Entertainment alle pijlers

X-Factor, deel 2!

18-02-2011 19:40 3007 berichten
Voor diegenen die het net als ik heerlijk vinden om commentaar te leveren op dit soort talentenjachten...



Hierbij deel 2!



Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 11 maart 2011 @ 20:56:

Die huilie heet Kelsey

Andere huilieNee toch/ dat was toch dat worteltjes meisje dat zo aan het huilen was?
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 11 maart 2011 @ 20:56:

Die huilie heet Kelsey

Andere huilieja ik bedoelde Jamilla volgens mij... Kelsey is die net stond te singoffen (en ik vind haar beter dan Rochelle, die hijgt bij iedere zin!)
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
quote:Rainbow01 schreef op 11 maart 2011 @ 20:57:

[...]





ja ik wil de pussycat dolls style...ssssssexyen dan een beetje Luv'achtig....
Alle reacties Link kopieren
quote:Rainbow01 schreef op 11 maart 2011 @ 20:57:

[...]





ja ik wil de pussycat dolls style...ssssssexyWe kunnen een pakje doen ala Vivameisje hiernaast
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 11 maart 2011 @ 20:56:

Dames, zijn de stemmen al warm?



Hebben we het al over ons band repertoire gehad, in welke richting moeten we het zoeken?



Wat dacht je van onze onvervalste Zuidelijke feestmuziek?

Ik noem Rowwen Heze, Pater Moeskroen, en natuurlijk Het Bananenlied van De Boswachters!
Huts!
OMG. Het niveau is weer waanzinnig hoog. Ik word spontaan zenuwachtig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Djin schreef op 11 maart 2011 @ 20:58:

Ik wil btw wel zo´n outfitje wat zij van hiernaast aan heeft.

Mag dat nog?\



Van mij wel maar ik ben er nog niet uit hoe haar panty/kousen zitten?
Dat knijpstemmetje van t goochelaarskind trek ik niet hoor..
Alle reacties Link kopieren
Laura



“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 11 maart 2011 @ 20:57:

Kelsey lijkt op Yvonne Ellimanjaaaa i;ve i can;t have you ...topnummer was dat
quote:c_estelle schreef op 11 maart 2011 @ 20:59:

[...]

\



Van mij wel maar ik ben er nog niet uit hoe haar panty/kousen zitten? Hee.. we gaan toch niet onze fabuleuze kostuums veranderen nu? Dan heeft Isabon voor niets zitten naaien..!
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 11 maart 2011 @ 20:57:

Ik vind dat Mariah Carey gejank niks.Je haalt me de woorden uit de mond. Ik word helemaal aggressief van dat gegil!
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 11 maart 2011 @ 20:59:

[...]

\



Van mij wel maar ik ben er nog niet uit hoe haar panty/kousen zitten? volgens mij houden die een cm of 3 onder haar rokje op. zo lijkt het op haar (voor ons gezien) linkerbeen tenminste
Alle reacties Link kopieren
oh Samayra is het!
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
Gna'vnd sââm, mag ik aansluiten?
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 11 maart 2011 @ 20:59:

[...]

\



Van mij wel maar ik ben er nog niet uit hoe haar panty/kousen zitten?



Even F11-en en dan zie je het.



Ik ben voor dat pèkske. Maar dan wel met kanten lingerie eronder.
Alle reacties Link kopieren
Dit had ik niet verwacht
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Perel schreef op 11 maart 2011 @ 21:01:

Gna'vnd sââm, mag ik aansluiten?Sure you can! Hoe meer zielen hoe meer rellen vreugd
Huts!
quote:Perel schreef op 11 maart 2011 @ 21:01:

Gna'vnd sââm, mag ik aansluiten?Ja, kom er maar bij hoor! Schoen uitschoppen, toonladders oefenen als er geen muziek speelt en veel vernietigend commentaar leveren dan he?!
Alle reacties Link kopieren
quote:Teddy82 schreef op 11 maart 2011 @ 21:00:

[...]





volgens mij houden die een cm of 3 onder haar rokje op. zo lijkt het op haar (voor ons gezien) linkerbeen tenminsteJa zijn hold ups, wel makkelijk met plassen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Ah, de gillende keukenmeiden... Van mij mogen ze allebei weg!
Alle reacties Link kopieren
quote:waranaka schreef op 11 maart 2011 @ 21:00:

[...]





Hee.. we gaan toch niet onze fabuleuze kostuums veranderen nu? Dan heeft Isabon voor niets zitten naaien..! Ik dacht dat Djin voor zichzelf zo'n pakje wilde om morgen de blits te kunnen maken met stappen
Alle reacties Link kopieren




Close your eeeeyes, close your eeeyes and relaaax
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
o ik heb een weekje of twee hier gemist, zijn jullie er nou nog niet uit met die pakjes?
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
quote:Teddy82 schreef op 11 maart 2011 @ 21:00:

[...]





volgens mij houden die een cm of 3 onder haar rokje op. zo lijkt het op haar (voor ons gezien) linkerbeen tenminste





O wacht, nu snap ik C'estelle's opmerking pas.

Dat ziet er inderdaad gek uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven