Entertainment alle pijlers

X-Factor, deel 2!

18-02-2011 19:40 3007 berichten
Voor diegenen die het net als ik heerlijk vinden om commentaar te leveren op dit soort talentenjachten...



Hierbij deel 2!



Alle reacties Link kopieren
Word duizelig van dat camerawerk



ff dimmen ja
Bij welk 'groot label' krijgen ze dat platencontract dan?
Mijn dochter weet dat ik om de twee weken hier zit om Xfactor te bespreken en heeft een moorkop voor me achtergelaten
Alle reacties Link kopieren




Ik had even een leventje, maar ik ben net op tijd weer binnen.

Ben wel moe en heb hoofdpijn, dus ik weet niet hoe lang ik het volhoud vanavond.
Het is ook elk jaar hetzelfde, heb ik het idee. Laat me raden, Bruno Mars zit er ook tussen, echt zo'n nummer hiervoor.
Alle reacties Link kopieren
Wat een stomme opdracht. Waarom mogen ze niet gewoon het liedje zingen wat het beste bij ze past?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb lekker een doos negerzoenen



jullie?/
Cee-Lo Green, ook zo'n Bruno Mars.
Alle reacties Link kopieren
quote:waranaka schreef op 11 maart 2011 @ 20:40:

Mijn dochter weet dat ik om de twee weken hier zit om Xfactor te bespreken en heeft een moorkop voor me achtergelaten
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal!



Present met pinda m&m's, cola en stinkchips!
Huts!
Ik heb La Tulipe rosé en een restje Pom Bär chips. Eventueel nog chocoladekoekjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 11 maart 2011 @ 20:40:





Ik had even een leventje, maar ik ben net op tijd weer binnen.

Ben wel moe en heb hoofdpijn, dus ik weet niet hoe lang ik het volhoud vanavond.tien minuten met ons en je voelt je helemaal weer top.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net een vette kokosmakroon op.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Echt lief Waranaka!
Alle reacties Link kopieren
Zijn potloodstreepwenkbrauwen weer in?
Ik vind hier dingen van.
Djin, dit is volgens mij voor het eerst dat ik jouw avatar zie. Haha.
quote:S0LEIL schreef op 11 maart 2011 @ 20:40:





Ik had even een leventje, maar ik ben net op tijd weer binnen.

Ben wel moe en heb hoofdpijn, dus ik weet niet hoe lang ik het volhoud vanavond. Lief dat je toch gekomen bent!
Alle reacties Link kopieren
pff weer die standaard liedjes
Alle reacties Link kopieren
quote:Djin schreef op 11 maart 2011 @ 20:42:

[...]



tien minuten met ons en je voelt je helemaal weer top.Daar hoopte ik inderdaad op
Knuffel voor Soleil!
Alle reacties Link kopieren
Laura :puke:
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Soleil, we slepen je er wel doorheen!
Huts!
Wat een duf type die met die bob waarvan ik de naam steeds vergeet...
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 11 maart 2011 @ 20:42:

Djin, dit is volgens mij voor het eerst dat ik jouw avatar zie. Haha.Is dat zo?
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Waar is Ises? Ze laten de choreo zien!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven