrijdenker in zijn hersenpannetje te kunnen kijken d.m.v. interviews en zijn blad. Tenminste niet de doorsnee eenheidsworst van de Hilversumsetiranniek. Ik bedoel dan het elkaar napraten en het in kringetjes ouwehoeren van menig politiek "deskundige".
quote:Star schreef op 20 november 2010 @ 10:06:

[...]

Ik ben een groot Boudewijn-fan.Jammer genoeg weinig beeldmateriaal van hem te vinden op u-tube.
up voor M. Van Rossem én zus bij verborgen verleden

heerlijk
Zie hem helaas vaker dan me lief is, hij woont bij mij om de hoek... Geen leuke man..
vertel shebyte, waarom niet?
Wat grappig dat het zelfs een nakomeling is van de beroemde roofridder. Er is zelf een wandelroute naar hem vernoemd. Dat gaat langs alle kastelen die hij in bezit heeft gehad. Zelf een beeld staat er ergens. Zon klein mannetje in brons.... als ze dat voor de waarde van het brons nog niet hebben meegenomen. Hij lijkt er wel op en ook dezelfde naam.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 09-03-2011 20:16
Reden: Rectificatie: het is Tromp.
% gewijzigd
quote:DeKenau schreef op 27 februari 2011 @ 22:29:

vertel shebyte, waarom niet?

Kijkt altijd boos, noooit eens vrolijk.

Ach ik woon ook in de buurt van Henk Westbroek, ook vreselijk haha. Misschien toch maar verhuizen?! LOL
Ik zou lekker blijven zitten waar je zit, Shebyte, want dan woon je in een leuke buurt! Ik heb Verborgen Verleden gemist maar volgens mij is zaterdagmiddag de herhaling. Ga ik kijken want hoorde dat het erg de moeite waard was en ik vind Maarten ook geweldig.
Hij is zelfs bekend bij de World of Warcraft-spelers:

Officer Van Rossem
World of Warcraft: Legion
Is uit dat stamboekonderzoek gebleken dat hij afstamt van roofridder Van Rossem ? Heb ik dat helemaal gemist dan ?

Hij stamde toch af van Maarten Harpertz. Tromp ?
quote:amarna schreef op 09 maart 2011 @ 13:10:

Is uit dat stamboekonderzoek gebleken dat hij afstamt van roofridder Van Rossem ? Heb ik dat helemaal gemist dan ?

Hij stamde toch af van Maarten Harpertz. Tromp ?Ik hoop dat ze die afleveringen nog een keer herhalen, want ik heb een stuk gemist. Dat grafmonument was dus van een andere?

Het was wel een historisch figuur. Ik ga het nakijken.

Ik hoop dat ik daar nog wat gegevens over terug kan vinden.
Ja, Tromp http://www.youtube.com/watch?v=TE44MSQtzzg

maar ook van slavendrijvers http://www.youtube.com/watch?v=_CCSJBbvIr0

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven