Viva op twitter

10-03-2011 08:31 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn hier nog meer mensen die de viva volgen op twitter?

Ik ben benieuwd naar de reacties hierop want ik vind het nogal tegenvallen.

Ik had wat meer viva-meningen verwacht. Maar de mededeling dat Arie weer vrijgezel is vind ik niet echt een boeiend onderwerp.
Wist genees dat ze ook een twitter hebben.. Het enige leuke aan het hele blad is dit forum.. en zelfs dat holt harder achteruit dan de ratten voor de rattenvanger van Hamelen..
Eens. Wat moetje nou met een Viva Twitter?!
Ik volg Viva niet, omdat ik ervan uitga dat de tweets erop gericht zijn om mensen naar viva.nl of het blad te krijgen. De meerwaarde is er voor mij niet om reclame over me heen te krijgen van iets waar ik zelf al op zit (forum) en zelf al kan lezen.
Ik vind twitter meer een medium om je op een bepaalde manier neer te zetten. Een imago op te bouwen.

Maar dat zie ik bij Viva niet echt.

Dus is het ook niet echt een reclame voor het blad

En dat valt me gewoon tegen.

En inderdaad het forum gaat ook hollend achteruit helaas.
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 10 maart 2011 @ 08:40:

Eens. Wat moetje nou met een Viva Twitter?!Ik volg het ook niet op twitter. Verder vind ik dat Viva er op dit moment er alles aan doet om er een naar kil, zakelijk forum van te maken door hun onvriendelijke benadering en onpersoonlijk. Dat je ook geen zin hebt om er iets voor hun te maken op twitter. Ik zie de toegevoegde waarde van twitter trouwens ook niet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Op zich is twitter erg leuk vind ik. Je krijgt er ook leuke wetenswaardigheden mee binnen.

Ik ben er inmiddels redelijk aan verslaafd.

Maar de tweets van de viva daar erger ik me elke keer weer aan. Zo oppervlakkig en nutteloos.
Wat zou jij graag zien dan Isolde? Wanneer zou je ze wel interessant vinden om te volgen?
VIVA_nl VIVA

De penis zorgt dat de man gemiddeld 16x zwaarder lijdt onder griep,140x p.d. aan seks denkt en de gasproductie verdubbeld http://ow.ly/4aSnA

Nou daar mis je ook niks aan..
Wat ik verwacht is links naar leuke artikelen buiten de viva om maar wel voor de doelgroep van de viva.

Ik denk dan aan artikelen op het gebied van interesses van de gemiddelde Viva lezer. Nieuwigheidjes etc.

Ik lees de Viva zelf nooit eigenlijk, ik kom alleen op het forum. Dus ik ken de gemiddelde Viva-lezer niet echt.

Maar het bericht dat Arie weer vrijgezel is lijkt me meer voor de Prive ofzo dan voor de Viva.

Tenzij....de viva die kant wel op wil natuurlijk.

Maar dan haak ik zeker af..
Kun je zien of iemand op je twitterpagina gekeken heeft btw?
ik zou niet weten hoe....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven