X-Factor, deel 2!
vrijdag 11 maart 2011 om 20:58
quote:Tickel schreef op 11 maart 2011 @ 20:56:
Die huilie heet Kelsey
Andere huilieja ik bedoelde Jamilla volgens mij... Kelsey is die net stond te singoffen (en ik vind haar beter dan Rochelle, die hijgt bij iedere zin!)
Die huilie heet Kelsey
Andere huilieja ik bedoelde Jamilla volgens mij... Kelsey is die net stond te singoffen (en ik vind haar beter dan Rochelle, die hijgt bij iedere zin!)
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
vrijdag 11 maart 2011 om 20:58
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 11 maart 2011 @ 20:56:
Dames, zijn de stemmen al warm?
Hebben we het al over ons band repertoire gehad, in welke richting moeten we het zoeken?
Wat dacht je van onze onvervalste Zuidelijke feestmuziek?
Ik noem Rowwen Heze, Pater Moeskroen, en natuurlijk Het Bananenlied van De Boswachters!
Dames, zijn de stemmen al warm?
Hebben we het al over ons band repertoire gehad, in welke richting moeten we het zoeken?
Wat dacht je van onze onvervalste Zuidelijke feestmuziek?
Ik noem Rowwen Heze, Pater Moeskroen, en natuurlijk Het Bananenlied van De Boswachters!
Huts!
vrijdag 11 maart 2011 om 21:00
vrijdag 11 maart 2011 om 21:02
vrijdag 11 maart 2011 om 21:02
vrijdag 11 maart 2011 om 21:02