Entertainment alle pijlers

Maarten van Rossem

19-11-2010 17:54 63 berichten
Omdat ik 'm hilarisch vind en

Omdat hij mopperen tot een kunst heeft verheven

Omdat ik altijd even een klein sprongetje wil maken als ik zie dat hij te gast is in -het de laatste tijd zo ingekakte- DWDD

Maarten, jij verdient je eigen topic, heerlijke ouwe brombeer van me

Alle reacties Link kopieren
Eens!
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Ach, wat jammer, ik dacht dat-ie dood was
een soort van ode aan...
quote:Groll schreef op 19 november 2010 @ 17:55:

Ach, wat jammer, ik dacht dat-ie dood wasMaar nu dat niet het geval blijkt, valt het je tegen? Je ziet hem liever dood?
heb zijn America boek nog moeten lezen voor studie.

vind hem wel leuk.

minder droog dan andere boeken die ik voor studie heb moeten lezen.
Groll, wat een onaardige opmerking tegen zo´n heerlijke mopperende man met het hart op de juiste plaats.

Of je het nu wel of niet met hem eens bent, hij is intelligent en eerlijk.
groll: doe eens even normaal zeg.....

dekenau, heb je een tijd geleden ook het interview gezien dat hij gaf samen met zijn broer bij dwdd?
Heerlijk hoe hij Matthijs van Nieuwkerk gister voor schut zette.
Een ieder die Matthijs voor schut zet, vind ik te gek. Ik hou niet van DWDD.
quote:roermondse schreef op 19 november 2010 @ 17:58:

groll: doe eens even normaal zeg.....

dekenau, heb je een tijd geleden ook het interview gezien dat hij gaf samen met zijn broer bij dwdd?http://www.youtube.com/watch?v=ik9Ayd71gmM

deze?

Ja, fantastisch!
quote:pixymama schreef op 19 november 2010 @ 17:59:

Heerlijk hoe hij Matthijs van Nieuwkerk gister voor schut zette. Ik heb het gister niet gezien, wat heb ik gemist?
Ik vind hem een erg slecht commentator wat de USA aangaat. Hij laat zijn eigen mening en voorkeur veel teveel meespelen in zijn verklaringen/uitleg over wat er gebeurt in dat land. Daarom wordt hij ook zo vaak verrast door bijvoorbeeld Amerikaanse verkiezingsuitslagen. Hij begrijpt het land niet, hij kan zich niet verplaatsen in hoe veel "normale" Amerikanen denken.

Hij doet mijns inziens (wat dat betreft) zijn werk niet goed.

Charles Groenhuizen vind ik een oneindig veel betere commentator wat Amerikaanse aangelegenheden betreft.
Maar Charles vind ik niet zo leuk om naar te kijken, doen dan maar Michiel Vos

overigens was de historische serie die van Rossem maakte voor RTV Utrecht echt heel interessant!
Matthijs zei over Maarten dat hij 'alles van Amerika' wist. Maarten zei vervolgens dat dat nergens op slaat, omdat Amerika zo groot is. Dat het ongeveer hetzelfde zou zijn als een Europadeskundige, omdat dat ook over zulke verschillende gebieden gaat.

En toen Matthijs zei dat hij het als aardig compliment bedoelde, zei Maarten dat hij dit inderdaad vaker doet en dat dat afgeremd moet worden.
nee Charles vind ik een beetje omhoog gevallen

en Maarten snapt het juist heel goed, hij wil gewoon erg graag dat het soms anders is.

En dat hij zijn mening laat meespelen is juist logisch, hij komt in die programma's niet altijd de feiten weergeven, nee hij komt daar als man met een mening over bepaalde feiten.
Ik vind Maarten van Rossem juist een omhooggevallen hautain mens.
Best raar...

Ik ben het eigenlijk meest van de tijd niet met hem eens als ie ergens een mening over heeft (sorry,maar vraag me even niet over welke onderwerpen).Maar ik geniet er altijd enorm van als ie op tv komt.

Gouwe gozer...Maarten,hoop dat we (ik) nog lang van je zullen genieten!
Hey Lord,don't ask me questions
quote:DeKenau schreef op 19 november 2010 @ 18:00:

[...]

http://www.youtube.com/watch?v=ik9Ayd71gmM

deze?

Ja, fantastisch!Geweldig!
Wat een goed topic! Groot fan ook hier
Ik ben ook fan! Geweldig om naar die man te luisteren

Ps: 't is Maarten van RossUm

edit: ehm, never mind, toch met een E zie ik net!
Ik zag hem een keer ergens en toen maakte ik een heul flauw grapje (niet tegen hem) en toen moestie lachen. Leuke dag, ik heb het tegen al mijn vrienden verteld.
Hetzelfde type; Boudewijn Büch. Ik mis hem en vooral zijn programma's over de geschiedenis nog steeds.
Jaaaa, Maarten met z'n broer bij DWDD... Mooie tv. Vooral toen bleek dat zus Van Rossem nog veel humeuriger is dan haar broers.

Kwam Maarten laatst ook tegen. Hij was best klein. Kleiner dan ik dacht in elk geval. Of ik ben heul lang, dat kan natuurlijk ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven