Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
Ow die brillen echt zucht.. Ik moet echt een nieuwe bril maar ik moet hem wel live passen en om nou naar chicago te vliegen... Zucht..
Ik heb ook een nieuwe bril nodig maar ik denk dat ik voor contactlenzen ga deze keer.
Ik heb bij DA een bril gekocht voor 35 euro. Maken ze een kopie van je oude bril, 2 wk later is ie klaar. Bij mij werkt t perfec zie er prima door, heb ook al slechte verhalen gehoord maar voor die prijs kun je nogeens lekker afwisselen!
Ik ben echt veel te chaotisch voor lenzen. Dus toen ik dat had raakte ik ze kwijt, maakte ik ze niet goed schoon met als gevolg vette oogonsteking. Nu maar aan de bril dus. Maar een bril van de da is misschien wel leuk voor erbij. Maar moet echt een nieuwe, zie niet meer zoveel met deze sterkte, en er zit een permanente vlek op mn glas. Dus op zoek naar een nieuw model!
Dag lieverds.

Hier gaat alles nog lekker z'n gangetje. Om gelijk Hanneke's vraag te beantwoorden. Nee er is nog géén scheet gelaten. Nou stiekem wel. We lagen naast elkaar in bed, ik op mijn zij zo op zijn schouder en dat was in zo'n moment van net wel net niet in slaap. Ik schrok er zelf wakker van en keek verschrikt naar hem. Ik weet namelijk dat als ik een scheet zou laten en hij zou het horen, dat ie dan hard zou lachen maar het bleef stil....pfjeeww

En om nog iets stomzinnigs te vertellen. Normaal gesproken als je in slaap valt (tenminste ik en hij ook) draai je weg of zoek je zelf een plaatsje op. Nu als we in slaap vallen zoeken we elkaar op, al slapende, iedere keer als ik of hij wakker wordt 's nachts liggen we in een of andere knuffelhouding. Meestal word ik wakker omdat er iemand in mijn oor snurkt en dan draai ik me om, maar dan nog op de een of andere manier als ik dan weer wakker wordt zitten we weer aan elkaar geplakt. Net als in zo'n verschrikkelijk B-film waar je meestal gruwelt van de romantiek en bij jezelf denkt "yeah right, alsof je zo kunt slapen"....nou bij deze hebben we het bewezen.... het kan
Oh en we gaan zo Grieken....yum, knoflook en uien...how romantic
Oooh nee het was ook wel te verwachten hè in deze luvsoap- nog in elkaar verstrengeld kunnen slapen ook!!! Jullie worden erger en erger

Geniet ervan bij de Griek ! (gelukkig s meuren jullie dan allebei dus ach....) en leuk dat je ff een updeet deet, fijn om van

Je te horen en dat het allemaal nog steeds zo fabulous is
Snuggie, wat een ontzettend lief bericht echt heel schattig dat jullie zo kunnen slapen! Ik ben altijd zo jaloers op die (slechte B films, maar soms heerlijk leeg om te kijken) slaappositie hoor! Lekker, geniet er maar van!

En lekker de griek, als jullie beide knoflook hebben gegeten maakt het vast niet zoveel uit
quote:Snyggin schreef op 10 maart 2011 @ 17:06:

Oh en we gaan zo Grieken....yum...how romantic Je hebt details, Details en too much information, Snuggie!!

Maar fijn dat het zo goed gaat!! Hoe zit het met poepen?
Oh, en vraag me niet waar ik het op baseer, maar volgens mij heeft Smooth Operator een scharrel danwel vriendinnetje.
Ha die Snyg! Een paar dagen niet inloggen en het is hier al niet meer bij te lezen..! Gelukkig net op tijd voor de update, hoewel het nu wel heel vanilla wordt inderdaad, met dat gelepeltje-lepeltje Geniet er nog maar van, hoe lang blijft hij nog?

Oi, en hanneke, dat moet pijnlijk zijn... Vraag me stiekem wel af waar je het op baseert hoor, gut feeling?
Hannie, zet die Smooth Operator uit je hoofd. Unfriend hem op facebook!

Leuk een update van je te horen Snuggy .
quote:Sorcha_ schreef op 10 maart 2011 @ 20:49:

Hannie, zet die Smooth Operator uit je hoofd.Als je daar een tverspreuk of drankje voor weet, dan hoor ik het graag!quote:Unfriend hem op facebook!Nee
Hokus pokus pilatus pas...

Ik wou dat het zo simpel was!
Een tip voor Hanneke: The best way to get over a guy, is to get under another one!
Hannie, ik kom hier even langs om je een te geven. Die belachelijke smooth operator weet niet wat die mist. Die chick van hem kan nooit zo leuk, spontaan, uniek en grappig zijn als jij bent (en dat zegt een vreemde, laat staan hoe leuk je in het echt bent)

Zo nu ga ik gauw weer weg. Want ben vanaaf vreselijk gelukkig. Echt heel irritant
En ik ben het eens met Lauren.

Als ik nu een leuke vent tegenkom, en daarna nog een dan mag jij die laatste hebben ok? .
quote:sloopthard schreef op 10 maart 2011 @ 21:36:

Hannie, ik kom hier even langs om je een te geven. Die belachelijke smooth operator weet niet wat die mist. Die chick van hem kan nooit zo leuk, spontaan, uniek en grappig zijn als jij bent (en dat zegt een vreemde, laat staan hoe leuk je in het echt bent)

Zo nu ga ik gauw weer weg. Want ben vanaaf vreselijk gelukkig. Echt heel irritant

HIERRRRRRRR komen!! (denk: Yta van toen bij Paul de Leeuw)

Jij hebt ongetwijfeld contact gehad met de iPhone-houdende-masai van je? VERTEL!! Mét detail bitte graag alstublieft! We kunnen wel een oppepper gebruiken hier, met de afwezigheid van Snuggie
Net als ik denk bijgelezen te zijn, typen jullie weer pagina's vol. Dus heel de avond weer bijgelezen...

Heerlijke feel-good-topic dit. Afgezien van de paar "onbereikbare" liefdes...maar ook die zijn toch wel weer mooi om te lezen.
Haha nou eigenlijk viel dat contact best mee. We hebben even geskyped vanmiddag totdat de verbinding uitviel. Oke en mn cadeautje is er. Nou ja kreeg een briefje in dus bus dat ik het op kan halen bij het postkantoor

En hij is gewoon de allerliefste, leukste kerel die ik ken. En het gaat best soepel (ondanks de afstand. Nou ja eigenlijk is het met niemand ooit zo soepel en vanzelfsprekend gegaan) en ik zat onzeker te doen over pasen en reizen en koniginnedag en ik moet gewoon niet onzeker doen, want het zit gewoon goed . Kortom, heel irritant dus (voor mn medemens dus). Kan alleen wat wazig glimlachen
quote:Sorcha_ schreef op 10 maart 2011 @ 21:36:

En ik ben het eens met Lauren.

Als ik nu een leuke vent tegenkom, en daarna nog een dan mag jij die laatste hebben ok? .Die laatste heb je nodig om over de eerste heen te komen Sorcha... En zo kun je dan bezig blijven...
quote:sloopthard schreef op 10 maart 2011 @ 22:00:

Haha nou eigenlijk viel dat contact best mee. We hebben even geskyped vanmiddag totdat de verbinding uitviel. Oke en mn cadeautje is er. Nou ja kreeg een briefje in dus bus dat ik het op kan halen bij het postkantoor

En hij is gewoon de allerliefste, leukste kerel die ik ken. En het gaat best soepel (ondanks de afstand. Nou ja eigenlijk is het met niemand ooit zo soepel en vanzelfsprekend gegaan) en ik zat onzeker te doen over pasen en reizen en koniginnedag en ik moet gewoon niet onzeker doen, want het zit gewoon goed . Kortom, heel irritant dus (voor mn medemens dus). Kan alleen wat wazig glimlachen

Maar, details dus. Wat zei hij? Een transcriptie van het gesprek volstaat ook.
quote:Lauren29 schreef op 10 maart 2011 @ 22:03:

[...]

Die laatste heb je nodig om over de eerste heen te komen Sorcha... En zo kun je dan bezig blijven...

Ja die eerste die wil ik dan houden he, dat begrijp je wel .

Twee mannen vind ik teveel werk, dus als ik daar Hannie nou mee kan verblijden ben ik zo onzelfzuchtig om hem de juiste richting te wijzen.
*weg*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven