Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.

Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.

Iedereen is welkom !!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er tijdje terug besteld, een keer maar en sta nu in hun mailbestand. Maar is die code niet gekoppeld aan je mailadres? Omdat iedereen dus een andere code heeft blijkbaar.
Ik heb geen idee....
quote:moppetoet schreef op 10 maart 2011 @ 11:31:

Moppeman heeft groot groente ingeslagen bij de Lidl (op dinsdag is alles flink afgeprijsd). Nu zit ik met twee stronken broccoli, en ik heb er geen zin in.

Zo muf.Kun je prima invriezen tot wanneer je er wel zin in hebt
Heeft iemand nog een bol.com code voor geen verzendkosten liefst in combinatie met de 10 daagse?
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
hier ook nog een code voor de wehkamp dus wie wil moet maar even reageren (maar ben bang dat we nu meer codes hebben dan geinteresseerde haha).

Ik heb geen apart emailadres dus diegene die het wil, plant hier je email even neer!

groetjes
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
quote:sweetfirefly schreef op 10 maart 2011 @ 12:59:

Heeft iemand nog een bol.com code voor geen verzendkosten liefst in combinatie met de 10 daagse?

Ik heb gevonden:

CRM-8VUIT-D7PSZ-K77EG

Gegoogled, dus wel even uitproberen (je ziet meteen of de code geldig is als je m invoert op bol.com).
@mopppetoet Ik had begrepen dat je in de buurt van Groningen woont. Had even een vraagje.

Wilde aanstaande zaterdag met mijn ouders een kringloopdagje doen (doen we vaker) maar wilden eigenlijk wel eens wat anders dan die hier in de buurt. Weet jij nog leuke in de stad zelf?? mijn mailadres

We moeten hier in Huize Sanntjuh bezuinigen. We hebben besloten een andere auto te kopen, aangezien ik sinds gisteren een baan heb aangeboden gekregen. En ik daar niet met het ov kan komen. Ouders willen andere auto, wij nemen die van hun over. Dus gevoelsmatig toch nog vrekken.
Flashy...je hebt mail!

Heb maar even nieuw account aangemaakt. Hoe simpel het is er één aan te maken blijkbaar hoe ingewikkeld van een bestaand nieuw wachtwoord te verkrijgen. Kon ik denk ik wel heel topic aan wijden, maar dit was makkelijker .
Heb ook wehkamp-code gekregen. Ik vul altijd braaf enquêtes in bij MM. Nu vul ik wel overal "nee" in, maar heb soms toch het idee dat ik na een aantal vragenlijsten weer wat extra nieuwsbrieven in m'n inbox heb. Zo kan ik me dus ook niet herinneren dat ik me ooit bewust voor de wehkamp nieuwsbrief heb ingeschreven.Maar wie weet via deze weg binnen gekregen?

Heb Money-miljonair overigens al vaak voorbij zien komen, maar vinden jullie dat nu erg opschieten? Ik doe het nog niet zo lang, maar weet nog niet of ik het blijf doorzetten. Oké het is makkelijk geld verdienen, maar het gaat wel heeeel traaaaaag. Of heeft iemand daar nog de gouden tip voor, hoe je dit een beetje kunt laten opschieten?
quote:Sanntjuh schreef op 10 maart 2011 @ 14:07:

@mopppetoet Ik had begrepen dat je in de buurt van Groningen woont. Had even een vraagje.

Wilde aanstaande zaterdag met mijn ouders een kringloopdagje doen (doen we vaker) maar wilden eigenlijk wel eens wat anders dan die hier in de buurt. Weet jij nog leuke in de stad zelf?? Ken je Mamamini? Ze hebben vier vestigingen in de stad, erg veel keus en er staan echt mooie spullen tussen!
Daar ben ik ook weer eens!

Ik kon eventjes niet inloggen! heel irritant, maar ik hou de tips wel in de gaten!

Ik heb een aantal besparingsboeken geleend bij de bieb (uiteraard! )

En er stonden wel wat leuke tips in;

(De meesten kennen jullie vast al, maar ik zal er een aantal neerzetten!)

- Het maakt in principe niets uit waar je de boodschappen doet. Het gaat voornamelijk om je koopgedrag in de winkels!

- Besparen en consuminderen heeft alles te maken met keuzes maken. Als je het ene wel doet/ koopt, dan kan het andere even niet!

- investeer als je de belastingaangiften gaat doen op een goede adviseur. Deze kan je uiteindelijk geld besparen.

En verder stonden er de "bekende" tips is; licht uit waar je niet bent,kraan dicht onder het tandenpoetsen etc. etc. maar die kennen we hier wel al
heeft iemand nog blond codes nodig?

mail mij
quote:stroopwafeltje77 schreef op 10 maart 2011 @ 15:23:

Heb ook wehkamp-code gekregen. Ik vul altijd braaf enquêtes in bij MM. Nu vul ik wel overal "nee" in, maar heb soms toch het idee dat ik na een aantal vragenlijsten weer wat extra nieuwsbrieven in m'n inbox heb. Zo kan ik me dus ook niet herinneren dat ik me ooit bewust voor de wehkamp nieuwsbrief heb ingeschreven.Maar wie weet via deze weg binnen gekregen?

Heb Money-miljonair overigens al vaak voorbij zien komen, maar vinden jullie dat nu erg opschieten? Ik doe het nog niet zo lang, maar weet nog niet of ik het blijf doorzetten. Oké het is makkelijk geld verdienen, maar het gaat wel heeeel traaaaaag. Of heeft iemand daar nog de gouden tip voor, hoe je dit een beetje kunt laten opschieten?nou als ik iets bestel bij Bol dan doe ik het via MM, dan krijg je weer punten. Maar goed, het blijft traag hoor.
Code voor 25% korting op één artikel bij een online bestelling bij H&M: 9052. Volgens mij is ie algemeen geldig.
quote:Starshine schreef op 10 maart 2011 @ 16:29:

[...]

nou als ik iets bestel bij Bol dan doe ik het via MM, dan krijg je weer punten. Maar goed, het blijft traag hoor.MM zegt mij niets (ik zal dit topic even teruglezen). Ik bestel via de site "haal meer uit je creditcard". Dan krijg je bijv bij bol.com 4,5% korting. De korting krijg je niet gelijk, maar kun je bij een bedrag van 5 euro uit laten betalen op je creditcard (oké, moet je dus wel flink bestellen). Maar red je de 5 euro niet, dan wordt het aan het einde van het jaar uitbetaald. In het kader van alle beetjes helpen....!
quote:moppetoet schreef op 10 maart 2011 @ 11:31:

Moppeman heeft groot groente ingeslagen bij de Lidl (op dinsdag is alles flink afgeprijsd). Nu zit ik met twee stronken broccoli, en ik heb er geen zin in.

Zo muf.Ik zou ze blancheren en invriezen.
Snjókorn falla, á allt og alla
MM = moneymiljonair.

Ja ken het principe van haal meer uit je creditcard. ben zelf altijd bang dat ik te veel en te makkelijk uit mijn creditcard haal ha ha. Dus gebruik mijn creditcard maar niet te veel.
Fijn, Punica, dank je!
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
voor moppetoet:

400 gr broccoliroosjes - 3 minuten koken

400 gr rode zalm uit blik - uit laten lekken

5 plakjes diepvries bladerdeeg

3 eieren

125ml zure room

peper

geraspte kaas

(geen zout!)

oven op 225C voorverwarmen, lage taartvorm ong 26cm bekleden met bladerdeeg, met vork gaatjes in prikken, zalm en broccoli erin, eieren met room en peper klutsen, erover schenken, geraspte kaas (restje?) er over en 25 minuten in de oven... zo klaar en errug lekker (vinden wij dan) is voor ongeveer 2 personen
quote:adios schreef op 10 maart 2011 @ 13:28:

hier ook nog een code voor de wehkamp dus wie wil moet maar even reageren (maar ben bang dat we nu meer codes hebben dan geinteresseerde haha).

Ik heb geen apart emailadres dus diegene die het wil, plant hier je email even neer!

groetjesIk heb interesse in de Wehkampcode! Mijn mailadres is Dualla@hotmail.nl.
The only difference between the animals we love and the animals we eat, is our perspective.
Ik heb me aangemeld bij shopkorting.nl, je krijgt dan elke dag een nieuwsbrief met alle aanbiedingen van die dag (o.a Ibood, Groupon etc.) en korting als je via die site koopt. (bijv. 5% bij Bol.com)
Moppetoet: broccolitaart met gerookte zalm

broccoliroosjes beetgaar koken

springvorm bekleden met circa 5 roomboter bladerdeegplakjes

bodem bekleden met plakjes gerookte zalm

broccoliroosjes verdelen

bakje cherrytomaatjes halveren en verdelen over bodem

1 punt goedkope brie (79ct bij AH/Aldi/Lidl) in kleine blokjes snijden en verdelen over bodem

100 gram geraspte kaas erover strooien

bestrooien met gemalen zwarte peper

circa 20-25 minuten bakken in oven van 200graden
pasta met broccoli / kip

broccoliroosjes gaar koken en afgieten

kipfilet in blokjes snijden en kruiden naar smaak met peper/zout

bakken in olijfolie met fijngesnipperde ui en eventueel champignons

broccoliroosjes erbij doen

1 bekertje creme fraiche of kookroom erbij

2 eetlepels pesto (liefst zelfgemaakt)

Ondertussen pasta gaar koken en erdoor roeren (of apart serveren, net wat je lekkerder vindt)

bestrooien met geraspte kaas
quote:Elynn schreef op 09 maart 2011 @ 08:46:

Tetter, zullen wij even mailen over de kleding en schoenen? Je kunt me bereiken via mailingelynn@gmail.com. Geef je hier even een piep als je hebt gemaild? Ik kijk namelijk niet geregeld naar dat account.Hai Elynn, ik heb je gemaild hoor!
quote:dualla schreef op 10 maart 2011 @ 20:58:

[...]

Ik heb interesse in de Wehkampcode! Mijn mailadres is Dualla@hotmail.nl.ik heb je een mailtje gestuurd met de code!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven