Entertainment alle pijlers

X-Factor, deel 2!

18-02-2011 19:40 3007 berichten
Voor diegenen die het net als ik heerlijk vinden om commentaar te leveren op dit soort talentenjachten...



Hierbij deel 2!



Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 11 maart 2011 @ 20:45:

ik ben er ook!
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
*gaat bij Angela zitten...waar die ook mag wezen*
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 11 maart 2011 @ 20:47:

Gatver, de kat was net aan het nekken. :puke:Niet zo gek he. Laura is in beeld. Neem 't de arme kat eens kwalijk!
Huts!
dr tanden vastgehouden? wat zegtie nou?
Alle reacties Link kopieren
he gordon ben je doof ofzo??
quote:Sabeltandcavia schreef op 11 maart 2011 @ 20:48:

*gaat bij Angela zitten...waar die ook mag wezen*
Alle reacties Link kopieren
quote:Rainbow01 schreef op 11 maart 2011 @ 20:47:

ai laura piept

Laura is een Chipmunk



“Don’t look back – you’re not going that way.”
Heimwee? dan moet ze er ook uit
Alle reacties Link kopieren
quote:waranaka schreef op 11 maart 2011 @ 20:48:

dr tanden vastgehouden? wat zegtie nou?ik denk iets met standvastig ofzo
Nou Melissa en Laura weg, dat scheelt een hoop ergernis.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 11 maart 2011 @ 20:46:

Essie!



Hey Zonnetje!





Ik zit aan de thee en hebben muffin...... en nee, ik heb geen spijkerbroek aan!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 11 maart 2011 @ 20:48:

[...]





Niet zo gek he. Laura is in beeld. Neem 't de arme kat eens kwalijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:waranaka schreef op 11 maart 2011 @ 20:49:

Heimwee? dan moet ze er ook uitInderdaad. Weg met al die huilies.
Huts!
Alle reacties Link kopieren
wat een gejank zo lijkt ze op alice cooper



en wat is er met stees dr kapsel van boven oranje en van onder wit
Alle reacties Link kopieren
vind die laura een naar mens. Prachtig om naar te kijken, maar veels te aanwezig
Alle reacties Link kopieren
Grappig dat jullie allemaal zo anti-laura zijn. Ik vind Melissa veel vervelender

(en uitgelopen mascara doet 'r ook geen goed).
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Dames, we zijn weer lekker in de stemming!



* kijkt vergenoegd rond *
Alle reacties Link kopieren
Wat ziet Stacy eruit zeg
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Wat een afgezaagde muziek hè?
Alle reacties Link kopieren
sms GordON naar 1818 of GordOFF naar 2828. Wat ie hij doof zeg. Laura toonvast. Tsk tsk tsk
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
leuke meiskes dit
deze drie mogen ook wel ophouden
Alle reacties Link kopieren
Dat is zielig voor icoon Alice Cooper

En Stees is sowieso raar van uiterlijk. Vind ik dan. Ze kijkt zo raar.
Huts!
quote:sunny_mar schreef op 11 maart 2011 @ 20:51:

Grappig dat jullie allemaal zo anti-laura zijn. Ik vind Melissa veel vervelender

(en uitgelopen mascara doet 'r ook geen goed).
Alle reacties Link kopieren
Oh mijn god, klinkt als een kleuterklasje dat een liedje aan het zingen is
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven