X-Factor, deel 2!
vrijdag 11 maart 2011 om 20:52
vrijdag 11 maart 2011 om 20:54
quote:Sabeltandcavia schreef op 11 maart 2011 @ 20:53:
Ik snap nooit zo goed waarom solisten ineens in duo's en trio's moeten zingen. Dat zijn ze niet gewend en ook niet van plan in de toekomst. Dus waarom?Snap ik ook niet. Misschien om hun muzikaliteit te toetsen? Maar dat jureren ze dan weer verkeerd.
Ik snap nooit zo goed waarom solisten ineens in duo's en trio's moeten zingen. Dat zijn ze niet gewend en ook niet van plan in de toekomst. Dus waarom?Snap ik ook niet. Misschien om hun muzikaliteit te toetsen? Maar dat jureren ze dan weer verkeerd.