Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!

HOEZOOOO nog 'onduidelijk'!! Lief hoor!! En heel schattig! En dat "I'm in love with you", daar had Snyggin nog een hele aparte post voor in haleluja stemming en jij walst daar zo gewoon *hups* overheen! Koele kikker!!
Haha ja ik moet hier op het forum nog leren welke details ik juist wel moet vertellen

en dat i'm in love with you was ook wel echt heel schattig. Ik zit niet voor niet al een middag wazig te lachen...
Maar zo'n verhalen als bij Snug worden het nooit. Zo slapen lukt mij echt niet. Was van plan om mn eigen slaapzak mee te nemen, zodat ik daar onder kan liggen, Maar volgens mij gaat dat plan niet echt doorgang vinden..
quote:sloopthard schreef op 10 maart 2011 @ 22:32:

Maar zo'n verhalen als bij Snug worden het nooit. Zo slapen lukt mij echt niet. Was van plan om mn eigen slaapzak mee te nemen, zodat ik daar onder kan liggen, Maar volgens mij gaat dat plan niet echt doorgang vinden..

Nee, als je nog wilt gaan neuken zou ik niet in een eigen slaapzakje gaan liggen! Het is maar een tip hoor...

Enne, het wordt WEL net zo leuk als Snygg! Gewoon lekker van je af schrijven en gave dingen doen. En onverwacht verbindingen die verbreken kunnen ook prachtige anekdotes opleveren heur! Gewoon ALLES hier neerplempen, wij filteren wel
Hahaha nee mn slaapzakje daar heeft ie al korte metten meegemaakt. Dus dat komt wel goed! Argh! Ik heb er zoveel zin in! Moet zo poging tot slapen doen, dan nog maar 43 dagen!
quote:hanneke000 schreef op 10 maart 2011 @ 19:38:

Oh, en vraag me niet waar ik het op baseer, maar volgens mij heeft Smooth Operator een scharrel danwel vriendinnetje.
Zal ik eens iets heel idioots vertellen? Ik hou helemaal niet van mannen die zo snel al in de 'halleluja' modus gaan..

Dus teveel schatje, ik mis je, of ik denk aan je..wat ik hier zo bij De Zweed zag in het begin en bij de Masai...nee daar knap ik een beetje op af.

Ik ben meer van het doseren en opbouwen En ik hou sowieso niet van teveel cliche's...dus noem mij nooit schatje of baby

Mijn exvriend was ook heel erg zo vanaf het begin, ik vond het lullig om het hem te zeggen, maar ik vond 't niks. Ik zie vrouwen hier op dit topic altijd zo dwepen met dat soort berichten, maar ik heb er niks mee. Doe mij maar een lekkere, tikje mysterieuze man, en als hij dan eindelijk iets liefs en écht persoonlijks zegt dan slaat het ook in als een bom. En verder graag zonder teveel woorden.

En niet teveel slijmen aub. Of gewoon niet.

Zo, dat moest ik even kwijt, ik geloof dat ik hier nogal een uitzondering in ben
Dat heb ik nou ook DK!

Alleen zei mijn ex echt NOOIT iets in de trant. Daarom is het ook een ex .
Nee, daar heb ik ook ervaring mee, en dat vond ik ook wel wer jammer. Want lief zijn voor elkaar is leuk!

Maar het moet wel oprecht blijven en bij teveel geslijm geloof ik het gewoon niet meer. Dat noem ik een beetje 'verliefd op het verliefd zijn'. Niet sexy
Nou heb ik dat nooit meegemaakt maar ik zou er toch erg snel de kriebels van krijgen, denk ik.

Ik ben zelf ook niet zo.
En ik ben meer gevoelig voor elkaar aankijken, vasthouden. Dat gelul eromheen vind ik niet zo boeiend, of het moet goed getimed zijn, dan kan het geweldig zijn.
haha, nee ik ook niet.

Ik bedoel, ik schreeuw het van de daken als ik verliefd ben en ik ben heel open, en ook complimenteus, maar ik zeg alleen dingen die uit mijn hart komen. Het moet wel beetje origineel en spannend blijven. Voor mij.
Ik zit nog te wachten op zo'n sweep-off-your-feet-romance .

Willen jullie trouwens allemaal even reageren in mijn the 30 Day Song Challenge topic?
Nou ik was anders ENORM swept off my feet de vorige keer, dus ik weet wél hoe dat voelt

( en done!)
Jeetje meiden.........

Wat hebben jullie enorm veel geschreven.. Heb ik even een week geen tijd om bij te lezen schrijven jullie een heel boekwerk..

Gisteravond alles bijgelezen en ik heb me weer ontzettend vermaakt. Wat schrijven jullie toch leuk!!! Hopelijk kan ik nu weer bij blijven met lezen.

Snyggin ik hoop dat je het nog steeds zo leuk hebt... en hoe gaat het contact met je dochter?? Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor. Nog steeds geen minpunten na een week nu??

Tralalaaalaaaaa weer lekker bijgelezen.... Hanneke big ....
Jeetje... wat romantisch allemaal!

Ben gisteren aan dit topic beginnen lezen en ben vanmorgen vroeger opgestaan om verder te lezen!

Had wel gehoopt de voorbij 10 (??) pagina's wat leuke vertelsels van Snyggin te lezen. Maar die zal het wellicht te druk hebben met Mr Swede! :]

Ohja Hanne, mag ik volgende keer mee in de boog?? Leek me best gezellig (Misschien in april, want ik las van Mr Swede dat hij dan terug komt?)

En ik blijf lezen ^^
anoniem_119996 wijzigde dit bericht op 11-03-2011 11:40
Reden: foutje ^^
% gewijzigd
Joh, Snyggy heeft net nog gepost!! Als ik haar was, had ik me 9 dagen niet laten zien, dus ik vind het al heel wat dat ze zeker 5x is langsgekomen!! Ze zou wel gek zijn, om hier nu al hele verhalen te gaan typen.quote:monaflora schreef op 11 maart 2011 @ 11:38:

Ohja Hanne, mag ik volgende keer mee in de boog?? Leek me best gezellig (Misschien in april, want ik las van Mr Swede dat hij dan terug komt?)

Is dit voor mij? Want eigenlijk snap ik de ballen van je bericht
Hoe gaat 't Han, al een beetje bijgekomen van de updates op Smooth's fb?
Ik hoop dat ik hier niet de stemming bederf met mijn anti-romantische post van gisteravond
quote:hanneke000 schreef op 11 maart 2011 @ 11:42:

[...]

Is dit voor mij? Want eigenlijk snap ik de ballen van je bericht Nah, nevermind, ik lees gewoon verder mee
quote:monaflora schreef op 11 maart 2011 @ 12:00:

[...]

Nah, nevermind, ik lees gewoon verder mee Je kan het natuurlijk ook gewoon even uitleggen cq. anders omschrijven en blijven meeschrijven?
DK: ik mail je even!
quote:hanneke000 schreef op 11 maart 2011 @ 12:05:

[...]

Je kan het natuurlijk ook gewoon even uitleggen cq. anders omschrijven en blijven meeschrijven?

Ik had het over die mooie boog die je had gemaakt voor de aankomst van mr Swede op de luchthaven ;)

(Voor jou lijkt het al lang geleden,maar ik als het gisterenavond pas, nog vers in mijn geheugen )
quote:monaflora schreef op 11 maart 2011 @ 12:15:

[...]

Ik had het over die mooie boog die je had gemaakt voor de aankomst van mr Swede op de luchthaven ;)

(Voor jou lijkt het al lang geleden,maar ik als het gisterenavond pas, nog vers in mijn geheugen )oooooh dát! Ja, dat is voor mij alweer even geleden ja. Maar ik doe nooit 2x hetzelfde, dus ik betwijfel of we bij een volgende aankomst weer een menselijke boog hebben. Het moet wel een verrassing blijven natuurlijk, voor Zweed en Snyggie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven