Wat kopen???

11-03-2011 10:44 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
A.s. zondag ga ik naar de verjaardag van een burrvrouw van vroeger, zij wordt 60.

Maar wat koop je voor iemand die eigenlijk alles al heeft, die niet een vrouwen-vrouw is (dus geurtje of bodylotion e.d. is niet aan haar besteed). Ze is sportief, wandelt veel emt de hond, verft haar hele huis zelf, heeft fotografie als hobby. Ze rookt niet meer, dat valt ook al af. Ik heb al wel leuke ballonnen met 60 er op, maar zoek nog een leuk kleinigheidje om te geven. Iemand een idee?
quote:Nammma schreef op 11 maart 2011 @ 11:12:

[...]

Waarom reageer je dan, als je grappen maakt? Ik kon er ook niet om lachen...Jezus, mag zelfs dat al niet meer? Wat een zure bedoening hier... waarom open je een topic als je alleen bepaalde reacties wil? (ha, die zeg je zelf ook wel eens)
quote:elninjoo schreef op 11 maart 2011 @ 11:10:

[...]

zou je mij als olijfolie-hater geen plezier mee doen, uberhaupt zie ik de fun niet in van olie om mee te koken

Olijfolie-hater?

Je bent mij er eentje....
Wie kan zoiets nou haten??

Haha wat een raar ontoepasselijk plaatje :p
een staatslot met snoepjes erbij
quote:Tomatensoep schreef op 11 maart 2011 @ 11:42:

Haha wat een raar ontoepasselijk plaatje :p

Waar maken ze volgens jou olijf olie van dan?? nou nou NOU??

Zonnebloemolie is van zonnebloemen, en babyolie is van..

Juist!

Dus Olijfolie komt van de vriendin van Popeye!
Ik weet hier toch niks op te zeggen... gek wief
Ik ga lunchen! Toedels!
Ik ben erg gehecht aan de olijfolie van de AH, dus mij zou je daar ook echt geen plezier mee doen.

Ehmm een leuk cadeautje...misschien gewoon iets lekkers, van chocolade bv, plant voor in de tuin, bos bloemen, bon van ene tuincentrum of boekenbon oid (vind ik zelf niet zo leuk maar wel functioneel).

Lastig hoor, ik zou het wel neutraal houden, hoe specifieker, hoe groter de kans dat het niet past bij de ontvanger, is toch zonde.
een fotoshoot in de playboy... ;)
quote:Nina_22 schreef op 11 maart 2011 @ 12:27:

een fotoshoot in de playboy... ;)

en om dan maar een echte tip te geven...

een bon van de praxis (aangezien betrokkene haar huis heeft geschilderdt)

of idd een bon van intratuin o.i.d.
Tijdschriftenbon, zit je volgens mij altijd goed!
Als je 60 wordt, wordt het hoogtijd voor een snuggie.
Ik vind het in deze tijd van het jaar altijd makkelijk. Winterviolen (van die schattige kleine, niet die ouderwetse grote) om het buiten alvast op te fleuren.

Of anders hyacinten/blauwe druifjes/narcissen. Altijd gezellig.
quote:elninjoo schreef op 11 maart 2011 @ 11:10:

[...]

zou je mij als olijfolie-hater geen plezier mee doen, uberhaupt zie ik de fun niet in van olie om mee te kokenIk wist niet dat het cadeau onder je voorwaarden moest vallen
quote:Iris26 schreef op 11 maart 2011 @ 13:20:

Ik vind het in deze tijd van het jaar altijd makkelijk. Winterviolen (van die schattige kleine, niet die ouderwetse grote) om het buiten alvast op te fleuren.

Of anders hyacinten/blauwe druifjes/narcissen. Altijd gezellig.Ik ben ook deze tijd jarig (eind maart) en krijg altijd voorjaarsrommel of Paasstukjes. Bleehh. Altijd hetzelfde, van iedereen, zo gemakkelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven