Hoe trek ik kopers voor mijn huis? 3

11-03-2011 11:00 3077 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb jij ook je huis te koop staan? Schrijf met ons mee!

Ook kopers zijn welkom! (Wij hebben heel wat leuke huizen in de aanbieding ).

Ook als je nog niet meeschreef vanaf het begin, iedereen is welkom .

Dit is het vervolg op

deel 1 - hoe trek ik kijkers voor mijn huis?

deel 2 - hoe trek ik kopers voor mijn huis?
quote:Puck9 schreef op 11 maart 2011 @ 16:58:

Wij verkopen via Makelaarsland, Uiterwaarden, kost duizend euro en dan sta je ook op Funda.

De cijfers schommelen hier ook. 111 is heel veel vind ik, 50 zou voor ons de laatste tijd wel een goede dag zijn en 20 is weinig.

Ik weet het Puck, maar mijn ouders gaan over hun eigen portemonnee.

En duizend euro voor 'alleen' een Funda advertentie, terwijl je niet per se hoeft te verkopen (eigenlijk wel) is veel geld, als je dat niet hebt liggen.

Ik gun het mijn ouders om het huis te verkopen en ergens anders opnieuw te beginnen en ik probeer ze zoveel mogelijk te helpen.

Echter heb ik ook mijn eigen leven (lees: kind, studie, hond en sociale contacten).

Wellicht kan ik mijn moeder eens naar het vrekkentopic verwijzen....
maar je kan je eigen huis toch op funda zetten? Daar heb je toch geen makelaar voor nodig?
quote:Liselotte4 schreef op 11 maart 2011 @ 17:15:

maar je kan je eigen huis toch op funda zetten? Daar heb je toch geen makelaar voor nodig?

Kan ik als particulier mijn woning op funda zetten?

Funda wil de plaats op internet zijn om vraag en aanbod van vastgoed in Nederland bij elkaar te brengen. Een belangrijke succesfactor voor het goed kunnen uitvoeren van deze activiteit is de kwaliteit van de informatie over de woningen die worden aangeboden. Daarom heeft funda er vanaf het begin voor gekozen om een etalage te zijn voor panden waarvoor een makelaar opdracht tot bemiddeling heeft. Dat wil zeggen: er worden alleen panden geëtaleerd waarbij een makelaar geacht wordt de onderhandelingen te voeren. Funda is dus geen advertentiesite voor particulier aangeboden woningen.

Ook de dienstverlening van de aangesloten makelaars moet aan de door hun brancheorganisatie gestelde eisen voldoen. Anno 2009 werkt funda samen de NVM, Vastgoedmanagement Nederland, VBO en LMV.

Bron
Uiterwaarden,stuur de foto's + omschrijving+prijs maar naar

pourellemichelle@hotmail.com

Ik zal ze doorsturen naar iemand die ze misschien wel gratis op Funda kan krijgen.Kost het je ouders niets.
Ik heb wel eens gehoord dat je ongeveer 1 a 2 % van je vraagprijs moet/kunt inversteren om je huis te verkopen. Dat valt nog wel mee dan toch? Die 1000 euro is toch maar eenmalig en niet per maand of jaar neem ik aan?

Oh ik had laatst wat moois gezien waarvan ik dacht, dat zou ik best willen hebben. Was prijs op aanvraag, maar zo gezien toch veel te duur. Maar nu kan ik hem natuurlijk weer niet vinden! Misschien zometeen nog.
@ ElleMichelle,

Ik zal vanavond een mail opstellen. Niet geschoten is altijd mis!

Ik ga nu even de hond uitlaten en eten.

Alvast bedankt voor de moeite.
Deze was het!
oh dat wist ik niet, uiterwaarden! Toch handig zo'n makelaar.
oh... prachtig prul! Daar zou ik zo willen wonen. Nog even de staatsloterij winnen.
Haha ja inderdaad he
Oei, de oorspronkelijke vraagprijs is 2,4 miljoen
Dansen is leuker dan lopen
quote:prulletje schreef op 11 maart 2011 @ 17:26:

Deze was het!

ja zo'n huis wil iedereen

Ik schat zo'n 2.2 miljoen
zat ik toch aardig goed zonder die 2.4 miljoen gezien te hebben:-))
Haha ach, dan krijg je volgens mij wel waar voor je geld
Het is ook geen huis maar een kasteel:-))
Prulletje ik weet nog een kasteel dat minder dan een ton kost,moet je wel emigreren:-))
Wat een mooie keuken trouwens met die 2 kasten en die vloer prachtig
Haha nee dank je.

Ik ga me bij zulke huizen dan wel meteen afvragen wat voor werk die mensen doen . Heb ik als kleuterjuf toch wel erg het verkeerde beroep gekozen

Deze kost 5,5 miljoen en is veel minder mooi dan dat kasteeltje van 2.4.Dat kasteel is een koopje:-))
5.5 miljoen
Rijke vent trouwen,zo denkt Tatjana ook maar ja Ronnie koos een jongere versie.
Die Googleman is 27 miljard waard toch?

Dan is 2.2 miljoen een hebbedingetje voor erbij:-))
Mwah, mijn vriend is tandarts, ook niet slecht, maar geen miljoenen waard haha.
Ja maar die van 5,5 miljoen staat dan ook in wassenaar, dat wil ook heel wat zeggen! Want er zit veel minder grond bij. Huis is wel 'iets' groter haha.
ben ondertussen leuke huisjes aan het googlen. Zie ik een prachtig vrijstaandhuis met een lap grond. In het groene hart. Na lang kijken zie ik dat het naast de snelweg ligt.

zo jammer.... verklaard de goedkope prijs natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven