X-Factor, deel 2!
vrijdag 11 maart 2011 om 20:42
quote:S0LEIL schreef op 11 maart 2011 @ 20:40:
Ik had even een leventje, maar ik ben net op tijd weer binnen.
Ben wel moe en heb hoofdpijn, dus ik weet niet hoe lang ik het volhoud vanavond.tien minuten met ons en je voelt je helemaal weer top.
Ik had even een leventje, maar ik ben net op tijd weer binnen.
Ben wel moe en heb hoofdpijn, dus ik weet niet hoe lang ik het volhoud vanavond.tien minuten met ons en je voelt je helemaal weer top.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining