Gezondheid alle pijlers

huh? ik lek langs een tampon??

09-03-2011 19:22 29 berichten
heel apart, de laatste tijd als ik ongesteld ben lijkt ik door te lekken langs de tampon heen!

beetje ranzig verhaal, maar ik zie dat als ik een nieuwe inbreng dat de vorige nog helemaal niet vol is zeg maar, het gebeurt zelfs vrij snel na een nieuwe! Ik heb nu al de super-tampons gekocht, maar daar gebeurt het ook!

Nou moet ik zzeggen dat ik m;n hele leven al tampons gebruik, en dat nog niet eerder gehad heb!

Iemand een idee?
Heb je die van OB? Met dat silk-touch draai spul? Daar kan het idd langs lekken zonder dat de tampon vol is. Heb je al een ander merk geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
Sinds OB vernieuwd is koop ik Etos eigen merk.
OB sucks, maar dan op een andere manier.

Ik had dezelfde problemen ermee als jij, ik koop die fake-tampons niet meer
AH eigen merk

Geen druppel loopt er meer langs!

Inderdaad, die nieuw OB's zijn waardeloos!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Gelukkig, het ligt niet aan mij!
Bedankt voor de waarschuwing!Dan weet ik al meteen wat ik

niet meer in mijn winkelmand moet gooeien.Tampons die lekken

zijn gewoon waardeloos.
quote:Travis schreef op 09 maart 2011 @ 19:31:

Sinds OB vernieuwd is koop ik Etos eigen merk.ik ben ook overgestapt, soms jumbomerk, soms wat anders.
Iemand nog een merk met aplicator in de aanbieding die niet lekken? OB en Tampax
Nee hier geeneens OB, ik geloof dat ik inmiddels Kruitvat, Etos en AH eigen merk hier heb, maar merk geen verschil helaas!

Zat al bijna te denken om 2 tampons tegelijk te gebruiken, maar dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling..
Ik merk wel dat OB behoorlijk pluizig is de laatste tijd (ben bang dat er zich een berg pluis verzamelt achterin mn foef)
Zat het scheef? Ik heb geen problemen met de silk touch ob. Ze hebben toch ook nog die zonder silk touch in de winkel?
Libresse: pluist niet en geen lekken hier
quote:popje85 schreef op 09 maart 2011 @ 19:48:

Ik merk wel dat OB behoorlijk pluizig is de laatste tijd (ben bang dat er zich een berg pluis verzamelt achterin mn foef) Foef?
je hebt tegenwoordig ob's met vleugels ;)
tampax rules.
Die krengen met inbrenghuls hebben het ook hoor.
De 'ouderwetse' OBs lijken wel meer te pluizen dan eerst en die silktouch zijn inderdaad waardeloos. Om over die met vleugels maar niet te beginnen. Zoiets verzin je toch niet??
quote:jahoe1968 schreef op 09 maart 2011 @ 20:00:

je hebt tegenwoordig ob's met vleugels ;)

Kijk maar uit dat ze niet weg vliegen Jahoe

*geintje*
Afgezien van die nieuwe OB, die gewoon drie keer flut is... kan het ook dat je juist een te grote maat tampon gebruikt. Dan kan de tampon niet goed uitzetten en dus niet genoeg opnemen. Is de moeite van het proberen ook wel waard, misschien?
Wat eten we vanavond?
quote:angel1971 schreef op 09 maart 2011 @ 20:45:

[...]

Kijk maar uit dat ze niet weg vliegen Jahoe

*geintje*....en dan tegen je raam te pletter vliegen
quote:makreel schreef op 09 maart 2011 @ 20:46:

Afgezien van die nieuwe OB, die gewoon drie keer flut is... kan het ook dat je juist een te grote maat tampon gebruikt. Dan kan de tampon niet goed uitzetten en dus niet genoeg opnemen. Is de moeite van het proberen ook wel waard, misschien?Ja denk je? het klinkt zo onlogisch namelijk! Maar wel het proberen waard, want met een grote maat werkt het dus blijkbaar niet...
De darmen en de blaas kunnen anders ook in de weg zitten als je niet de juiste maat gebruikt.
quote:Vilma schreef op 09 maart 2011 @ 20:47:

[...]

....en dan tegen je raam te pletter vliegen
weet je wat ook erg is, een tampon er te vroeg uithalen, als ie nog niet vol is.

verder hier libresse tampons, geen lekkage's

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven